quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:17 schreef Modus het volgende:
Hij raakt nu al de weg kwijt als 10 mensen achter elkaar nummer aanvragen. Hoe gaat ie dat dan doen als dat allemaal betalende leden zijn? Kan ie nog steeds geen prio geven.
dat is heel simpel, zichzelf aan de belofte houden dat enkel en alleen TheBradge voor muziekstreams is en BradgeTV alleen praatstreamsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:17 schreef Modus het volgende:
Hij raakt nu al de weg kwijt als 10 mensen achter elkaar nummer aanvragen. Hoe gaat ie dat dan doen als dat allemaal betalende leden zijn? Kan ie nog steeds geen prio geven.
Braadpan en beloftesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is heel simpel, zichzelf aan de belofte houden dat enkel en alleen TheBradge voor muziekstreams is en BradgeTV alleen praatstreams
die arme internationale fans worden al maanden genegeerd
Van al die 36274 keer? Keer of 2quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Braadpan en beloftes![]()
Hoe vaak is hij zijn woord al nagekomen?
Er zijn er zelfs die hem een splinternieuw keyboard sturen in ruil voor content. Kom je toch van een koude kermis thuis als ook dat keyboard gewoon verkocht wordtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:02 schreef Makrelis het volgende:
Moet toch wel een schroefje bij je loszitten om die gast vijf euro te geven.
Hoe komt je er ook op om zo'n afgetrapte en bruut verkrachte auto te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
2 gaatjes geprikt in het waterflesje van collega.
Ik ben de grappenmaker van het kantoor
nederlandse vrouwen zijn de mooistequote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef Makrelis het volgende:
Deens: Prima opgeleid, onafhankelijk, ze kunnen alleen niet koken.
Duits: Schoon, harde werkers
Thais: Schoon, harde werkers, gold diggers
Belgisch: Prima opgeleid, stijlvol
Indiaas: Arrogant
Iers: Harde werkers, klasse
Zweeds: De mooiste vrouwen op aarde
Antilliaans: Een circus in bed en in de keuken
Fillipijns: Wat een schatjes
Nederlands: Slecht gemanierd
Frans: Ik smelt gelijk.
Heel erg algemeen dit. Je hebt altijd uitzonderingen.
quote:
Ah Duitsinnen. Voor als Nederlandse vrouwen je niet feministisch genoeg zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je reaktie bleef.
Wat ik zeg is nogal generaliserend, toch heb ik dit beeld en ik heb uitgebreid over de grens geshopt dus ik heb vergelijkingsmateriaal. Duitsinnen hebben de beste indruk bij me achtergelaten. Ik ben met een verfranste vlaamse, ook niet slecht.
Had je liever twee biertjes in de kroeg gedronken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat een ongekende kutcontent voor 5 eu
Liever 3 broden en 8 bolletjes leverworst.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je liever twee biertjes in de kroeg gedronken?
Wat een onschatbare bron van informatie is die jongen toch he. Zo wist ik ook nooit dat tankstations een minimum afname hanteren tot die keer dat hij voor anderhalve euro ofzo aan brandstof probeerde te kopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:28 schreef Ama het volgende:
Ja ik weet door zijn vlogs inmiddels dat 2 van die bolletjes 50 cent kosten.![]()
hij is een educatorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:28 schreef Ama het volgende:
Ja ik weet door zijn vlogs inmiddels dat 2 van die bolletjes 50 cent kosten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |