Oh goeie, is ook wel iets waar ik eigenlijk nooit over na heb gedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat een onschatbare bron van informatie is die jongen toch he. Zo wist ik ook nooit dat tankstations een minimum afname hanteren tot die keer dat hij voor anderhalve euro ofzo aan brandstof probeerde te kopen.
Ik heb eigenlijk weinig ervaring met nederlandse vrouwen. Nooit een serieuze relatie met ze gehad. Wel af en toe een scharrelquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah Duitsinnen. Voor als Nederlandse vrouwen je niet feministisch genoeg zijn.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat een onschatbare bron van informatie is die jongen toch he. Zo wist ik ook nooit dat tankstations een minimum afname hanteren tot die keer dat hij voor anderhalve euro ofzo aan brandstof probeerde te kopen.
hardop gelachen.. heb ook zon dag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
2 gaatjes geprikt in het waterflesje van collega.
Ik ben de grappenmaker van het kantoor
Wel als ik ze maak.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:32 schreef Boze_Eend het volgende:
Laatst dacht ik gezond bezig te zijn had gewoon een tosti gemaakt.
Zie ik dan oud filmpje van hem waarin hij zegt dat hij altijd dag begint met twee tosti's
Tosti dus niet gezond
2 witte sneetjes brood -> kaas en ham erop -> klaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel als ik ze maak.Pantosti, beste tosti. Men neme een meesterbrood (mais), dikke sneetjes. Kruidenboter selbstgemacht (met zeezout gezouten roomboter, knoflook, verse peterselie). Smeer je de buitenkant mee in, een lekker frans zoetig jong kaasje. Trostomaat in partjes ernaast. Heinz tomatenketchup om je tosti in te dopen. Prima ontbijt.
Zal allemaal wel weerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel als ik ze maak.Pantosti, beste tosti. Men neme een meesterbrood (mais), dikke sneetjes. Kruidenboter selbstgemacht (met zeezout gezouten roomboter, knoflook, verse peterselie). Smeer je de buitenkant mee in, een lekker frans zoetig jong kaasje. Trostomaat in partjes ernaast. Heinz tomatenketchup om je tosti in te dopen (paar drupjes tabasco voor de liefhebber eroverheen). Prima ontbijt.
Als je de boel in een dikke laag boter gaat grillen wordt het juist ongezond.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
2 witte sneetjes brood -> kaas en ham erop -> klaar
niet zo moeilijk doen niels
wat voor mafkees doet nou een tosti in een pan, daar heb je speciale apparaten voorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de boel in een dikke laag boter gaat grillen wordt het juist ongezond.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de boel in een dikke laag boter gaat grillen wordt het juist ongezond.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
2 witte sneetjes brood -> kaas en ham erop -> klaar
niet zo moeilijk doen niels
Als je moeder de afwas doet is dat prima. Ik moet het niet die keukenapparatuur. Neemt ruimte in beslag, kan en gaat stuk en je moet het schoonmaken. Laat mij het maar in een pan doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat voor mafkees doet nou een tosti in een pan, daar heb je speciale apparaten voor
een pan moet je ook schoonmaken joopquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als je moeder de afwas doet is dat prima. Ik moet het niet die keukenapparatuur. Neemt ruimte in beslag, kan en gaat stuk en je moet het schoonmaken. Laat mij het maar in een pan doen.
Duurt maar 5 seconden. Een keukenapparaat kost je beduidend meer tijd, maar aangezien je moeder dat voor je doet weet jij dat niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een pan moet je ook schoonmaken joop
Gewoon in de vaatwasserquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een pan moet je ook schoonmaken joop
waarom ben je zo lui nielsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Duurt maar 5 seconden. Een keukenapparaat kost je beduidend meer tijd, maar aangezien je moeder dat voor je doet weet jij dat niet.
In/uitruimen kost meer tijd dan even de afwasborstel ter hand nemen. Verder: kost veel stroon, water en chemicaliën. Derhalve slecht voor het milieu.quote:
wat zeik jij veel over alles zeg, geen wonder dat je geen vrouwen kunt vinden in je eigen landquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In/uitruimen kost meer tijd dan even de afwasborstel ter hand nemen. Verder: kost veel stroon, water en chemicaliën. Derhalve slecht voor het milieu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |