Begint daarom maar over de roeiers, het moet wel positief blijven.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:48 schreef Szura het volgende:
Herbert wil gauw weer naar een theekransje
Nou ja... in eerdere situaties was vooral Herbert de azijnpisser; nu trekt hij het weer in evenwicht.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Begint daarom maar over de roeiers, het moet wel positief blijven.
Dat de bondscoach (en ook de rensters) meer de verantwoordelijkheid hadden moeten nemen, en dat je de informatievoorziening van te voren al had moeten bespreken.quote:
Godverdorieeeeeequote:Op woensdag 28 juli 2021 05:52 schreef AgnesGru het volgende:
AVV![]()
Helaas kwam mijn instort moment net voor de startdus vanmiddag maar even terug kijken.
Echt hequote:
Daar ontploft iets nu.quote:
GP Indurain schat ik toch wel hoger in.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:49 schreef Redefine het volgende:
De grootste zege van Movistar dit seizoen.
Ik kan mij het goed voorstellen dat het een grote motivatie vormt bij deze spelen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat gezeik over die val is echt een doodvermoeiende act geworden.
Zeker, maar Herbert wil een Punica-oasequote:
Snap ik niet zo goed, daar verliest ze toch echt wel goud, dat de cirkel hiermee dan rond is is toch wel mooi?quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel een ‘Andere Tijden Sport’ uitzending.quote:
Daar zat wel wat meer achter dan een gewone opmerkingquote:
Het hoort bij haar carrière en bij haar levensverhaal.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als Wout wint is het gewoon ook een halve gouden plak voor onsquote:Op woensdag 28 juli 2021 05:56 schreef Szura het volgende:
De mannenkoers ook met Herbert, nou veel plezier ik ga naar Sporza voor WOUT
Dat ze zegt 'ik hoor het dat ik kan blijven zitten en jij weg moet'quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:57 schreef trein2000 het volgende:
Kan Roxane niet gewoon blijven zitten?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2021 05:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zat wel wat meer dan een gewone opmerking
Of er was meer haast nodig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:57 schreef Remco het volgende:
Die haast van net was ook niet helemaal nodig zo te zien
Judo, boogschietenquote:
Ik heb me van de week ook al zo gestoord aan die man. Nu weer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 05:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zat wel wat meer dan een gewone opmerking
Er komt nog wat dit seizoen.quote:
Schroeien met oma Annemiek.quote:
Nog even opnieuwquote:Starttijden individuele tijdrit Tokyo 2020 (Nederlandse tijd)
07:47:30 flag-au Richie Porte
07:59:00 flag-be Remco Evenepoel
08:00:30 flag-it Alberto Bettiol
08:02:00 flag-sk Lukas Kubis
08:03:30 flag-lv Toms Skujins
08:05:00 flag-at Patrick Konrad
08:06:30 flag-co Rigoberto Uran
08:08:00 flag-kz Alexey Lutsenko
08:09:30 flag-es Jon Izagirre
08:11:00 flag-pl Maciej Bodnar
08:12:30 flag-ru Aleksandr Vlasov
08:14:00 flag-de Maximilian Schachmann
08:52:00 flag-no Tobias Foss
08:53:30 flag-nz Patrick Bevin
08:55:00 flag-us Brandon McNulty
08:56:30 flag-nl Tom Dumoulin
08:58:00 flag-pt Joao Almeida
08:59:30 flag-dk Kasper Asgreen
09:01:00 flag-si Primoz Roglic
09:02:30 flag-gb Geraint Thomas
09:04:00 flag-au Rohan Dennis
09:05:30 flag-fr Remi Cavagna
09:07:00 flag-ch Stefan Küng
09:08:30 flag-be Wout van Aert
09:10:00 flag-it Filippo Ganna
Ik schrok me echt de tandjes toen. Prachtig dat ze het toch nog een keer heeft gewonnen. Het is haar gegund.quote:
Hilbert, je moet nog een rondje!quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:59 schreef Dagoduck het volgende:
Lijkt me zo kut hè, heb je een rondje gereden, moet je nog een rondje.
Zolang Tom niet de verkeerde baan wordt opgestuurdquote:Op woensdag 28 juli 2021 06:59 schreef Dagoduck het volgende:
Lijkt me zo kut hè, heb je een rondje gereden, moet je nog een rondje.
Na de wegwedstrijd vond ik m nog wel positief ogen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:13 schreef Momo het volgende:
Ik vraag me toch af wat Tom gaat doen als hij niet zo goed rijdt hier. Zou niet verbazen als zijn carrière dan hier eindigt...
Eurosport playerquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:17 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kijken jullie? Ik zie geen wielrennen op NOS, eurosport of sporza...
Wie is het?quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij stond ook onder immense druk voor de paralympics in 2012
8:56quote:
Zou REV zich in hebben gehouden in de RR?quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:25 schreef Bugno3 het volgende:
Over een half uurtje begint HGBO, oftewel: Het Groot Belgisch Orgasme
De race sprak hem niet aan denk ik, anders was hij wel solo aangekomen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou REV zich in hebben gehouden in de RR?
Ik gun het Van Aert wel, maar eigenlijk misgun ik het niemand van alle favorieten denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:25 schreef Bugno3 het volgende:
Over een half uurtje begint HGBO, oftewel: Het Groot Belgisch Orgasme
Wout had wel iets geliket op twitter in trant van als Evenepoel had van waarde kunnen zijn voor van Aert.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De race sprak hem niet aan denk ik, anders was hij wel solo aangekomen.
Ik ook, weinig renners om te haten bij. Benieuwd hoe Pippo het hoogteverschil verteert (ik denk subliem).quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun het Van Aert wel, maar eigenlijk misgun ik het niemand van alle favorieten denk ik.
Roglic ook.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout had wel iets geliket op twitter in trant van als Evenepoel had van waarde kunnen zijn voor van Aert.
De zon staat vol te schijnen, dat wordt een groter probleem.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ook, weinig renners om te haten bij. Benieuwd hoe Pippo het hoogteverschil verteert (ik denk subliem).
14de etappe in de giro 2020 was ook een TT met best veel hoogte verschil en hij won ook een bergrit in die giro toen, als hij dat niveau weer haalt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ook, weinig renners om te haten bij. Benieuwd hoe Pippo het hoogteverschil verteert (ik denk subliem).
Discovery +quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:17 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kijken jullie? Ik zie geen wielrennen op NOS, eurosport of sporza...
Pogchampquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De zon staat vol te schijnen, dat wordt een groter probleem.
Wat is dit?quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow Van Vleuten bij meetpunt
Dygert valt vies tegen. Wel niet haar parcours
Daar zit een hoop aandachttrekkerij bij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
User @:Frozen-assassin kijkt via een inbelverbinding.
Een hoop mensen in OS kijken terug. Je bent de eerste die er over zeurt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar zit een hoop aandachttrekkerij bij.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
Hugo Houle de snelste renner uit de eerste groep
De Bod op 2, de Wilier staat op punt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
#Hugohoulekannietsquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
Gisteren zag ik Imke, dat ging ook niet bepaald soepelquote:
Jij kan toch op de Player? Keek even bij Hesgoal en op stream 1 was het meteen raak.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over tien minuten start Hij, dus het is te hopen.
Zoveel mogelijk geprobeerd te vermijden, want het Engelse commentaar bij wielrennen is écht dramatisch. Dan kunnen we die op de Belg of die op de Nederlander niks vinden, dit is erger.quote:
Ik kijk op de PLAYER, maar ik onderga graag de expertise van Michel Wuyts terwijl het wonderkind de straten van Japan kleurt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kan toch op de Player? Keek even bij Hesgoal en op stream 1 was het meteen raak.
Ambient sound.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk geprobeerd te vermijden, want het Engelse commentaar bij wielrennen is écht dramatisch. Dan kunnen we die op de Belg of die op de Nederlander niks vinden, dit is erger.
p8.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:55 schreef Pedroso het volgende:
Hoe schatten we Evenepoel in vandaag ? Brons zou zomaar kunnen.
Alles voor het vlaggetje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS laat nu ineens wel de medaillespiegel zien, wat een lavenomroep is dat ook
"Pech" incomingquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een verschrikkelijke bochten van Porte al direct.
Dat willen de mensen schijnbaar zien. Ook hier is het een obsessie voor velen dus zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS laat nu ineens wel de medaillespiegel zien, wat een lavenomroep is dat ook
HOLLANDSE DAGquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de medaillespiegel ook wel een prima statistiek, maar ik wil hem ook gewoon zien als Nederland wat minder is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat willen de mensen schijnbaar zien. Ook hier is het een obsessie voor velen dus zo gek is dat niet.
Hij heeft zich gespaard he, vandaag is DE DAG.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:00 schreef Szura het volgende:
Na de wegrace van ego Evenepoel zou het terecht zijn als hij hier faalt
"Japan VERUIT de beste."quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat krijg je als De Zoon van God en Here Jezus ineen bent.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:02 schreef Jason22 het volgende:
De Rem is wel echt een lust voor het oog
Nee, er zijn sowieso maar weinig startplekken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:03 schreef Pedroso het volgende:
Mag er geen 2e Nederlander meedoen ? Niet dat er ook maar iemand dan Dumoulin wat te zoeken heeft in deze tijdrit.
Djosquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:03 schreef Pedroso het volgende:
Mag er geen 2e Nederlander meedoen ? Niet dat er ook maar iemand dan Dumoulin wat te zoeken heeft in deze tijdrit.
Wout doet meequote:Op woensdag 28 juli 2021 08:03 schreef Pedroso het volgende:
"Niklas fietst daar net over de finish"quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:04 schreef Szura het volgende:
Is Carl ook ter plaatse voor updates uit de koers?
Hier ook niet hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het buitenland houdt werkelijk waar niemand rekening met Dumoulin.
Zegt genoeg.
Wij ook nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt genoeg.
Hier ook alleen maar het type 'dagjesvolk'quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt genoeg.
Wij houden alleen rekening met de Rem. De rest zijn figuranten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt genoeg.
Als je nu slaap in gaat halen ben je af.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:05 schreef kilon het volgende:
Rustig moment in de sporten op het moment. Dan maar alle aandacht voor het wielrennen. Of wat slaap inhalen. Een van de twee.
Logisch, concurrentie is groot en hij heeft eigenlijk nog niet écht iets laten zien sinds zijn knieproblemen en mentale problemen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt genoeg.
Slaap inhalen kan vanaf 16:00 ongeveer. Tenzij je volleyballiefhebber bentquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je nu slaap in gaat halen ben je af.
Ok ok. Heb dan ook maar de slalom aangezet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je nu slaap in gaat halen ben je af.
Laat je je altijd zo leiden door wat anderen zeggen? User @Poepz0r heeft hier een term voor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:09 schreef kilon het volgende:
[..]
Ok ok. Heb dan ook maar de slalom aangezet.
Nee haal hem nou niet hierheenquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Laat je je altijd zo leiden door wat anderen zeggen? User @:Poepz0r heeft hier een term voor.
Mwah. Iets zeggen en iets doen is verschillend.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Laat je je altijd zo leiden door wat anderen zeggen? User @:Poepz0r heeft hier een term voor.
Begin tijdperk Houle?quote:
Nu op de NOS kijken, jij bent afquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:14 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Herbert denk dat er nog maar één man is gefinished.
Ik doe dat ook want dan heb ik een extra scherm beschikbaar.quote:
Wind draait niet, er kunnen wel buitjes vallenquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:15 schreef Slobeend het volgende:
Zijn de omstandigheden voor iedereen hetzelfde vandaag?
Dan had ie moeten knechten voor Wout, maar R.EV denkt alleen maar aan R.EVquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:15 schreef Fodio het volgende:
Evenepoel is helemaal niet in vorm op deze olympische spelen .. dat zag je al bij de wegwedstrijd
Volgens mij wel, wellicht wat koeler tijdens de laatste groep ten opzichte van de eerdere starters.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:15 schreef Slobeend het volgende:
Zijn de omstandigheden voor iedereen hetzelfde vandaag?
Maar op Sporza zit Wuyts in de microfoon te hijgenquote:
En in de Giro kon hij niet sturen. Het is altijd wat met de Rem.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:15 schreef Fodio het volgende:
Evenepoel is helemaal niet in vorm op deze olympische spelen .. dat zag je al bij de wegwedstrijd
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:18 schreef TheRacingElf het volgende:
Een van de spaarzame momenten dat Herbert en Maarten nog samen commentaar geven, daar moeten we toch van genieten met z’n allen voordat het voorgoed voorbij is.
Lekker naar Bingoalquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
PatLef kan beter contract van R.EV gaan herzien
Nog een keer knechten voor Almeidaquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
PatLef kan beter contract van R.EV gaan herzien
Viel mij zaterdag ook al op ja. Vrij apart wanneer je op de tijdrit mikt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:20 schreef Szura het volgende:
Tom is wel viesdun, heeft hij ooit zo scherp gestaan?
Die start pas in Burgos weer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zal wel harder gaan dan het Godenkind.
In de afdaling?quote:
Als het draait...quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:20 schreef heywoodu het volgende:
Craddock op 6 minuten van Houle, dat is toch best een beetje opmerkelijk.
Het ziet er weer niet uit he.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat iedereen fan is van Remco.
Hij gaat ten onder aan de druk van Fok!quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:22 schreef WAvanBuren het volgende:
De Loets stelt mij zwaar teleur deze spelen.
Het is FOK!quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat ten onder aan de druk van Fok!
Hugo Houle is de nieuwe koning van Kazachstanquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:22 schreef WAvanBuren het volgende:
De Loets stelt mij zwaar teleur deze spelen.
Houle hoort 12e te worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:24 schreef Fodio het volgende:
Wellicht is die Houle wel extreem goed vandaag . zou ook nog kunnen
Dat kan nog altijd.quote:
En de Bod?quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:24 schreef Fodio het volgende:
Wellicht is die Houle wel extreem goed vandaag . zou ook nog kunnen
Ze moeten hem gezien hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat Hoel de mannelijke equivalent van Kiesenhofer worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |