De race sprak hem niet aan denk ik, anders was hij wel solo aangekomen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou REV zich in hebben gehouden in de RR?
Ik gun het Van Aert wel, maar eigenlijk misgun ik het niemand van alle favorieten denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:25 schreef Bugno3 het volgende:
Over een half uurtje begint HGBO, oftewel: Het Groot Belgisch Orgasme
Wout had wel iets geliket op twitter in trant van als Evenepoel had van waarde kunnen zijn voor van Aert.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De race sprak hem niet aan denk ik, anders was hij wel solo aangekomen.
Ik ook, weinig renners om te haten bij. Benieuwd hoe Pippo het hoogteverschil verteert (ik denk subliem).quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun het Van Aert wel, maar eigenlijk misgun ik het niemand van alle favorieten denk ik.
Roglic ook.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout had wel iets geliket op twitter in trant van als Evenepoel had van waarde kunnen zijn voor van Aert.
De zon staat vol te schijnen, dat wordt een groter probleem.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ook, weinig renners om te haten bij. Benieuwd hoe Pippo het hoogteverschil verteert (ik denk subliem).
14de etappe in de giro 2020 was ook een TT met best veel hoogte verschil en hij won ook een bergrit in die giro toen, als hij dat niveau weer haalt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ook, weinig renners om te haten bij. Benieuwd hoe Pippo het hoogteverschil verteert (ik denk subliem).
Discovery +quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:17 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kijken jullie? Ik zie geen wielrennen op NOS, eurosport of sporza...
Pogchampquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De zon staat vol te schijnen, dat wordt een groter probleem.
Wat is dit?quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow Van Vleuten bij meetpunt
Dygert valt vies tegen. Wel niet haar parcours
Daar zit een hoop aandachttrekkerij bij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
User @:Frozen-assassin kijkt via een inbelverbinding.
Een hoop mensen in OS kijken terug. Je bent de eerste die er over zeurt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar zit een hoop aandachttrekkerij bij.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
Hugo Houle de snelste renner uit de eerste groep
De Bod op 2, de Wilier staat op punt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
#Hugohoulekannietsquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
Gisteren zag ik Imke, dat ging ook niet bepaald soepelquote:
Jij kan toch op de Player? Keek even bij Hesgoal en op stream 1 was het meteen raak.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over tien minuten start Hij, dus het is te hopen.
Zoveel mogelijk geprobeerd te vermijden, want het Engelse commentaar bij wielrennen is écht dramatisch. Dan kunnen we die op de Belg of die op de Nederlander niks vinden, dit is erger.quote:
Ik kijk op de PLAYER, maar ik onderga graag de expertise van Michel Wuyts terwijl het wonderkind de straten van Japan kleurt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kan toch op de Player? Keek even bij Hesgoal en op stream 1 was het meteen raak.
Ambient sound.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk geprobeerd te vermijden, want het Engelse commentaar bij wielrennen is écht dramatisch. Dan kunnen we die op de Belg of die op de Nederlander niks vinden, dit is erger.
p8.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:55 schreef Pedroso het volgende:
Hoe schatten we Evenepoel in vandaag ? Brons zou zomaar kunnen.
Alles voor het vlaggetje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS laat nu ineens wel de medaillespiegel zien, wat een lavenomroep is dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |