Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
Hugo Houle de snelste renner uit de eerste groep
De Bod op 2, de Wilier staat op punt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
#Hugohoulekannietsquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:47 schreef Momo het volgende:
Gisteren zag ik Imke, dat ging ook niet bepaald soepelquote:
Jij kan toch op de Player? Keek even bij Hesgoal en op stream 1 was het meteen raak.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over tien minuten start Hij, dus het is te hopen.
Zoveel mogelijk geprobeerd te vermijden, want het Engelse commentaar bij wielrennen is écht dramatisch. Dan kunnen we die op de Belg of die op de Nederlander niks vinden, dit is erger.quote:
Ik kijk op de PLAYER, maar ik onderga graag de expertise van Michel Wuyts terwijl het wonderkind de straten van Japan kleurt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij kan toch op de Player? Keek even bij Hesgoal en op stream 1 was het meteen raak.
Ambient sound.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk geprobeerd te vermijden, want het Engelse commentaar bij wielrennen is écht dramatisch. Dan kunnen we die op de Belg of die op de Nederlander niks vinden, dit is erger.
p8.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:55 schreef Pedroso het volgende:
Hoe schatten we Evenepoel in vandaag ? Brons zou zomaar kunnen.
Alles voor het vlaggetje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS laat nu ineens wel de medaillespiegel zien, wat een lavenomroep is dat ook
"Pech" incomingquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een verschrikkelijke bochten van Porte al direct.
Dat willen de mensen schijnbaar zien. Ook hier is het een obsessie voor velen dus zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS laat nu ineens wel de medaillespiegel zien, wat een lavenomroep is dat ook
HOLLANDSE DAGquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de medaillespiegel ook wel een prima statistiek, maar ik wil hem ook gewoon zien als Nederland wat minder is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat willen de mensen schijnbaar zien. Ook hier is het een obsessie voor velen dus zo gek is dat niet.
Hij heeft zich gespaard he, vandaag is DE DAG.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:00 schreef Szura het volgende:
Na de wegrace van ego Evenepoel zou het terecht zijn als hij hier faalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |