Laat je je altijd zo leiden door wat anderen zeggen? User @Poepz0r heeft hier een term voor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:09 schreef kilon het volgende:
[..]
Ok ok. Heb dan ook maar de slalom aangezet.
Nee haal hem nou niet hierheenquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Laat je je altijd zo leiden door wat anderen zeggen? User @:Poepz0r heeft hier een term voor.
Mwah. Iets zeggen en iets doen is verschillend.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Laat je je altijd zo leiden door wat anderen zeggen? User @:Poepz0r heeft hier een term voor.
Begin tijdperk Houle?quote:
Nu op de NOS kijken, jij bent afquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:14 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Herbert denk dat er nog maar één man is gefinished.
Ik doe dat ook want dan heb ik een extra scherm beschikbaar.quote:
Wind draait niet, er kunnen wel buitjes vallenquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:15 schreef Slobeend het volgende:
Zijn de omstandigheden voor iedereen hetzelfde vandaag?
Dan had ie moeten knechten voor Wout, maar R.EV denkt alleen maar aan R.EVquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:15 schreef Fodio het volgende:
Evenepoel is helemaal niet in vorm op deze olympische spelen .. dat zag je al bij de wegwedstrijd
Volgens mij wel, wellicht wat koeler tijdens de laatste groep ten opzichte van de eerdere starters.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:15 schreef Slobeend het volgende:
Zijn de omstandigheden voor iedereen hetzelfde vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |