Deutschland unter alles!quote:Op maandag 26 juli 2021 14:12 schreef Em31 het volgende:
Ik zie dat de Duitsers alleen nog maar 3 bronzen medailles hebben. En dat voor 84 miljoen mensen, wt een losers.
In Zweden zelfs dubbel.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
1712 was een schrikkeljaar, dat jullie dat even weten.
Hoe is je dag? Het is gelukkig niet ziek heetquote:
Dat denk ik ook altijd bij waterpolo, niet normaal zwaar lijkt me datquote:Op maandag 26 juli 2021 14:12 schreef Arizona het volgende:
Dat beachvolleybal lijkt me z zwaar h. Ik word al moe bij de gedachte van telkens door dat zand hollen.
Maar waarschijnlijk is dat ook de reden dat die meisjes van die goeie fit-girl lichamen hebben en ik niet
Mijn dag is vrij normaal, en gelukkig ook normaal weer ja!quote:Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is je dag? Het is gelukkig niet ziek heet
Op mijn vorige werk kwam een manager eens op het briljante idee om, als teambuilding experience, voor het bedrijfsuitje allerlei sporten op het strand te gaan doen. Volleybal in het zand, hardlopen in het zand, badminton in het zand, dat soort dingen. In F*ing augustus met 30+C.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:12 schreef Arizona het volgende:
Dat beachvolleybal lijkt me z zwaar h. Ik word al moe bij de gedachte van telkens door dat zand hollen.
Maar waarschijnlijk is dat ook de reden dat die meisjes van die goeie fit-girl lichamen hebben en ik niet
Dat ze dit niet winnen is geen schande. Maar de manier waarop is wel weer typerendquote:Op maandag 26 juli 2021 14:23 schreef sportfreak het volgende:
Goeie TT
Nu weer een choke erbij, het kan niet op
Ze doen niet alle 84 miljoen mee aan de Spelen hequote:Op maandag 26 juli 2021 14:12 schreef Em31 het volgende:
Ik zie dat de Duitsers alleen nog maar 3 bronzen medailles hebben. En dat voor 84 miljoen mensen, wt een losers.
Erg verstandig om met alle mensen van het werk, waarvan de meesten niet getraind zijn, om allerlei sporten in het zand te gaan doen. Dat is vragen om blessures.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk kwam een manager eens op het briljante idee om, als teambuilding experience, voor het bedrijfsuitje allerlei sporten op het strand te gaan doen. Volleybal in het zand, hardlopen in het zand, badminton in het zand, dat soort dingen. In F*ing augustus met 30+C.![]()
Toen ik me meteen opgaf om dan wel langs de lijn te komen supporteren in het zand met een biertje in de hand kon hij daar niet eens om lachen.
Op zich positief te lezen dat er ook bedrijven zijn waar ze niet automatisch aan bowlen en steengrillen denken voor een teamuitje.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk kwam een manager eens op het briljante idee om, als teambuilding experience, voor het bedrijfsuitje allerlei sporten op het strand te gaan doen. Volleybal in het zand, hardlopen in het zand, badminton in het zand, dat soort dingen. In F*ing augustus met 30+C.![]()
Toen ik me meteen opgaf om dan wel langs de lijn te komen supporteren in het zand met een biertje in de hand kon hij daar niet eens om lachen.
Ja. En eigenlijk vooral zuur voor de organisatiequote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lees nu dat Lowlands en alle andere grote festivals geen doorgaan mogen vinden. Wat zuur voor iedereen die hier naar uit keek.
Jawel toch? Iedereen moet toch meedoen?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze doen niet alle 84 miljoen mee aan de Spelen he
Prima album idd.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat hele album De Partisanen - Cohen in het fries is een aanrader.
Ook al versta je het niet, je begrijpt het wel.
Als dat stomme Dansen met Janssen er niet geweest was, konden de festivals gewoon doorgaan. Exit Festival in Servi ging ook door en daar werd ook (vrijwel) niemand besmet.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En eigenlijk vooral zuur voor de organisatie
Ik vind het bizar en ik word er moedeloos van. De vaccinatiegraad is met een paar weekjes hoog genoeg, de zorg gaat niet meer overbelast worden, waarom dan nog steeds beperkingenquote:Op maandag 26 juli 2021 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lees nu dat Lowlands en alle andere grote festivals geen doorgaan mogen vinden. Wat zuur voor iedereen die hier naar uit keek.
Ik ga toch liever bowlen en steengrillen danquote:Op maandag 26 juli 2021 14:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich positief te lezen dat er ook bedrijven zijn waar ze niet automatisch aan bowlen en steengrillen denken voor een teamuitje.
Nou ja, ik stond ingedeeld op zeilen dus was het plan dat ik daar heen zou varen, alleen ik kan er niets van en ben dus nog gewoon in Nederlandquote:Op maandag 26 juli 2021 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jawel toch? Iedereen moet toch meedoen?
Ik moet morgen schoonspringen, ben jij nog niet in Tokio dan??
Ik moet donderdag synchroonsjoelen met @Straniquote:Op maandag 26 juli 2021 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alsof je erbij was.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Erg verstandig om met alle mensen van het werk, waarvan de meesten niet getraind zijn, om allerlei sporten in het zand te gaan doen. Dat is vragen om blessures.
Waarom die beperkingen? Omdat toen het los werd gelaten de aantallen enorm zijn gestegen. Dat is vrij logisch.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het bizar en ik word er moedeloos van. De vaccinatiegraad is met een paar weekjes hoog genoeg, de zorg gaat niet meer overbelast worden, waarom dan nog steeds beperkingen![]()
Maar ik probeer de moed erin te houden
Ik doe mee aan schermen! Maar dat zie je niet zo goed door die helm he.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2021 14:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich positief te lezen dat er ook bedrijven zijn waar ze niet automatisch aan bowlen en steengrillen denken voor een teamuitje.
Dit is ook mijn antwoord.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga toch liever bowlen en steengrillen dan
Overigens vind ik een sportdag zelf juist wel erg leuk. Maar volledig in het zand niet heel verstandig.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsof je erbij was.![]()
Ik kan wel zeggen dat ik niet een blessure heb opgelopen die dag.![]()
Voornamelijk omdat ik koppig weigerde mee te doen.![]()
![]()
Ja joh wtfquote:Op maandag 26 juli 2021 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Het gaat nu zelfs al fout bij trainingen
[ twitter ]
Ik doe mee aan het boogschieten. Maar was vierde de Nederlanders dus zat niet bij het team.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben heel modern en richt me op beeldschermen. Ook buiten de Spelen om overigensquote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik doe mee aan schermen! Maar dat zie je niet zo goed door die helm he.
koekoekquote:Op maandag 26 juli 2021 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Testen voor toeganag bij festivals had toch nog wel gekund? of inderdaad zo'n fieldlab experiment. Mweh, jammer dat het weer niet doorgaat. Daar hield vorig jaar niemand rekening mee.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom die beperkingen? Omdat toen het los werd gelaten de aantallen enorm zijn gestegen. Dat is vrij logisch.
Echter zouden die festivals wel nog als fieldlab variant moeten kunnen doorgaan. Maar ja dat is op korte termijn niet mogelijk en waarschijnlijk financieel ook niet haalbaar.
In een andere situatie had ik het ook niet erg gevonden. Als in niet in het zand, midden in de zomer, in de volle zon, tijdens een hittegolf.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens vind ik een sportdag zelf juist wel erg leuk. Maar volledig in het zand niet heel verstandig.
Ik doe ook aan schermenquote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bas Verwijlen trekt continu die helm zo enthousiast van zijn hoofd, alsof dt de sport is.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk niet met te regelen in die tijd. En mogelijk qua kosten niet te doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Testen voor toeganag bij festivals had toch nog wel gekund? of inderdaad zo'n fieldlab experiment. Mweh, jammer dat het weer niet doorgaat. Daar hield vorig jaar niemand rekening mee.
Je zou toch verwachten dat een official weet dat er mensen aan het fietsen zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat het afgelasten meer kosten met zich meebrengt.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk niet met te regelen in die tijd. En mogelijk qua kosten niet te doen.
Sabotage van Nederlandse sporters! WE worden gestraft vanwege de cojona, let maar op!!!!!!!!!1!!11!!quote:Op maandag 26 juli 2021 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Het is dat je er bij hebt gezet waar het is, je had me met deze twee schilderijen alles wijs kunnen maken.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ja, 1712.
Het jaar dat tsaar Peter de Grote besloot dat Sint-Petersburg de hoofdstad van Rusland moest worden.
De stad die door hemzelf gesticht werd, maar niet naar hem vernoemd is. (yeah right)
Ook het jaar dat Caspar van Wittel deze twee leuke werkjes maakte.
[ afbeelding ]
Gezicht op Hoorn
[ afbeelding ]
Gezicht op Amersfoort
Hangt ervan af wat voor official het was. Een basketbalofficial weet het misschien niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat een official weet dat er mensen aan het fietsen zijn.
Nou ja, er is ook wel eea veranderd sinds die tijd, dus het is niet echt een schande om ze niet meteen te herkennen.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is dat je er bij hebt gezet waar het is, je had me met deze twee schilderijen alles wijs kunnen maken.
Hangboogschieten ook niet?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:07 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu naar turnen. Dat lijkt me ook vermoeiend maar vooral doodeng. Ik durf echt niet over de kop over zo'n rekstok te zwaaien, dat is echt hoog als je dan valt![]()
Ik hou het wel bij tenniswant andere sporten zijn dus of te vermoeiend of te eng
Dat lijkt me nog wel leukquote:
Ik vind tennis ook vermoeiend. Vooral als je zo'n vervelende tegenstander treft die de hele tijd dat balletje naar de andere kant van de baan slaat. Eerst naar links, dan naar rechts. Je ziet toch dat ik in het midden sta? Speel die bal dan ook naar het midden.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:07 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu naar turnen. Dat lijkt me ook vermoeiend maar vooral doodeng. Ik durf echt niet over de kop over zo'n rekstok te zwaaien, dat is echt hoog als je dan valt![]()
Ik hou het wel bij tenniswant andere sporten zijn dus of te vermoeiend of te eng
Ik ben met tennis gewoon geconditioneerd. Net als een hondje. Moet die bal halen, moet die bal halen!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind tennis ook vermoeiend. Vooral als je zo'n vervelende tegenstander treft die de hele tijd dat balletje naar de andere kant van de baan slaat. Eerst naar links, dan naar rechts. Je ziet toch dat ik in het midden sta? Speel die bal dan ook naar het midden.
Het gaat hier eigenlijk de hele dag al vlak langs maar hoor wel het donker en indringend gerommel op afstand jaquote:
Heerlijk.quote:
Prachtig sfeervol.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Helpt ook niet voor de herkenbaarheid dat de gemeente Amersfoort als beginfoto op hun website hiervoor gekozen heeft.
[ afbeelding ]
Het kost ze heel veel geld. Maar denk dat doorgaan duurder is.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat het afgelasten meer kosten met zich meebrengt.
Om van dat topic niet meteen een vuurtorentopic te maken hier maar even.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en m'n levenswerk heeft een update! Allemaal lezen, hup hup!
ESF / [Locatie 2022] Waar gaan we naartoe??
Persoonlijk vind ik de grote vuurtoren van Westkapelle altijd wel indrukwekkend.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens aantrekkelijkere vuurtorens gezien.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik bedoel, zeg nou zelf..
Owja ik zie veel flitsen die kant op.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja het gaat lekker los in ons Zoetermeertje
Een vrij gelukkige overwinning. Het zit vandaag niet tegen.quote:
Hier is het de hele dag al stralend zomerweerquote:
Ik ga lezenquote:Op maandag 26 juli 2021 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en m'n levenswerk heeft een update! Allemaal lezen, hup hup!
ESF / [Locatie 2022] Waar gaan we naartoe??
Je weet dat de Westerschelde Ferry gewoon een ding is? Je hoeft niet meer helemaal via Antwerpen om de Schelde te omzeilen als je richting Vlissingen wil.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een lekker stukje gefietst.Na 45 km kreeg ik verzuring in mijn benen. Toen waren die laatste 6 km toch nog best wel zwaar.
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is het de hele dag al stralend zomerweerMaar onweer is ook mooi
Brandaris beste vuurtoren.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om van dat topic niet meteen een vuurtorentopic te maken hier maar even.
[..]
Persoonlijk vind ik de grote vuurtoren van Westkapelle altijd wel indrukwekkend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ben het met je eens dat de Brandaris al heel wat beter is dan dat Italiaanse dingetje.
Verdorie ja! Ik ga ook eens flink klagen! Prutsers bij het KNMI! Plankjesgate is er niets bij!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stuur net als Susanne een tweet naar het KNMI
Altijd tegen onsquote:Op maandag 26 juli 2021 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo steekt er even een official over bij het BMX'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt hequote:Op maandag 26 juli 2021 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelderland valt onder de bescherming van God, daar is nooit noodweerquote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik ben naar het TT circuit van Assen gefietst.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je weet dat de Westerschelde Ferry gewoon een ding is? Je hoeft niet meer helemaal via Antwerpen om de Schelde te omzeilen als je richting Vlissingen wil.
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd tegen onsWas hij daardoor uitgeschakeld of?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het was geloof ik bij een training, dus ik denk dat die official aan het trainen was wanneer je niet de baan op moet lopen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij gaat nog rijden komende week, hopelijk krijgt hij er niet veel last van, maar ziet er wel uit als een harde klap. Is wel 1 van de favorieten voor BMX voor medailles.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was hij daardoor uitgeschakeld of?
Oh dat scheelt alweer. Ik dacht tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was geloof ik bij een training, dus ik denk dat die official aan het trainen was wanneer je niet de baan op moet lopen.
Ik voorzie geen medaillekansen voor hem.
Deze top 10 is het niet met je eens.quote:
Het zag er inderdaad uit als een harde klap. En je kan ook lelijk terecht komen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij gaat nog rijden komende week, hopelijk krijgt hij er niet veel last van, maar ziet er wel uit als een harde klap. Is wel 1 van de favorieten voor BMX voor medailles.
Nee alleen tijdens de warming up. Tijdens de wedstrijd wordt die daar weggehaald.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dat scheelt alweer. Ik dacht tijdens een wedstrijd.
Susanne is de nieuwe Karen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die nummer 1 is toch wel een icoon hoor. Leuke omgeving ook daar.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze top 10 is het niet met je eens.![]()
https://hotspotholland.nl/nederland-vuurtorens-top10
Al moet ik wel zeggen dat ik het totaal niet eens ben met hun nummer 1.
Ze plaatsen geen eens foto's bij hun artikel. Prutsers.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze top 10 is het niet met je eens.![]()
https://hotspotholland.nl/nederland-vuurtorens-top10
Al moet ik wel zeggen dat ik het totaal niet eens ben met hun nummer 1.
Hij had geloof ik last van zijn knie. Maar hopen dat het voor donderdag bijtrekt.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zag er inderdaad uit als een harde klap. En je kan ook lelijk terecht komen.
quote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
En toch gewonnen he. Al was dat wel doordat ze niet wisten dat jij er nog voor zat.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een lekker stukje gefietst.Na 45 km kreeg ik verzuring in mijn benen. Toen waren die laatste 6 km toch nog best wel zwaar.
Of jij bent niet waar ik dacht dat je was, of Assen ligt niet waar ik dacht dat het lag.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben naar het TT circuit van Assen gefietst.
Op de terugweg door het militair oefenterrein De Haar nog een hert gezien, helaas kon ik niet snel genoeg mijn telefoon pakken voor een foto.
Toch wel een goede plot twist, die laatste tweet: ze wil juist dat er wl onweer komt. Maar dat valt wel te verwachten van een lover of stormywinds and dislike animalabuse.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik gok ook op dat eerst. Ik ben nog steeds op vakantie in Appelscha.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of jij bent niet waar ik dacht dat je was, of Assen ligt niet waar ik dacht dat het lag.![]()
Ik gok het eerste.
Ja dit vind ik ook zo raar. Waarom mogen de mannen volledig gekleed:quote:Op maandag 26 juli 2021 16:09 schreef Meke het volgende:
[ twitter ]
Tot zover mijn OS-nieuws van vandaag, doe ik ook nog een beetje mee
Dat ze een animallover is laat ze zelfs merken met een leuk Hyvesplaatje op haar pagina.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toch wel een goede plot twist, die laatste tweet: ze wil juist dat er wl onweer komt. Maar dat valt wel te verwachten van een lover of stormywinds and dislike animalabuse.
Slaat inderdaad eigenlijk gewoon nergens op, zulke mini broekjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook zo raar. Waarom mogen de mannen volledig gekleed:
[ afbeelding ]
En moeten de vrouwen half naakt? *overigens niks mis mee maar zou ook gewoon toegestaan moeten zijn om een broekje te dragen vind ik.
[ afbeelding ]
Mannen in dezelfde outfit als de vrouwen vind ik hier ook prima.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En moeten de vrouwen half naakt? *overigens niks mis mee maar zou ook gewoon toegestaan moeten zijn om een broekje te dragen vind ik.
[ afbeelding ]
Omdat het onderste er veel leuker uitziet.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
reacties in 1-2-3quote:Op maandag 26 juli 2021 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het onderste er veel leuker uitziet.
Ik snap ook niet dat ze niet zelf mogen kiezen wat ze aantrekken.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:09 schreef Meke het volgende:
[ twitter ]
Tot zover mijn OS-nieuws van vandaag, doe ik ook nog een beetje mee
Ja en het is ook niet alsof die Noorse vrouwen een skipak aanhaddenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iconisch is die zeker, maar mooi kan ik hem echt niet vinden.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die nummer 1 is toch wel een icoon hoor. Leuke omgeving ook daar.
wtf wist niet eens dat er zoiets bestaat als beachhandbalquote:Op maandag 26 juli 2021 16:15 schreef Yesse het volgende:
Oh lees net dat bij beachvolleybal het wel is toegestaan maar bij beachhandbal niet.Maar dan nog.
Terechte klacht.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze plaatsen geen eens foto's bij hun artikel. Prutsers.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf wist niet eens dat er zoiets bestaat als beachhandbal
Dan eis ik ook half naakte mannenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het onderste er veel leuker uitziet.
Ik ook nietquote:Op maandag 26 juli 2021 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja en beachhandbal, waar dit incident over gaat, is dus niet Olympisch, maar beachvolleyball en handbal welquote:Op maandag 26 juli 2021 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maak ik me weer niet populair mee, maar ja, die was toch al tot een dieptepunt gedaald.quote:
Oh was dus helemaal geen OS-nieuws van mij blijkbaar. Ik dacht; ik doe ook eens leuk meequote:Op maandag 26 juli 2021 16:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en beachhandbal, waar dit incident over gaat, is dus niet Olympisch, maar beachvolleyball en handbal wel
Ik hebin Ouddorp zelfs weleens mensen een toernooi zien beach-jeu-de-boulen. In het mulle zand, met die zware ballenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Turnen bij de vrouwen is natuurlijk ook een sport waar het pedogehalte in de zaal altijd vrij hoog is geweest.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:
Bij het turnen zijn er blijkbaar ook fotografen die op bepaalde momenten wachten en die foto’s worden dan in groepen gedeeld, wtf man.
Oh, als het niet Olympisch is, dan interesseert het me niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en beachhandbal, waar dit incident over gaat, is dus niet Olympisch, maar beachvolleyball en handbal wel
Het is wel actueel nieuws uit de sportwereld dus ik reken het goedquote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh was dus helemaal geen OS-nieuws van mij blijkbaar. Ik dacht; ik doe ook eens leuk mee
Slaat helemaal nergens op iddquote:Op maandag 26 juli 2021 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo kun je met een beetje gunstige loting als Isralir makkelijk Olympisch goud winnen!quote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
Palestina-conflict op de tatami: judoka's willen niet tegen Isralier vechten
We zagen het al eerder bij judotoernooien, maar zelfs bij de Olympische Spelen zijn er judoka's die hun kansen opgeven uit politieke overtuiging. In dit geval de gewichtsklasse tot 73 kilogram bij de mannen. In de eerste ronde had de Algerijn Fethi Nourine het op moeten nemen tegen de Sudanees Mohamed Abdalrasool, maar de wedstrijd ging niet door.
Nourine trok zich terug. Want als hij had gewonnen had hij in de tweede ronde moeten vechten tegen de Isralir Tohar Butbul. Vervolgens kwam de Sudanees Abdalrasool niet opdagen voor de wedstrijd tegen Butbul.
De terugtrekkingen kunnen toegevoegd worden aan een lange lijst van boycots van sporters uit Arabische en islamitische landen van Isralische sporters. Soms wordt expliciet aangegeven wat de reden is. "We hebben hard gewerkt om de Spelen te bereiken, maar de Palestijnse zaak is groter", was het commentaar van Nourine. Tijdens het WK 2019 deed Nourine al hetzelfde.
De Sudanees gaf nog geen officile motivatie voor zijn besluit. Niet zelden komt het echter voor dat sporters uit landen die Isral niet erkennen bewust verliezen of bijvoorbeeld blessures voorwenden. In die zin is de no show van Abdalrasool opmerkelijk. Sudan en Isral gingen vorig jaar juist wl diplomatieke banden aan.
Bron: https://nos.nl/tokyo2020/(...)nstanders-uit-israel
Fijnquote:Op maandag 26 juli 2021 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is wel actueel nieuws uit de sportwereld dus ik reken het goed
Als je in eigen land problemen krijgt omdat je tegen een Isralir hebt gestreden, kan ik het me wel voorstellen dat je dan vooraf al afzegt.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
Palestina-conflict op de tatami: judoka's willen niet tegen Isralier vechten
We zagen het al eerder bij judotoernooien, maar zelfs bij de Olympische Spelen zijn er judoka's die hun kansen opgeven uit politieke overtuiging. In dit geval de gewichtsklasse tot 73 kilogram bij de mannen. In de eerste ronde had de Algerijn Fethi Nourine het op moeten nemen tegen de Sudanees Mohamed Abdalrasool, maar de wedstrijd ging niet door.
Nourine trok zich terug. Want als hij had gewonnen had hij in de tweede ronde moeten vechten tegen de Isralir Tohar Butbul. Vervolgens kwam de Sudanees Abdalrasool niet opdagen voor de wedstrijd tegen Butbul.
De terugtrekkingen kunnen toegevoegd worden aan een lange lijst van boycots van sporters uit Arabische en islamitische landen van Isralische sporters. Soms wordt expliciet aangegeven wat de reden is. "We hebben hard gewerkt om de Spelen te bereiken, maar de Palestijnse zaak is groter", was het commentaar van Nourine. Tijdens het WK 2019 deed Nourine al hetzelfde.
De Sudanees gaf nog geen officile motivatie voor zijn besluit. Niet zelden komt het echter voor dat sporters uit landen die Isral niet erkennen bewust verliezen of bijvoorbeeld blessures voorwenden. In die zin is de no show van Abdalrasool opmerkelijk. Sudan en Isral gingen vorig jaar juist wl diplomatieke banden aan.
Bron: https://nos.nl/tokyo2020/(...)nstanders-uit-israel
Inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo kun je met een beetje gunstige loting als Isralir makkelijk Olympisch goud winnen!
ook met spannende pakjes aan?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hebin Ouddorp zelfs weleens mensen een toernooi zien beach-jeu-de-boulen. In het mulle zand, met die zware ballen
Snap die Duitse vrouwen heel goed dat ze daar geen zin in hebbenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Turnen bij de vrouwen is natuurlijk ook een sport waar het pedogehalte in de zaal altijd vrij hoog is geweest.
Ik denk niet dat je de gemiddelde jeudeboule speler in zo'n pakje wil zien.quote:
voor iedere niche is een marktquote:Op maandag 26 juli 2021 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de gemiddelde jeudeboule speler in zo'n pakje wil zien.
Nee, Sjaan en Leny konden zonder zorgen naar de middelbare school.quote:
Laatste seizoen ook dus? Ik haat dat moment. Hoewel er series waren die het goed hadden opgelost en er een waardig einde van maakten. Toch zijn er nog veel meer series die ik mis.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:23 schreef Meke het volgende:
Ik moet nog tweenhalve afleveringen bij m'n serie tot de allerallerlaatste aflevering, maar ik wil niet![]()
Jaquote:Op maandag 26 juli 2021 16:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Laatste seizoen ook dus? Ik haat dat moment. Hoewel er series waren die het goed hadden opgelost en er een waardig einde van maakten. Toch zijn er nog veel meer series die ik mis.Welke is het?
Nou vooruit.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan eis ik ook half naakte mannen![]()
[..]
Ik ook niet
Hangt een beetje af van welke definitie van spannend je aanhoudt:quote:
Ooeh die heb ik al meerdere keren in mijn lijst voorbij zien komen. Toch maar eens een kans geven. Ik snap niet hoe ik dit heb gemist met 7 seizoenenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:28 schreef Meke het volgende:
[..]
JaEn ik heb gewoon echt nog geen idee hoe het af gaat lopen
![]()
Younger is hetEcht een heerlijke serie
Bij House was ik er min of meer blij mee, want het laatste seizoen was in z'n geheel al niet echt nodigquote:Op maandag 26 juli 2021 16:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Laatste seizoen ook dus? Ik haat dat moment. Hoewel er series waren die het goed hadden opgelost en er een waardig einde van maakten. Toch zijn er nog veel meer series die ik mis.Welke is het?
Ja, maar waar kp je zo'n bakkesvlek? En mag die wel mee in je handbagage?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van welke definitie van spannend je aanhoudt:
[ afbeelding ]
Persoonlijk zou ik dit enorm spannend vinden.
Een altijd gezellige FOK-meet.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van welke definitie van spannend je aanhoudt:
[ afbeelding ]
Persoonlijk zou ik dit enorm spannend vinden.
Ja er zijn series die beter eerder hadden kunnen eindigen. Einde van House kan ik me niet eens meer herinneren, al heb ik wel alle afleveringen gezien. Dat zegt meestal al genoegquote:Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij House was ik er min of meer blij mee, want het laatste seizoen was in z'n geheel al niet echt nodig
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooeh die heb ik al meerdere keren in mijn lijst voorbij zien komen. Toch maar eens een kans geven. Ik snap niet hoe ik dit heb gemist met 7 seizoenen![]()
Na Thirteen en Taub kwam er nog een blik nieuwe dokters en werd het er niet bepaald beter op. Eerst was er een die niet tegen liegen kon (moet je net House hebben natuurlijk, HOHO CONFLICT INTERESSANT) en daarna nog een Aziatische die ook iets had, maar ik weet niet meer wat. Uiteraard aangevuld met de ziekte van de weekquote:Op maandag 26 juli 2021 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja er zijn series die beter eerder hadden kunnen eindigen. Einde van House kan ik me niet eens meer herinneren, al heb ik wel alle afleveringen gezien. Dat zegt meestal al genoegEinde van HIMYM vond ik ook niet denderend. En dan heb je ook van die series waarvan je het einde niet eens haalt, zo heb ik Lost nooit afgekeken omdat het zo vreemd werd op een gegeven moment
Oja, niet gek dat ik dat geblokt heb uit mijn geheugenquote:Op maandag 26 juli 2021 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Na Thirteen en Taub kwam er nog een blik nieuwe dokters en werd het er niet bepaald beter op. Eerst was er een die niet tegen liegen kon (moet je net House hebben natuurlijk, HOHO CONFLICT INTERESSANT) en daarna nog een Aziatische die ook iets had, maar ik weet niet meer wat. Uiteraard aangevuld met de ziekte van de week
ik ben geen serie kijker dus de lijst die ik NIET zag is heeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op maandag 26 juli 2021 16:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Grey's Anatomy staat ook in mijn lijstje van series die ik nooit gezien heb.
Ik heb er wel een paar gekeken, sommige zelfs helemaal, maar mijn niet gezien lijst is ook wel heel veel langer dan de wel gezien lijst.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geen serie kijker dus de lijst die ik NIET zag is heeeeeeeeeeeeeeeeel lang
Idem dito. Als ik al iets kijk, haak ik meestal na een seizoen of 2 af.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geen serie kijker dus de lijst die ik NIET zag is heeeeeeeeeeeeeeeeel lang
Schande. Grey's Anatomy.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Grey's Anatomy staat ook in mijn lijstje van series die ik nooit gezien heb.
Wie is dat en heeft ie only fans?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:25 schreef Cyan9 het volgende:
Over beachvolleybal gesproken:
[ afbeelding ]
Dat is maar de vraag. De een vind het leuk, de ander vind het niks aan.quote:
Haha ja inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo kun je met een beetje gunstige loting als Isralir makkelijk Olympisch goud winnen!
Sorry, voor straf zal ik het nooit kijken.quote:
Ondanks dat ik zeker prettig vind om naar te kijken, vind ik dit ook al langer raar. Al is het bij atletiek eigenlijk nog vreemder. Hier kun je dan nog een beetje redeneren dat het een strandsport is en dit ook strandkleding is. Maar atletiek lopen de vrouwen ook rond met blote buik etc. Ook daar vind ik dat zeker prettig om naar te kijken. Maar het is anno nu (eigenlijk al anno decennia geleden) toch vrij gek dat het zo is. Is toch je reinste seksisme.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turnen is dan ook heel lang een zeer bedenkelijke sport geweest. Nog steeds wel, maar iets minder extreem.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:
Bij het turnen zijn er blijkbaar ook fotografen die op bepaalde momenten wachten en die foto’s worden dan in groepen gedeeld, wtf man.
Ja. Gelukkig hebben ze de leeftijd al iets opgeschroeft en wat andere dingen aangepast, maar het is wel nog steeds een sport voor die liefhebber.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Turnen bij de vrouwen is natuurlijk ook een sport waar het pedogehalte in de zaal altijd vrij hoog is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Op beide heb ik geen antwoord.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie is dat en heeft ie only fans?
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ja jongens wat is dat dan met mensen die in hetzelfde jaar zaten op de middelbare als ik die opeens allemaal kinderen gaan krijgen.Echt wtf ze gaan bij bosjes nu opeens.
Ik moet met dit soort dingen altijd weer aan dit filmpje denken.quote:
Gelachen.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik moet met dit soort dingen altijd weer aan dit filmpje denken.![]()
Tegen corona?! En ik maar de hele tijd moeilijk doen met maskersquote:Op maandag 26 juli 2021 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelachen.
Gelukkig was ik al bekend met het bestaan van condooms. Schijnt ook te helpen tegen bepaalde ziektes.
Dan moet je dat condoom wel over je hele gezicht trekken.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Tegen corona?! En ik maar de hele tijd moeilijk doen met maskers
Met een condoom over je neus en mond heb je weer andere problemenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Die miste een plankje toen die vanaf een krabpaal wilde lopen?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
Zelfs mijn rode kat is niet in vorm vandaag #oranjegate
Ben je een olympisch atleet?quote:Op maandag 26 juli 2021 20:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik had vandaag een typische ochtend waar alles wat mis kon gaan ook echt mis ging. En dat op een maandag![]()
Dan wens je dat je gewoon weer in bed lag
Maar na de middag ging het gelukkig wel weer.
Hopelijk ging deze dag voor jullie wat beter
Ik denk dat het de Sallandse invloeden zijn die dit hebben veroorzaakt.quote:
Jouw vaderschapstechniek zou er een op zijn Homers zijn?quote:Op maandag 26 juli 2021 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jammer dan. Hup hup, bezwijk onder de groepsdruk!
Dat zal het zijnquote:Op maandag 26 juli 2021 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat het de Sallandse invloeden zijn die dit hebben veroorzaakt.
Alleen als het mij uitkomt.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jouw vaderschapstechniek zou er een op zijn Homers zijn?
[ afbeelding ]
Plastic op je neus!quote:Op maandag 26 juli 2021 19:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 26 juli 2021 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jammer dan. Hup hup, bezwijk onder de groepsdruk!
Ik ken al deze woorden en heb toch geen idee wat ik hier lees.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:17 schreef H_T het volgende:
Stofjes op de blu-ray zorgen voor storing en dan ook nog tijdens Time Warp!
NEEquote:Op maandag 26 juli 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
Hey ESF’ertjes,
Ik hoor hier en daar wat zorgen over dat ik er niet was de laatste tijd. Geen zorgen, want alles gaat prima hier.![]()
Wel heb ik besloten om definitief niet meer mee te posten in de SC. Dit is geen pauze en dat ik over een tijdje toch weer opduik; het is echt een permanente beslissing. Er is gewoon een situatie ontstaan die het mij onmogelijk maakt hier ongestoord en ontspannen mee te kunnen doen.
Voor jullie wens ik al het goeds en veel plezier. Maar dat komt vast goed.Ik heb ook veel leuke dingen op de planning staan binnenkort en fijne mensen om me heen.
En ter afsluiting van het eind van het Aoibhin Era een compliatie:
ESF / [2018] Rehearsals #13 PANIEK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje alsof er een kras op de grammofoonplaat zit tijdens een van je lievelingsnummers, maar dan met filmquote:Op maandag 26 juli 2021 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken al deze woorden en heb toch geen idee wat ik hier lees.
Ik zou kunnen zeggen dat ik dan ook eens kans maak topposter te worden, maar zelfs ik wil nu even geen grapjes maken.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
Hey ESF’ertjes,
Ik hoor hier en daar wat zorgen over dat ik er niet was de laatste tijd. Geen zorgen, want alles gaat prima hier.![]()
Wel heb ik besloten om definitief niet meer mee te posten in de SC. Dit is geen pauze en dat ik over een tijdje toch weer opduik; het is echt een permanente beslissing. Er is gewoon een situatie ontstaan die het mij onmogelijk maakt hier ongestoord en ontspannen mee te kunnen doen.
Voor jullie wens ik al het goeds en veel plezier. Maar dat komt vast goed.Ik heb ook veel leuke dingen op de planning staan binnenkort en fijne mensen om me heen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
Hey ESF’ertjes,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit klinkt als Van Vleuten 5 jaar geleden.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
Hey ESF’ertjes,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
Hey ESF’ertjes,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man is ook om van te huilen natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:31 schreef Em31 het volgende:
Ik moest net huilen door Rutte, wtf
Wat een dag
Die draait toch ook al wel zo'n 40-45 jaar.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 21:31 schreef Em31 het volgende:
Wat een dag
Was zo'n filmpje voor Epke met mooie woorden door meerdere mensen en toen kreeg hij zelf een beetje traanogen en ik huil dan al snel.quote:
Hij zei iets over de woningmarkt?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:31 schreef Em31 het volgende:
Wat een dag
Je bent ook eigenlijk toch zo'n gevoelig mens hquote:Op maandag 26 juli 2021 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was zo'n filmpje voor Epke met mooie woorden door meerdere mensen en toen kreeg hij zelf een beetje traanogen en ik huil dan al snel.
Wordt het niet eens tijd dat ze gewoon gaan zeggen dat dit een jaarlijks ding is? Ik heb al zeker honderdduizend keer reclames gezien om "echt n kaartjes te kopen want echt zeker weten de allerlaatste keer dat het gespeeld wordt paniek!!!" om dan een tijdje later weer gewoon open te gaan.quote:
Ik moet vooral altijd meteen huilen als ik een ander zie huilenquote:Op maandag 26 juli 2021 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent ook eigenlijk toch zo'n gevoelig mens h
Ze gaan sowieso altijd door, alleen ze verlengen pas tot een bepaalde tijd en dan beslissen ze pas later of ze doorgaan of nietquote:Op maandag 26 juli 2021 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat ze gewoon gaan zeggen dat dit een jaarlijks ding is? Ik heb al zeker honderdduizend keer reclames gezien om "echt n kaartjes te kopen want echt zeker weten de allerlaatste keer dat het gespeeld wordt paniek!!!" om dan een tijdje later weer gewoon open te gaan.
Misschien kun je n kaarten kopen en dit midden in de show roepen.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat ze gewoon gaan zeggen dat dit een jaarlijks ding is? Ik heb al zeker honderdduizend keer reclames gezien om "echt n kaartjes te kopen want echt zeker weten de allerlaatste keer dat het gespeeld wordt paniek!!!" om dan een tijdje later weer gewoon open te gaan.
quote:Op maandag 26 juli 2021 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moet vooral altijd meteen huilen als ik een ander zie huilen
Dat is niet altijd handig
Dat is wel te hopen, want ik heb kaartjes voor 31 novemberquote:Op maandag 26 juli 2021 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso altijd door, alleen ze verlengen pas tot een bepaalde tijd en dan beslissen ze pas later of ze doorgaan of nietEn tot die beslissing genomen is, adverteren ze met 'nu maar tot 1 september', en later zeggen ze 'door succes verlengd tot 31 november'!, zodat ze in november weer kunnen adverteren met 'kom nu voor het te laat is
31 november, ja?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso altijd door, alleen ze verlengen pas tot een bepaalde tijd en dan beslissen ze pas later of ze doorgaan of nietEn tot die beslissing genomen is, adverteren ze met 'nu maar tot 1 september', en later zeggen ze 'door succes verlengd tot 31 november'!, zodat ze in november weer kunnen adverteren met 'kom nu voor het te laat is
Tenzij ie onverwacht in het slot valt.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte @:aoibhin met je persoonlijke problemen. En hier blijft de deur uiteraard altijd open staan.
Ik voor 30 februari, hoop dat ze het volhoudenquote:Op maandag 26 juli 2021 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen, want ik heb kaartjes voor 31 november
Trauma's komen naar boven bij me.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tenzij ie onverwacht in het slot valt.
Sorry.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Trauma's komen naar boven bij me.
Nee dat heb ik alleen als mensen vallen enzo.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]Ach nou ja het is erger als je er juist van moet lachen
quote:Op maandag 26 juli 2021 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik alleen als mensen vallen enzo.
quote:Op maandag 26 juli 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]En als ze daarna gaan huilen wordt het een huillach?
Ik vind dit niet eens een slecht idee.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien kun je n kaarten kopen en dit midden in de show roepen.
quote:Op maandag 26 juli 2021 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tenzij ie onverwacht in het slot valt.
Dit.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Trauma's komen naar boven bij me.
Ik denk dat dat geen enkel probleem gaat zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dit niet eens een slecht idee.![]()
Zou het opvallen bij de ingang als ik met een megafoon naar binnen zou lopen?
Het was deze filmquote:Op maandag 26 juli 2021 21:49 schreef Meke het volgende:
Ik heb net een film gekeken en ik wilde hem jullie afraden maar ben de naam alweer vergeten
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ik heb Soldaat van Oranje nog niet eens gezienmaar hoor wel altijd goede verhalen
Top. Nu nog ergens een megafoon vandaan toveren.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen enkel probleem gaat zijn.
Ik denk het wel, ze wachten nog op ons zodat ze eindelijk kunnen stoppenquote:Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Denk je dat ze daarom steeds verlengen? Dat iedereen het eigenlijk al lang zat is, maar dat ze per se willen dat wij hem ook eens zien?
Ik ook nog niet, en het is op fietsafstandquote:Op maandag 26 juli 2021 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ik heb Soldaat van Oranje nog niet eens gezienmaar hoor wel altijd goede verhalen
Dat heb ik niet in huis. Ook geen melk om het mee te maken.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Soldaat van Oranje ook nog niet gezien. Ik wacht nog steeds op vrijkaartjes.
quote:Op maandag 26 juli 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze wachten nog op ons zodat ze eindelijk kunnen stoppen![]()
Elke voorstelling is het weer huilen voor ze
[ afbeelding ]
Dat klinkt ook lekkerquote:Op maandag 26 juli 2021 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Ook geen melk om het mee te maken.
Heb wel een kop rooibos caramel, ook lekker, maar geen warme choco.
Rooibos caramel? Dat is een combinatie waar ik nooit van gehoord heb en ik weet ook niet wat ik me daarmee moet voorstellen.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met z'n allen daarheen zodat we die arme acteurs uit hun lijden kunnen verlossen.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Denk je dat ze daarom steeds verlengen? Dat iedereen het eigenlijk al lang zat is, maar dat ze per se willen dat wij hem ook eens zien?
Ik las even rooibos chocomel. En dat was even schrikken, zlfs van jou.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rooibos Caramel is lekkerquote:Op maandag 26 juli 2021 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt ook lekkerIk had vorige week aardappelpuree gegeten, maar dan gebruik ik geen heel pak melk. Het is zonde om de rest weg te gooien, dus warm ik het op en gebruik ik cacao.
Rooibos met caramel klinkt ook wel het proberen waard!
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik aardappelpuree gemaakt heb. Waarschijnlijk een keer met kerst.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt ook lekkerIk had vorige week aardappelpuree gegeten, maar dan gebruik ik geen heel pak melk. Het is zonde om de rest weg te gooien, dus warm ik het op en gebruik ik cacao.
Rooibos met caramel klinkt ook wel het proberen waard!
Is gewoon zo te koop, zijn meerdere merken die het hebben.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Rooibos caramel? Dat is een combinatie waar ik nooit van gehoord heb en ik weet ook niet wat ik me daarmee moet voorstellen.
Je brengt me wel op ideen, volgende keer dat ik chocomelk wil maken een kijken of dat werkt met rooibosthee.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las even rooibos chocomel. En dat was even schrikken, zlfs van jou.
Silver Linings Playbook? Greenberg?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:49 schreef Meke het volgende:
Ik heb net een film gekeken en ik wilde hem jullie afraden maar ben de naam alweer vergeten
quote:Op maandag 26 juli 2021 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik aardappelpuree gemaakt heb. Waarschijnlijk een keer met kerst.
Niet helemaal mijn ding, maar de familie heeft het graag.
[..]
Is gewoon zo te koop, zijn meerdere merken die het hebben.
Die ik heb is gewoon van de Lidl.
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat er iets niet goed met dat konijn.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets niet goed met dat konijn.![]()
Sowieso heeft hij zijn vacht nog en ligt hij niet in een pan.![]()
quote:Op maandag 26 juli 2021 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets niet goed met dat konijn.![]()
Sowieso heeft hij zijn vacht nog en ligt hij niet in een pan.![]()
Nou precies, zo reageer ik dus op een bord aardappelpuree.quote:
Nou ben ik wel de koning van rare voedselcombinatiesquote:Op maandag 26 juli 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je brengt me wel op ideen, volgende keer dat ik chocomelk wil maken een kijken of dat werkt met rooibosthee.
Nee ik ben het alweer vergeten, had het daarna wel gevondenquote:
Drie keer gezien, geweldige productie.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ik vond het altijd zo grappig dat elk jaar als ik naar de top2000 zat te luisteren er weer een aankondiging van verlenging kwam. Soort deja vu gevoel.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie keer gezien, geweldige productie.
Dat het steeds wordt verlengd is momenteel vrij uniek omdat de meeste theaterproducties tegenwoordig niet z succesvol zijn dat ze meer dan een paar jaar meegaan, laat staan een decennium lang.
Overigens wordt er bij aankondiging van verlenging van SvO nooit gezegd dat het hierna cht stopt, dus dat is een verkeerde aanname. Maar blijkbaar vinden mensen het wel heel vervelend dat het succes heeft aangezien na iedere periodieke aankondiging Twitter weer volloopt met verontwaardigde reacties van mensen die dat niet leuk vinden, al zou ik niet weten wat het probleem is, tenzij ze verplicht zijn er naar toe te gaan?
Haha ja het zijn volgens mij ook steeds precies dezelfde mensen die dat na 100x nog grappig vindenquote:Op maandag 26 juli 2021 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie keer gezien, geweldige productie.
Dat het steeds wordt verlengd is momenteel vrij uniek omdat de meeste theaterproducties tegenwoordig niet z succesvol zijn dat ze meer dan een paar jaar meegaan, laat staan een decennium lang.
Overigens wordt er bij aankondiging van verlenging van SvO nooit gezegd dat het hierna cht stopt, dus dat is een verkeerde aanname. Maar blijkbaar vinden mensen het wel heel vervelend dat het succes heeft aangezien na iedere periodieke aankondiging Twitter weer volloopt met verontwaardigde reacties van mensen die dat niet leuk vinden, al zou ik niet weten wat het probleem is, tenzij ze verplicht zijn er naar toe te gaan?
Paaseitjes?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
Als kind at ik zo veertig eieren op
Elke morgen want dan word je groot
En omdat ik er nu dagelijks zestig in prop
Ben ik nou zo'n ge-wel-di-ge stoot!
In the Heights was FANTASTISCH trouwensquote:Op maandag 26 juli 2021 22:28 schreef Cee het volgende:
Oh wacht het gaat ondertussen al over thee en aardappelpuree.![]()
Is goed Gastonquote:Op maandag 26 juli 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
Als kind at ik zo veertig eieren op
Elke morgen want dan word je groot
En omdat ik er nu dagelijks zestig in prop
Ben ik nou zo'n ge-wel-di-ge stoot!
Ik ook niet!quote:Op maandag 26 juli 2021 21:53 schreef Em31 het volgende:
We zullen zien wie de langste adem heeft! Wij, of Soldaat van Oranje!quote:Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Het is echt een taffeseind rijden, ja. Maar wel heel tof qua locatie, je rijdt echt een landingsbaan op en parkeert daar. Alles in vliegthema.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja het zijn volgens mij ook steeds precies dezelfde mensen die dat na 100x nog grappig vindenik snap de haat dan ook niet hoor, als je 'm helemaal niet zelf gezien hebt.
Het is dat het zo ver weg is anders was ik denk ik allang geweest
Ja ik vind het eigenlijk wel prima zo, dat de OS ook weer niet je hle dag domineren maar dat je gewoon nog een halve dag 'voor jezelf' hebt.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef Em31 het volgende:
Sport 's nachts nu is niet ideaal, maar eigenlijk bevalt het me wel dat er nu niets meer is. Anders was het toch vaak met adrenaline slapen. Dit geeft wel wat meer rust zo.![]()
Ja echt leukquote:Op maandag 26 juli 2021 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja!
Hoe was het (dat zeg je net, fantastisch, antwoord het niet).
En ik zou er niet eens een op kunnen noemen.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:34 schreef Meke het volgende:
Ik ken trouwens wel alle SvO liedjes uit mn hoofd
Nee je moet ze ook wel specifiek opzoeken op zich, ze komen niet echt op de radioquote:Op maandag 26 juli 2021 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik zou er niet eens een op kunnen noemen.
Hele dag kapot geweest omdat ik vannacht 1 minuut zwemmen wilde zienquote:Op maandag 26 juli 2021 22:35 schreef Cee het volgende:
Zin om vannacht weer op een ungodly hour de wekker te horen gaan en me af te vragen waar ik nu in hemelsnaam ook alweer wakker voor wilde worden.
Ik eigenlijk maar eentje.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:34 schreef Meke het volgende:
MORGEN IS VANDAAAAAAAAAGquote:
Nou dat.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hele dag kapot geweest omdat ik vannacht 1 minuut zwemmen wilde zien![]()
was het de moeite waard?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hele dag kapot geweest omdat ik vannacht 1 minuut zwemmen wilde zien![]()
Vannacht sla ik over want woensdagnacht is al het roeien als het goed is, dus daar maar even energie voor verzamelen
Oh verrek die ook nog! Nee, die laatste had ik in m’n hoofd, gaat zoiets als “als je niets dooooeet, wiiieee dan”.quote:
Met paaseitjes kan je het wel vergeten kampioen te worden bij de spuugwedstrijdenquote:
Zijn er toch al tweequote:Op maandag 26 juli 2021 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh verrek die ook nog! Nee, die laatste had ik in m’n hoofd, gaat zoiets als “als je niets dooooeet, wiiieee dan”.
Ik heb ooit 'De koningin duldt geen nee' of zoiets gehoord toen ik in de auto zat bij een musicalfan. Verder ken ik alleen 'morgen is vandaag' of zoiets, waar ze altijd die reclame mee afsluitenquote:Op maandag 26 juli 2021 22:34 schreef Meke het volgende:
Ja die is leukquote:Op maandag 26 juli 2021 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ooit 'De koningin duldt geen nee' of zoiets gehoord toen ik in de auto zat bij een musicalfan. Verder ken ik alleen 'morgen is vandaag' of zoiets, waar ze altijd die reclame mee afsluiten
Triathlongodinnen.quote:
Kijk, daar gaat het mis bij mij.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee je moet ze ook wel specifiek opzoeken op zich, ze komen niet echt op de radio
Waar het mis gaat is dat je SkyRadio op zet.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het mis bij mij.Ik zit maar steeds te wachten tot het een keer op sky radio gedraaid wordt, maar daar kan ik dus wel mee ophouden dan?
Qftquote:Op maandag 26 juli 2021 22:42 schreef H_T het volgende:
Mevrouw Tuit krijgt niet de credits die ze verdient!
ho ho hoquote:Op maandag 26 juli 2021 22:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waar het mis gaat is dat je SkyRadio op zet.
Ja, gelukkig was dat slechts deel van de grap.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waar het mis gaat is dat je SkyRadio op zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |