* Pakt een kopje thee en een stuk ijstaartquote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en koffie klaarzet, onder een warmtelamp zodat het niet afkoelt in deze temperatuur
Poupee de cire poupee de son.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:41 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen samen.
Ik heb een zeker Franstalig nummer op repeat. Wie het goed raadt, krijgt een koekje.
Ik zal drie hints geven:quote:
quote:
Oeh, dan gok ik dat ene Franstalige nummer wat die Italiaanse zangeres toen in 2001 uitbracht.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal drie hints geven:
1. Het is een zangeres uit Italië.
2. Het nummer komt uit 2001.
3. Het heeft niks met het songfestival te maken.
quote:Zeer slechte service bij retournering.
Op dinsdag 29 juni 2021 heb ik voor mijn kleinzoon een paar slippers gekocht bij het Etos filiaal in Naaldwijk.
Mijn kleinzoon past deze slippers niet en vandaag moest ik voor boodschappen naar Loosduinen. Op de website van Etos even gekeken of er ook een filiaal in Loosduinen is. Dit scheelde mij dan een ritje naar Naaldwijk. Bij het filiaal in Loosduinen werd er tot mijn stomme verbazing verteld, dat ik geen geld terug kon krijgen omdat het een kassabon van Naaldwijk was en niet van hun. Ze kon me een tegoedbon geven, die ik alleen in het filiaal Loosduinen kon inwisselen. Gesteld dat ik een artikel bij de Etos had aangeschaft en dat ik er dan vanuit kan gaan, dat ik gewoon mijn geld terug kan krijgen. Als ik mijn geld terug wilde moest ik maar naar het filiaal Naaldwijk waar ik de slippers had aangeschaft. Ik heb de tegoedbon geweigerd en ben boos de winkel uitgegaan. Thuisgekomen heb ik direct de klantenservice gebeld. De medewerkster die ik aan de lijn kreeg vond het in eerste instantie een vreemde zaak. Ze vroeg mijn gegevens en zou contact opnemen met filiaal Loosduinen en mij vervolgens terugbellen. Na een kwartiertje werd ik terug gebeld en werd mij verteld, dat dit filiaal een franchise filiaal is en zij de kassabon niet kunnen scannen omdat er een ander kassa systeem wordt gebruikt bij de franchisenemer. Het advies was om maar terug te gaan naar Naaldwijk. Hierop naar haar meerdere gevraagd, maar deze zei hetzelfde en vond dat een excuus vanuit de klantenservice voldoende is en dat ik maar terug moet naar Naaldwijk.
Etos, nooit meer!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal drie hints geven:
1. Het is een zangeres uit Italië.
2. Het nummer komt uit 2001.
3. Het heeft niks met het songfestival te maken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook wel geïrriteerd door zou raken. Ik snap het probleem maar hoe kun je als consument weten dat die twee filialen niet onder dezelfde franchisenemer vallen? Zelf vraag ik het altijd even als ik toevallig in een andere stad iets koop waarvan ik weet dat er een filiaal van in mijn eigen stad staat. Nou is het wel zo dat dat meestal wel wat verder weg is dan die 10 km die er tussen Naaldwijk en Loosduinen zit maar toch.quote:
Jij inmiddels ook een jaartje ouder Gefeliciteerd Beerske!!!quote:
Ik had eerlijk gezegd nooit overwogen dat je iets kunt terugbrengen bij een filiaal dat niet het filiaal is waar je het had gekocht.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook wel geïrriteerd door zou raken. Ik snap het probleem maar hoe kun je als consument weten dat die twee filialen niet onder dezelfde franchisenemer vallen? Zelf vraag ik het altijd even als ik toevallig in een andere stad iets koop waarvan ik weet dat er een filiaal van in mijn eigen stad staat. Nou is het wel zo dat dat meestal wel wat verder weg is dan die 10 km die er tussen Naaldwijk en Loosduinen zit maar toch.
Maar ze bieden toch een alternatief aan, wat ze waarschijnlijk niet eens hoeven te doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook wel geïrriteerd door zou raken. Ik snap het probleem maar hoe kun je als consument weten dat die twee filialen niet onder dezelfde franchisenemer vallen? Zelf vraag ik het altijd even als ik toevallig in een andere stad iets koop waarvan ik weet dat er een filiaal van in mijn eigen stad staat. Nou is het wel zo dat dat meestal wel wat verder weg is dan die 10 km die er tussen Naaldwijk en Loosduinen zit maar toch.
Ik zou ook niet per se boos worden maar wel denken 'shit... hier had ik geen rekening mee gehouden'. Dus eens met je opmerking dat het wel een beetje overdreven is. Vooral het klagen op internet vind ik altijd meer zeggen over jezelf dan over het bedrijf (tenzij het een echte serieuze klacht is). Ik snap het gevoel dat je iets bij een winkelketen hebt gekocht en je dus ervan uit gaat dat je dat overal kunt inleveren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ze bieden toch een alternatief aan, wat ze waarschijnlijk niet eens hoeven te doen?
Ik vraag het zelf ook hoor als ik in een andere stad ben die niet in de buurt van mijn woonplaats is, maar als die dan een bon zouden aanbieden, is dat mijn inziens ook prima.
Ik snap gewoon die boosheid niet.
Ik heb dat nog wel eens gehad, dat je bijv. iets niet kon passen of dat je het koopt voor iemand anders. Maar zoals gezegd: ik check altijd even Bij de meeste winkelketens kan dat ook. Nu vind ik dat misschien normaal omdat ik vroeger bij de winkels waar ik werkte ook spullen mocht terugnemen / terugbetalen van andere winkels (Blokker en een telefoonwinkel die nu ter ziele is). Of het bij de AH mocht weet ik niet meer, maar daar had je ook niet zo vaak mensen die hun boodschappen in een andere winkel hadden gekochtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd nooit overwogen dat je iets kunt terugbrengen bij een filiaal dat niet het filiaal is waar je het had gekocht.
Sterker nog: fysieke winkels hoeven de mogelijkheid tot ruilen helemaal niet aan te bieden. Je kan in de winkel het product zien en beoordelen op kwaliteit en dat is genoeg om een weloverwogen aankoopbeslissing te maken. Bij shoppen via internet gelden andere regels omdat je het product daar niet zelf kunt beoordelen. Tegenvallende kwaliteit is denk ik wel sowieso een reden om te kunnen/mogen ruilen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ze bieden toch een alternatief aan, wat ze waarschijnlijk niet eens hoeven te doen?
Ik vraag het zelf ook hoor als ik in een andere stad ben die niet in de buurt van mijn woonplaats is, maar als die dan een bon zouden aanbieden, is dat mijn inziens ook prima.
Ik snap gewoon die boosheid niet.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dan gok ik dat ene Franstalige nummer wat die Italiaanse zangeres toen in 2001 uitbracht.
Je weet wel wie ik bedoel.
Ik vind sowieso dat 'slippers van de Etos' in deze SC synoniem mag worden voor dingen die niet logisch zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:10 schreef Yesse het volgende:
Het vreemdste aan het verhaal over die slippers vind ik nog het kopen van slippers bij de Etos. Is niet de eerste winkel waar ik aan denk bij slippers Etos gaat een beetje de Kruidvat achterna?
Ik ben onder de indruk.quote:
Dat is toch al heel lang zo?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:10 schreef Yesse het volgende:
Het vreemdste aan het verhaal over die slippers vind ik nog het kopen van slippers bij de Etos. Is niet de eerste winkel waar ik aan denk bij slippers Etos gaat een beetje de Kruidvat achterna?
Meer kon ik er niet van maken, maar ik vind dat ik toch nog aardig in de buurt zat.quote:
Dus we moeten jou vanaf nu @Slippers_van_de_Etos gaan noemen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat 'slippers van de Etos' in deze SC synoniem mag worden voor dingen die niet logisch zijn.
"Geacht zeikwijf,quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:30 schreef Meke het volgende:
Dat soort mails van slippers van de Etos beantwoorden is ongeveer mijn werk
Als het niet veellll te duur zou zijn om een nick-change te doen, had ik het vandaag nog gedaan!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus we moeten jou vanaf nu @:Slippers_van_de_Etos gaan noemen?
Dat is wel heel erg. Je werkt er hard voor, hoort dat je erheen mag, gaat erheen en hoort dat je weer naar huis mag.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:21 schreef Yesse het volgende:
Je zou trouwens maar een Poolse zwemster zijn die alleen maar naar Tokio mocht reizen om daarna te horen dat je helemaal niet gekwalificeerd bent....
Ze kunnen het verdriet iig samen verwerken, want het is blijkbaar mis gegaan voor wel zes Poolse zwemmers.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg. Je werkt er hard voor, hoort dat je erheen mag, gaat erheen en hoort dat je weer naar huis mag.
Ik ga wel even met de pet rond.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het niet veellll te duur zou zijn om een nick-change te doen, had ik het vandaag nog gedaan!
In het bestuur van die bond kunnen ze geen of gebrekkig Engels?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze kunnen het verdriet iig samen verwerken, want het is blijkbaar mis gegaan voor wel zes Poolse zwemmers.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-niet-gekwalificeerd
Foutje van de bond, oeps. Ben je lekker mee.
Dat, of ze kunnen niet tellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het bestuur van die bond kunnen ze geen of gebrekkig Engels?
Dat zou ook nog kunnen.quote:
Als dat al een reden is om de Etos te boycotten, wat voor leven heb je danquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Sterker nog: fysieke winkels hoeven de mogelijkheid tot ruilen helemaal niet aan te bieden. Je kan in de winkel het product zien en beoordelen op kwaliteit en dat is genoeg om een weloverwogen aankoopbeslissing te maken. Bij shoppen via internet gelden andere regels omdat je het product daar niet zelf kunt beoordelen. Tegenvallende kwaliteit is denk ik wel sowieso een reden om te kunnen/mogen ruilen.
Ik snap dat het voor de klager vervelend is, maar kom op... Zo duur zullen die slippers niet geweest zijn, ze bieden een tegoedbon aan als alternatief en Etos verkoopt genoeg spullen die lang houdbaar zijn en die je vanzelf een keer nodig gaat hebben. Lever die slippers in en neem wat shampoo, deo of iets dergelijks weer mee terug.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als dat al een reden is om de Etos te boycotten, wat voor leven heb je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |