SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is behoorlijk wennen, Berghuis in het Ajax shirt.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Fside weer lekker moeilijk doen. Ziyech all over again.
Hopelijk snoert ie iedereen de mond en laat hij de nare trekjes achterwege.![]()
Ze moeten die debielen een keertje gaan boycotten en in ieder geval geen podium meer geven.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:45 schreef tim020hoorn het volgende:
Hopelijk snoert ie iedereen de mond en laat hij de nare trekjes achterwege.![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Alle Feyenoorders zijn echt viesmad
lekker voor ze
verder boeit Berghuis mij helemaal niks. zie het allemaal wel.graag op anoniem![]()
Dan zien de knuppels van F-Side minder snel wie Berghuis isquote:Op maandag 19 juli 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel mooi dat ze alleen met rugnummers spelen en geen namen erop zetten![]()
![]()
Als bij testen voor toegang naast COVID ook op coke testen dan blijven ze vast ook thuis.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zien de knuppels van F-Side minder snel wie Berghuis is![]()
Doodvermoeiend dat groepje. Juist mooi dat de aanvoederder van F voor zo'n bedrag nu bij Ajax speelt. Laat hem zich bewijzen ipv dat neppe stoere gedoe. Ga erboven staan.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:45 schreef tim020hoorn het volgende:
Op insta een filmpje van de presentatie en daarin een rood kruis op het hoofd van berghuisquote:Op maandag 19 juli 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Waar is de reactie van de f side te lezen dan?![]()
Die staan sowieso de helft van de wedstrijd met hunnie rug naar het veld.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zien de knuppels van F-Side minder snel wie Berghuis is![]()
Ik vind wel dat Ajax de presentatie top heeft aangepakt. Niet te overdreven.
Gewoon een aankoop. Nu een lange neus maken naar Rotterdam zou onze club alleen maar klein maken.Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Dat doen jullie altijd sneakyquote:Op maandag 19 juli 2021 21:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
Gewoon een aankoop. Nu een lange neus maken naar Rotterdam zou onze club alleen maar klein maken.![]()
![]()
Lange neus hihihiquote:Op maandag 19 juli 2021 21:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
Gewoon een aankoop. Nu een lange neus maken naar Rotterdam zou onze club alleen maar klein maken.![]()
Dat was niet sneaky maar gewoon open kaart spelenquote:Op maandag 19 juli 2021 22:40 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
‘If you cant beat them....’
Ken je nog wel toch?![]()
![]()
wat was dan wel sneaky??quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was niet sneaky maar gewoon open kaart spelen![]()
Precies. Ze hadden ook semi grappig hem met de helicopter af kunnen zetten, of een andere sneer uitdelen. Maar gewoon presenteren als een aankoop. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
Gewoon een aankoop. Nu een lange neus maken naar Rotterdam zou onze club alleen maar klein maken.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Was dat niet met Nick "uitsraling van een tractorchauffeur" Viergever?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:40 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
‘If you cant beat them....’
Ken je nog wel toch?
Nog niet echt een succes gebleken.![]()
open was het zeker, zo van kijk ons eens dom zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was niet sneaky maar gewoon open kaart spelen![]()
Nick "met mij in de selectie haal je nooit een landstitel" Viergeverquote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Was dat niet met Nick "uitsraling van een tractorchauffeur" Viergever?
Nog niet echt een succes gebleken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Klasse iddquote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:48 schreef manny het volgende:
[..]
Precies. Ze hadden ook semi grappig hem met de helicopter af kunnen zetten, of een andere sneer uitdelen. Maar gewoon presenteren als een aankoop. Niet meer en niet minder.![]()
![]()
Ik heb het een beetje gemist maar wat moet Ajax met Tadic, Neres, Antony, Berghuis en dan eventueel ook nog Bergwijn voor de flanken?
Of gaat er nog iemand weg?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
DOMINERENquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb het een beetje gemist maar wat moet Ajax met Tadic, Neres, Antony, Berghuis en dan eventueel ook nog Bergwijn voor de flanken?
Of gaat er nog iemand weg?
[ Bericht 0% gewijzigd door DeeBee op 20-07-2021 23:41:49 ]Jack does it in real time...![]()
Het is een beetje veel ja, maar Neres zal nog wel gaan, en anders is Neres de backup voor Tadic op links...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Of gaat er nog iemand weg?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Neres zal wel gaan en dan heb je een brede basis voor Europa. Competie stelt toch niks voor die winnen we wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Of gaat er nog iemand weg?![]()
4-1-5 GENOTquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waar gaat Neres heen dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een beetje veel ja, maar Neres zal nog wel gaan, en anders is Neres de backup voor Tadic op links...Oh.![]()
Goede vraag. Vooralsnog blijft het stil rondom onze Zuid-Amerikaanse vrienden. Ik lees in ieder geval geen berichten over concrete interesse voor Neres (of Nico), m.u.v. de interesse voor Alvarez.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Ja daarom, al moet de markt sowieso nog in beweging komen. Zeker een Tagliafico kon al weg voor 10-15 miljoen volgens de laatste berichten, er zal toch wel een club zijn die dat wil betalen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:34 schreef manny het volgende:
[..]
Goede vraag. Vooralsnog blijft het stil rondom onze Zuid-Amerikaanse vrienden. Ik lees in ieder geval geen berichten over concrete interesse voor Neres (of Nico), m.u.v. de interesse voor Alvarez.Oh.![]()
Spaanse of Italiaanse subtop ofzo.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Alvarez verkopen voor Bergwijn (25 mio). Oke een aankoop als Berghuis betalen we uit een holle kies dus niet veel risico (hoewel een onruststoker) maar nu met de schijnbare wens om Bergwijn erbij te pakken en daarvoor Edson kwijt te raken lijkt de ambitie eerder op EL dan op CL gericht.![]()
Bergwijn is 23 jaar. Die moet toch nu gewoon ergens alles gaan spelen?
Bij Ajax is Tadic een zekerheidje. Hij zou ook als spits kunnen spelen maar daar hebben we ook een basisspeler voor gehaald.
Neem aan dat ze hem niet als concurrentie voor Berghuis/Antony willen halen.
Benieuwd hoe hij dit zelf voor zich ziet dan
Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Is ook geen logische redenering; Alvarez weg dus halen we Bergwijn. Driessen zit weer eens uit zijn duim te zuigen.
Als Alvarez weggaat haal je natuurlijk een nieuwe breker voor terug.![]()
Nu is Bergwijn op zich een goede en volwassen speler, maar het heeft wel erg veel weg van gemorste broodkruimels van de PL afvangen als strategie. Dat lijkt me op lange termijn toch net heel vruchtbaar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Alvarez verkopen voor Bergwijn (25 mio). Oke een aankoop als Berghuis betalen we uit een holle kies dus niet veel risico (hoewel een onruststoker) maar nu met de schijnbare wens om Bergwijn erbij te pakken en daarvoor Edson kwijt te raken lijkt de ambitie eerder op EL dan op CL gericht.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
vind het ook wel veel geld voor een bankspeler, ik vraag me dan ook af hoe serieus het isquote:Op woensdag 21 juli 2021 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu is Bergwijn op zich een goede en volwassen speler, maar het heeft wel erg veel weg van gemorste broodkruimels van de PL afvangen als strategie. Dat lijkt me op lange termijn toch net heel vruchtbaar.![]()
Een bankspeler die, naast negativiteit over Ajax, verder niets heeft laten zien op Europees niveau.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook wel veel geld voor een bankspeler, ik vraag me dan ook af hoe serieus het is
En er was zelfs geen basisplek voor hem in de matige oranjeselectie
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2021 09:28:01 ]![]()
Ach ze roepen allemaal weleens wat maar komen net als Berghuis op de fiets als ze gebeld worden, qua type echt wel nuttig hoor om erbij te hebben maar Tadic speelt hij niet uit de basis, dan vind ik 25 miljoen voor 30 minuten in de week wel veel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een bankspeler die, naast negativiteit over Ajax, verder niets heeft laten zien op Europees niveau.
En er was zelfs geen basisplek voor hem in de matige oranjeselectie![]()
Feijenoord verkocht een zogenaamde onruststoker aan Arsenal. Die hebben jarenlang plezier gehad van van Persie. Van der Gijp werd er als onhandelbaar ook weggestuurd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Alvarez verkopen voor Bergwijn (25 mio). Oke een aankoop als Berghuis betalen we uit een holle kies dus niet veel risico (hoewel een onruststoker) maar nu met de schijnbare wens om Bergwijn erbij te pakken en daarvoor Edson kwijt te raken lijkt de ambitie eerder op EL dan op CL gericht.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Bergwijn is weggegooid geld. Geflopt in Engeland en bij PSV ook niet echt bijzonder. Als ze zo gemakkelijk van het geld af willen dan kunnen ze beter vd Beek terughalen. Die zal in dezelfde prijsklasse zitten denk ik.
Niet dat het noodzaak is overigens en ik zie hem liever over een paar jaar terugkeren. Maar altijd nog 10x beter dan Bergwijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bergwijn lijkt me toch niet realistisch. De aanvallers van Ajax zijn allemaal een stuk beter dan hij, dus waarom zou je 25+ miljoen neerleggen voor een bank/rotatiespeler die niet eens meer een talent is?
Indien Neres vertrekt is het veel verstandiger om een jong talent als vervanger te zoeken, Antony is met zijn 21 jaar de enige jonge speler voorin."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
![]()
Clown transfer.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Nee joh, geld vangen voor die lul.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat hem gewoon gaan dan is het gezeik afgelopen.
Naast lyon zal er vast wel een andere club komen.![]()
Welk gezeik?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat hem gewoon gaan dan is het gezeik afgelopen.
Hij zeurt, wij hebben hier toch verder geen last van? Waarom zouden 'wij' geld inleveren omdat hij lastig aan het doen is![]()
En Bosz weet wat ie koopt dus gewoon dokken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nu krijg je er nog iets voor anders gaat hij transfervrij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welk gezeik?
Hij zeurt, wij hebben hier toch verder geen last van? Waarom zouden 'wij' geld inleveren omdat hij lastig aan het doen is![]()
Liever dat dan je zo onder druk laten zettenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu krijg je er nog iets voor anders gaat hij transfervrij.
Als ze hem dan maar niet laten keepen![]()
10 miljoen is nog noppes, ik had graag meer gehad..quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu krijg je er nog iets voor anders gaat hij transfervrij.
Dan maar transfervrij..
laat hem maar lekker banken, of eigenlijk ook niet want die andere drie zijn knudde![]()
10 miljoen is een fooitje. 30 miljoen minstens.
Marc tilt z’n koffiebekertje niet eens op voor dit soort bedragen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat hem gewoon gaan dan is het gezeik afgelopen.proberen is de eerste stap naar falen
Onana heeft voor mij wel afgedaan, zelf de fout in gaan en dan je club ook nog een poot uitdraaien terwijl ze je hebben gesteund tijdens je zaak.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vandaag een zooi doelmannen gezien die zijn veters niet mogen vastmaken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Onana heeft voor mij wel afgedaan, zelf de fout in gaan en dan je club ook nog een poot uitdraaien terwijl ze je hebben gesteund tijdens je zaak.
Krijgen we nog een leuke titelstrijd, of was de zege wat geflatteerd van PSV gister?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Onana in het tweede laten spelen na zijn schorsing tot het einde van zijn contract lijkt mij een goed idee. Wat een egoïst.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
was een leuke wedstrijd maar hoef je vooralsnog niet teveel conclusies uit te trekken al lijkt het me logisch dat ze er dit seizoen dichter op zitten gewoon omdat vorig seizoen te matig was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:16 schreef franklop het volgende:
Krijgen we nog een leuke titelstrijd, of was de zege wat geflatteerd van PSV gister?![]()
Van mij mag het een stuk spannender worden hoor. Vond het geen reet meer aan om Eredivisie te kijken de laatste 3 maanden van het afgelopen seizoen. Leuk man, Ajax - RKC wanneer je al 12 punten voor staat en het dus eigenlijk nergens meer om gaat. Doe mij dan maar zo'n seizoen als 3 jaar geleden, was toch extreem genieten die zure kop van van Bommel bij AZ. Elke week de spanning dat je zelf moet winnen en het stiekem volgen van PSV in de hoop dat zij morsen.![]()
maar dat ligt toch aan de anderen, PSV deed het tegen Ajax goed maar liet erna afweten, als je het Ajax moeilijk wil maken moet je wel van de ADO's winnenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:45 schreef Simmertje het volgende:
Van mij mag het een stuk spannender worden hoor. Vond het geen reet meer aan om Eredivisie te kijken de laatste 3 maanden van het afgelopen seizoen. Leuk man, Ajax - RKC wanneer je al 12 punten voor staat en het dus eigenlijk nergens meer om gaat. Doe mij dan maar zo'n seizoen als 3 jaar geleden, was toch extreem genieten die zure kop van van Bommel bij AZ. Elke week de spanning dat je zelf moet winnen en het stiekem volgen van PSV in de hoop dat zij morsen.![]()
Wil er iemand nog een paar Ajax sneakers die bij het nog aan te kondigen maar hiermee wel bevestigde 3e shirt passen?
Gister waren ze te bestellen via deze pagina, maar lijkt nu offline.
https://www.endclothing.c(...)samba-og-gx2913.htmlUitvinder van de biersmiley.![]()
Bij END ga je nog wel wat douane kosten betalen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef dimmak het volgende:
Wil er iemand nog een paar Ajax sneakers die bij het nog aan te kondigen maar hiermee wel bevestigde 3e shirt passen?
[ afbeelding ]
https://www.endclothing.c(...)samba-og-gx2913.html[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik vermoed dat ze wat te vroeg waren met het online zetten van de pagina en dat de schoen uiteindelijk wel via meer kanalen te koop zal zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:34 schreef D_A het volgende:
[..]
Bij END ga je nog wel wat douane kosten betalen.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Dat derde shirt gaat de site / shop trouwens wel platleggen denk ik.proberen is de eerste stap naar falen
Weinig ajax aanquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.endclothing.c(...)samba-og-gx2913.html![]()
tijdens een seizoen is het wel handig om zo breed mogelijke selectie te hebben voor de Europese wedstrijden. Nationaal boeit dat niet vanwege het niveau verschil.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op de tong staat het Ajax logo met 3 sterren erboven. Zijn nog wel meer foto's te vinden.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Kapot gooien en op stampen toch? Want gekocht.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geinig. Maar waarom zouden mensen dit kopen? Wat moet je ermee?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Daar kan je je sterretje instoppenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geinig. Maar waarom zouden mensen dit kopen? Wat moet je ermee?![]()
Weer eens iets anders dan iets in je ster stoppenquote:
HahahahaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Doe niet zo ordinair zegquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan iets in je ster stoppen
Hahahaha![]()
dat sokkeltje, grof gedraaid hout met een XXXV stempeltje erop, het houdt niet overquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder dat grote lompe glazen ding vind ik het nog wel te doen![]()
Lekker balletje wel van Anthony"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alle drie ?quote:
Ze hadden wel wat waardering in Feijenoords enige ster mogen stoppen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan iets in je ster stoppen
Hahahaha
Koekoekoek, zachte voetjes genot.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:54 schreef Dven het volgende:
Lekker balletje wel van Anthony
[ twitter ]![]()
Toch zuur dat we destijds mispakten op Richarlisonquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:54 schreef Dven het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAA GENOT! Eindelijkquote:
Leuk feitje: Pepsi sponsort Feyenoord terwijl het gebouw van Coca-cola Nederland in Rotterdam is. Enorm hard gelachen. En dat is dan een volksclub lolgraag op anoniem![]()
prima passquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:54 schreef Dven het volgende:
[ twitter ]![]()
Wat is er nou van waar dat Anthony niet mocht naar de spelen? Alleen in de krant gelezen maar vanuit ajax niets gehoord..![]()
Ajax wilde eerst niet, maar is een maand geleden overstag gegaan:quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is er nou van waar dat Anthony niet mocht naar de spelen? Alleen in de krant gelezen maar vanuit ajax niets gehoord..
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ar-olympische-spelen"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Hoopte even dat coca cola de hoofdsponsor werd. Ziggo vind ik namelijk de lelijkste shirtsponsor die Ajax ooit heeft gehad.![]()
Had de arena niet jarenlang Grolsch?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAA GENOT! Eindelijk
Leuk feitje: Pepsi sponsort Feyenoord terwijl het gebouw van Coca-cola Nederland in Rotterdam is. Enorm hard gelachen. En dat is dan een volksclub lolVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nu had ik veel namen kunnen verzinnen maar een Coca Cola shirt lijkt me nog minder dan Ziggo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:03 schreef Ramboetan het volgende:
Hoopte even dat coca cola de hoofdsponsor werd. Ziggo vind ik namelijk de lelijkste shirtsponsor die Ajax ooit heeft gehad."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Erg jammer. Coca-Cola als logo op het shirt zou wel echt heel nice zijn, dan zou ik wel zo een shirtje kopen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:03 schreef Ramboetan het volgende:
Hoopte even dat coca cola de hoofdsponsor werd. Ziggo vind ik namelijk de lelijkste shirtsponsor die Ajax ooit heeft gehad.
graag op anoniem![]()
Nee joh, hebben een prima logo. Een van de mooiste van een merk ter wereld.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu had ik veel namen kunnen verzinnen maar een Coca Cola shirt lijkt me nog minder dan Ziggo.graag op anoniem![]()
Coca Cola is Inbev (tenminste in de Benelux) Pepsi is Heineken, dus het is allemaal niet zo vreemdquote:![]()
vond abn amro lelijker op het shirt staan, het mooiste is zonderquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:03 schreef Ramboetan het volgende:
Hoopte even dat coca cola de hoofdsponsor werd. Ziggo vind ik namelijk de lelijkste shirtsponsor die Ajax ooit heeft gehad.![]()
TDK vond ik de mooiste, meest karakteristieke shirtsponsor. ABN zo verticaal vond ik overigens ook wel aardig.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Grappig. Ik vond ABN Amro juist het mooiste (en dat terwijl ik een hekel heb aan die bank). Die verticale tekst paste juist mooi bij de banen van het shirt. Was alleen mooier geweest als het aan de rechterkant had gestaan zodat het Ajax logo gewoon op de linkerborst had gekund.
TDK vond ik dan weer het lelijkste. Weinig subtiele, goedkoop ogende koeienletters die meer bij een provincie- of amateurclub passen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ze hadden in de jaren 90 van het logo ook maar meteen het shirt gemaakt toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond abn amro lelijker op het shirt staan, het mooiste is zonderVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Neequote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met seizoenkaartjes tegenwoordig, is daar enige kans op?Uitvinder van de biersmiley.![]()
https://twitter.com/search?q=blessure%20kudus&src=typed_queryquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)de-trainingsweek-in/
Wat is er met Kudus?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Jammer, zag er hoopvol uit begin vorig jaar. Daarna zonder kakte het niveau behoorlijk in tot gravenberch begon te draaien.![]()
hangt een beetje van de blessure af, man van glas vind ik meer een Robben die een spier scheurt als hij er naar kijkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:49 schreef tim020hoorn het volgende:
Kudus totnutoe ook een man van glas dan![]()
Waarom willen we Bergwijn eigenlijk, misschien zodat Tadic als backup spits kan spelen ofzo?
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2021 07:16:41 ]![]()
ik begrijp dat ook niet zo goed maar kan ook gewoon een afleiding zijn van een ander waar ze mee bezig zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:15 schreef Scorpie het volgende:
Waarom willen we Bergwijn eigenlijk, misschien zodat Tadic als backup spits kan spelen ofzo?![]()
Tadic gaat natuurlijk nooit als back-up spelen, misschien dat ze hem of Berghuis als nummer 10 willen proberen? Want anders is het wel erg overvol, zeker als Neres gewoon blijft.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:15 schreef Scorpie het volgende:
Waarom willen we Bergwijn eigenlijk, misschien zodat Tadic als backup spits kan spelen ofzo?
Daarbij vind ik Bergwijn ook niet zo'n denderende speler.Oh.![]()
ik begrijp wel dat ze ook voor op links zo'n type speler zoeken maar voor dat geld zou ik hem niet halen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic gaat natuurlijk nooit als back-up spelen, misschien dat ze hem of Berghuis als nummer 10 willen proberen? Want anders is het wel erg overvol, zeker als Neres gewoon blijft.
Daarbij vind ik Bergwijn ook niet zo'n denderende speler.![]()
Ik zou dan gewoon voor een jong talent gaan op die plek die dan kan groeien achter Tadic. Waarom zou Bergwijn daarvoor kiezen met een grote kans dat hij op de bank terecht komt?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat ze ook voor op links zo'n type speler zoeken maar voor dat geld zou ik hem niet halen.
Als ze Alvarez verkopen zou ik nog eerder naar een sterke '6' zoeken.Oh.![]()
zeker maar ik denk niet dat Alvarez vertrekt tenzij er een gek is die 25 gaat biedenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon voor een jong talent gaan op die plek die dan kan groeien achter Tadic. Waarom zou Bergwijn daarvoor kiezen met een grote kans dat hij op de bank terecht komt?
Als ze Alvarez verkopen zou ik nog eerder naar een sterke '6' zoeken.![]()
Kan je best op uitkomen als het eerste bod van Rennes al 18 miljoen was.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ik denk niet dat Alvarez vertrekt tenzij er een gek is die 25 gaat biedenOh.![]()
Moeten wij trouwens niet een goede keeper hebben die nog ballen uit de hoek weg kan tikken?
Keeper van een goede subtopper uit een betere competitie die nog een keer CL wilt spelen.![]()
Ja laten we nog een keeper halen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:35 schreef Ramboetan het volgende:
Moeten wij trouwens niet een goede keeper hebben die nog ballen uit de hoek weg kan tikken?
Keeper van een goede subtopper uit een betere competitie die nog een keer CL wilt spelen.![]()
Dat zou de komst van Pasveer echt compleet zinloos maken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
een echt goeie van rond de 25 zou niet verkeerd zijn![]()
eens maar dat maakt toch niet uit, niet dat ik een keeper weet hoor, in NL sowieso nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou de komst van Pasveer echt compleet zinloos maken.![]()
Vind maar eens iemand inderdaad die er ook meteen staat van die leeftijd en betaalbaar is. Lekker Steek en Pasveer uit laten vechten en Gorter is een prima talent er achter. Het is helaas wel een downgrade tov de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar dat maakt toch niet uit, niet dat ik een keeper weet hoor, in NL sowieso niet![]()
als je kijkt naar de ontwikkeling van het team dan is het op keepersgebied momenteel wel behelpen inderdaad, hopelijk gaat dat niet opbreken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind maar eens iemand inderdaad die er ook meteen staat van die leeftijd en betaalbaar is. Lekker Steek en Pasveer uit laten vechten en Gorter is een prima talent er achter. Het is helaas wel een downgrade tov de afgelopen jaren.![]()
Die was al vrij zinloos. Die twee moet je lekker laten strijden om wie er keeperstrainer mag worden. Niet eerste keeper voor Ajax.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou de komst van Pasveer echt compleet zinloos maken.![]()
Opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui; Schuurs, Timber, Rensch; Taylor, Labyad, Gravenberch; Neres, Haller, Tadic
Wissels Ajax: Stekelenburg, Gorter, Baas, Magallán, Blind, Ekkelenkamp, Martha, Jensen, Regeer, Fitz-Jim, Berghuis.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer, geen Berghuis in de basis.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui; Schuurs, Timber, Rensch; Taylor, Labyad, Gravenberch; Neres, Haller, Tadic
Wissels Ajax: Stekelenburg, Gorter, Baas, Magallán, Blind, Ekkelenkamp, Martha, Jensen, Regeer, Fitz-Jim, Berghuis.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ulreich; Stanisic, Nianzou, Upamecano; Sarr, Cuisance, Rhein, Omar Richards; Sieb, Zirkzee, Choupo-Moting
Dit is ook pure bagger om tegen te ballen op Upamecano naRED ONS HENNIEGOD![]()
Hun internationals keren pas na het weekend terug. Goede timingquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Ulreich; Stanisic, Nianzou, Upamecano; Sarr, Cuisance, Rhein, Omar Richards; Sieb, Zirkzee, Choupo-Moting
Dit is ook pure bagger om tegen te ballen op Upamecano na![]()
![]()
het is geen CLquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hun internationals keren pas na het weekend terug. Goede timing![]()
Afslachten die hap.1-0
Nog altijd beter dan feyenoord en psv als we vandaag winnen zijn we kampioen al.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is ook pure bagger om tegen te ballen op Upamecano na![]()
Vraag me af wta ze willen met neres, Anthony, tadic, Berghuis, bergwijn, haller..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Neres verkopen gaat een moeilijk verhaal worden zo![]()
Nog een aanvaller aan toevoegen. Bergwijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vraag me af wta ze willen met neres, Anthony, tadic, Berghuis, bergwijn, haller..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vraag me af wta ze willen met neres, Anthony, tadic, Berghuis, bergwijn, haller..En als Haller iets heeft zet die zijn vriendje weer in de spits die dat gewoon niet kanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nog een aanvaller aan toevoegen. Bergwijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Schuurs
Timber zag er ook niet lekker uit bij die misser van Zirkzee.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
![]()
Magallán erin, dus ik zie hier enig verband.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nou die zit er lekker in.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Adriaanse begreep er geen klote van. Al die spelers waren ontzettend belangrijk in de kleedkamer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Was Haggie maar meer zoals Adriaanse met overbodige spelers![]()
En ze konden er geen klote van op Witschge naquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:46 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Adriaanse begreep er geen klote van. Al die spelers waren ontzettend belangrijk in de kleedkamer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tijd om Neres zsm te slijten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
watquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee joh beste keuze voor de spitspositie![]()
Berghuis debuut
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij alleen alles geeft in grote wedstrijden. Verder vindt hij het allemaal prima als hij zich maar een beetje kan vermaken in het leven.quote:![]()
Ik geef hem geen ongelijk. Goed leven in Amsterdam-Noord geloof ik met kindje en lekker keten met Antonyquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij alleen alles geeft in grote wedstrijden. Verder vindt hij het allemaal prima als hij zich maar een beetje kan vermaken in het leven.![]()
![]()
Hij was gewend om bij Feijenoord aan de touwtjes te trekken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:04 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand berghuis vertellen om zijn broek goed te doen. Geen gezicht die touwtjes uit de broek.
Mooie video, alleen loopt het geluid niet synchroonquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja ligt aan de VHS-tape waarvan ik het heb. Bij alle momenten dat een speler aan het woord komt loopt het beetje achter. Komt ook omdat het allemaal oude meuk is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooie video, alleen loopt het geluid niet synchroon
[ Bericht 9% gewijzigd door AjaxArchief op 24-07-2021 22:31:15 ]![]()
Oh, was dit vandaag. Wel veel negatieve berichten over Haller weer te lezen. Hopelijk niet weer zo apathisch als de laatste maanden van het seizoen.![]()
En ook geruchten over Antony naar Bayern schijnbaar. Dat zou wel heel snel zijn, hopelijk niet. Zeker niet voor een bedrag rond de 30 miljoen.![]()
Grootste miskoop van de laatste 20 jaar. Snel vanaf zien te komen. Talent genoeg.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, was dit vandaag. Wel veel negatieve berichten over Haller weer te lezen. Hopelijk niet weer zo apathisch als de laatste maanden van het seizoen.
Mooi bedrag man.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
En ook geruchten over Antony naar Bayern schijnbaar. Dat zou wel heel snel zijn, hopelijk niet. Zeker niet voor een bedrag rond de 30 miljoen.
Je moet die zooi niet lezen sommige hebben hun pispaal gevonden in Haller.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, was dit vandaag. Wel veel negatieve berichten over Haller weer te lezen. Hopelijk niet weer zo apathisch als de laatste maanden van het seizoen.![]()
Valt allemaal ook wel mee. Het ziet nogal houterig uit bij hem, dan ben je al af bij de sommigen kennelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, was dit vandaag. Wel veel negatieve berichten over Haller weer te lezen. Hopelijk niet weer zo apathisch als de laatste maanden van het seizoen.
En ander nieuws: Klaiber is alweer aangesloten, Tagliafico en Kudus ook. Kudus heeft wel enkelblessure, op foto heeft ie een speciaal schoentje of zo aan. Niet best.
Missen dus alleen nog Lisandro Martinez, Alvarez en Antony.
Lisandro komt morgen aansluiten
[ Bericht 9% gewijzigd door Frozen-assassin op 25-07-2021 17:45:02 ]![]()
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|![]()
Voor een normaal bedrag niet verkeerd geweest maar ze vroegen echt veels te veel voor hem.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
GODZIJDANK!!!
https://www.voetbalprimeu(...)aten-vertrekken.htmlOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Godsamme. Ik dacht we hebben Magallan verkocht.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
GODZIJDANK!!!
https://www.voetbalprimeu(...)aten-vertrekken.html
Maar, dit is ook goed nieuws inderdaad.proberen is de eerste stap naar falen
plus dat die jongen ook nog eens op een absurd salaris zit, die ga je toch niet als stand in voor Tadic halen, doe dan maar een tropische verrassing van 18-19quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Voor een normaal bedrag niet verkeerd geweest maar ze vroegen echt veels te veel voor hem.![]()
Waar blijft Ihattaren?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
quote:.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Na een jaar Antony gezien te hebben zie ik het er nog steeds niet in eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
En ook geruchten over Antony naar Bayern schijnbaar. Dat zou wel heel snel zijn, hopelijk niet. Zeker niet voor een bedrag rond de 30 miljoen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik vind hem echt wel goed hoor en 30 miljoen gewoon te weinigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Na een jaar Antony gezien te hebben zie ik het er nog steeds niet in eigenlijk.![]()
Heel veel potentie. Heb wel mijn twijfels of het er volledig uit gaat komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Na een jaar Antony gezien te hebben zie ik het er nog steeds niet in eigenlijk.![]()
Die jonge is net 1 jaar in Nederland en heeft gewoon al heel mooie dingen laten zien. Neres was het eerste jaar ook niet top.![]()
Nog steeds niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die jonge is net 1 jaar in Nederland en heeft gewoon al heel mooie dingen laten zien. Neres was het eerste jaar ook niet top.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Die is al twee jaar vrij matig en zou je eigenlijk bij een goed bod moeten verkopen. Eigenlijk was daar met het aantrekken van Sulemana al op voorgesorteerd.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 27-07-2021 16:01:49 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
In het "CL" seizoen was hij echt heel goed maar blessures hebben hem doen stil staan in zijn ontwikkeling.quote:![]()
nee want die was voor linksquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die is al twee jaar vrij matig en zou je eigenlijk bij een goed bod moeten verkopen. Eigenlijk was daar met het aantrekken van Sulemana al op voorgesorteerd.![]()
O ja, dat is waar. Dan zal Overmars vermoedelijk toch Antony hebben willen verkopen.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Volgens mij waren ze er wel vanuit gegaan dat Neres weg zou gaan maar het loopt nog niet echt warm voor hem, misschien dat ze daarom nu Antony in de etalage laten voetballen want anders heb je er 3 op rechts al kunnen ze ook op links natuurlijk maar zijn daar wel minderquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
O ja, dat is waar. Dan zal Overmars vermoedelijk toch Antony hebben willen verkopen.![]()
quote:Marc Overmars sprak vandaag uitgebreid met Voetbal International. Woensdagochtend op VI PRO het verhaal met de directeur voetbalzaken over talrijke actuele kwesties bij Ajax.
Ajax laat Antony en Edson Álvarez deze zomer niet uit Amsterdam vertrekken. Voor Álvarez is er interesse van Stade Rennes, terwijl de naam van Antony is gevallen bij Bayern München. Directeur voetbalzaken Marc Overmars is echter duidelijk: 'Voor beide spelers is een vertrek onbespreekbaar.'Goede zaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.vi.nl/nieuws/ajax-laat-antony-en-alvarez-niet-gaan♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En Martinez en Nous kunnen bijtekenen.quote:Ajax hoopt op verlenging Martínez en Mazraoui
Ajax wil langer door met Lisandro Martínez. De 23-jarige Argentijn heeft onlangs een contractvoorstel gekregen om zijn lopende verbintenis open te breken. De Amsterdammers willen ook graag verlengen met Noussair Mazraoui.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)martinez-en-mazraoui'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Hier het hele stuk bij met duiding van Overmars over alles.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
En Martinez en Nous kunnen bijtekenen.
[..]
https://www.vi.nl/pro/ove(...)ansferzaken-bij-ajax♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat zal, maar het is niet alsof Tadic alles zal spelen toch, inmiddels ook wel op leeftijd?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er wel vanuit gegaan dat Neres weg zou gaan maar het loopt nog niet echt warm voor hem, misschien dat ze daarom nu Antony in de etalage laten voetballen want anders heb je er 3 op rechts al kunnen ze ook op links natuurlijk maar zijn daar wel minder
Zal wel worden: Tadic - Haller - Anthony
Alternatief: Neres - Tadic - Berghuis
of 4-4-2 met Haller en Anthony
Tadic zal wel de alternatieve spits worden, zoals hij in de CL ook was...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
JC Schaal sla ik eigenlijk elk jaar wel over om te bezoeken, maar ik kijk er zo naar uit om weer een keer op mijn plekje te staan dan ik morgenochtend lekker ga F5'en op de ticketshop.Uitvinder van de biersmiley.![]()
ben benieuwd, mogelijkheden genoeg iigquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is niet alsof Tadic alles zal spelen toch, inmiddels ook wel op leeftijd?
Tadic zal wel de alternatieve spits worden, zoals hij in de CL ook was...![]()
![]()
![]()
Beter herhaalt de geschiedenis zich morgen en boekt Feyenoord een monsterscore na uit eerst gelijkgespeeld te hebben tegen een kleine Balkan-club.![]()
Hugo Walker.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:53 schreef AjaxArchief het volgende:
Beter herhaalt de geschiedenis zich morgen en boekt Feyenoord een monsterscore na uit eerst gelijkgespeeld te hebben tegen een kleine Balkan-club.
Jari, Shota.
Hebben we allemaal al het nieuwe shirt gekocht?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Litmanen4045: VolWaSsEn MaNnEn KoPeN gEeN sHiRt!!!!1!!quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:26 schreef Houniet het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, die koop ik sinds mijn kindertijd al niet meer. Ook asociaal duur trouwens.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:26 schreef Houniet het volgende:
![]()
Hahaha ja wist ff niet meer wie dat zeiquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Litmanen4045: VolWaSsEn MaNnEn KoPeN gEeN sHiRt!!!!1!!kansloos
![]()
Dit inderdaad. Je gaat als volwassene toch geen voetbalshirt dragen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die koop ik sinds mijn kindertijd al niet meer. Ook asociaal duur trouwens.![]()
Zeker niet met een naam er op van een jongetje die waarschijnlijk jonger is dan jezelf.![]()
allemaal marketing maar dat snap jij nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die koop ik sinds mijn kindertijd al niet meer. Ook asociaal duur trouwens.graag op anoniem![]()
Hij kraamt veel onzin uit, maar hierin heeft hij gewoon een punt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Litmanen4045: VolWaSsEn MaNnEn KoPeN gEeN sHiRt!!!!1!!![]()
waarom niet? Niet tijdens een avondje uit maar bijv sportschool, hardlopen of een potje voetbal kijken niks mis mee. Wat een onzin zegquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je gaat als volwassene toch geen voetbalshirt dragen.![]()
Zeker niet met een naam er op van een jongetje die waarschijnlijk jonger is dan jezelf.![]()
Ik draag altijd een Ajaxshirtje als ik naar de Arena ga of een kampioenswedstrijd in de stad kijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je gaat als volwassene toch geen voetbalshirt dragen.![]()
Als je jonger bent dan 20 kan het prima ja. Daarna ben je gewoon een proleet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:51 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
waarom niet? Niet tijdens een avondje uit maar bijv sportschool, hardlopen of een potje voetbal kijken niks mis mee. Wat een onzin zegVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, zon Mocro Nike shirtje is de bom tijdens het voetballenquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan 20 kan het prima ja. Daarna ben je gewoon een proleet.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Altijd trainingsspullen van de club gekregen totdat ik in bierteams ging voetballen, dus daar heb ik geen oordeel over.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee, zon Mocro Nike shirtje is de bom tijdens het voetballen
Maar volwassenen in voetbalkit in de sportschool vind ik altijd wel lachwekkend ja.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gewoon een middelmatige wisselvallige speler.. jullie maken van elke ajacied die 3 maanden leuk voetbalt een wereldspelerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het "CL" seizoen was hij echt heel goed maar blessures hebben hem doen stil staan in zijn ontwikkeling.![]()
okquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan 20 kan het prima ja. Daarna ben je gewoon een proleet.jij past ze niet meer ofzo?
![]()
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daar kijken we elke week toch naar?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.
Enfin, laat het maar weer over Ajax gaan.![]()
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kijken we elke week toch naar?
Enfin, laat het maar weer over Ajax gaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zeg eens iets over Ajax dan.quote:
Ticketsysteem werkt lekker voor de JC Schaal.Sommige dingen veranderen nooit.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef dimmak het volgende:
Ticketsysteem werkt lekker voor de JC Schaal.Sommige dingen veranderen nooit.
![]()
Ekkelenkamp in de verkoop
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dacht iets van 1700 ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, volgens mij een redelijk vak vol, 1600.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?
Edit: Ah, @Dven was me al voor.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Tadic speelt tot nu toe alles. Daar zie ik voorlopig nog geen verandering in komen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is niet alsof Tadic alles zal spelen toch, inmiddels ook wel op leeftijd?
Tadic zal wel de alternatieve spits worden, zoals hij in de CL ook was...Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
![]()
Jammer, dat bemoeilijkt een verhuur/verkoop. En sneu voor hemzelf uiteraard.
Zware blessure leek het volgens Freek:
Het trainingskamp in Oostenrijk is voor Sean Klaiber uitgelopen op een enorme teleurstelling. De 26-jarige rechtsback is momenteel op weg naar huis met een ogenschijnlijk zware knieblessure.
Klaiber liep donderdagochtend tijdens een partijspel een knieblessure op en moest direct de strijd staken. De verdediger ging schreeuwend van de pijn naar de grond. Klaiber stapte donderdagmiddag op krukken in het vliegtuig terug naar Nederland, waar de ernst van de kwetsuur de komende dagen verder zal worden onderzocht. De vrees is een kruisbandblessure, waarmee Klaiber ongeveer negen maanden zal moeten toekijken.![]()
Volwassen mannen die racistisch zijn vind ik nog wel iets treuriger.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.![]()
Mee eens jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Volwassen mannen die racistisch zijn vind ik nog wel iets treuriger.
Ik ben tegen racisme
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Honderd miljoen miljard nuquote:proberen is de eerste stap naar falen
Shirtjes zijn voor tokkies. Of kinderenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:26 schreef Houniet het volgende:
Love is in the air!![]()
Later vandaag meer in de Freekbode.quote:'We zijn op zoek naar een speler met snelheid, die het vermogen heeft om als spits en vanaf de linkerflank te spelen', schetst Ten Hag het profiel van de gewenste versterking tegenover VI tijdens het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk. 'Hij moet natuurlijk ook in de bal kunnen spelen, maar ook vooral van de bal weg uit de voeten kunnen. Een aanvaller die met diepgang de ruimtes kan benutten, vooral in de Champions League is dat denk ik voor ons van belang.'♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Verdrietig, ook zijn broer. De hel voor die ouders moet dit zijn
Damn.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
-niet doen-
[ Bericht 93% gewijzigd door onlogisch op 31-07-2021 14:12:08 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Staat ook weer een lekker teampje. Blind dus op het middenveld, daar hadden ze ook op getraind geloof ik.quote:![]()
Het is live op kanaal 13 (vanwege autootje rijden) en 402 bij Ziggo.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zijn er ook nog andere mogelijkheden? Ik heb T-Mobile thuis, maar zie ook nergens een optie om de wedstrijd te bestellen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/1/40681quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:47 schreef PeeJie_ het volgende:
Zijn er ook nog andere mogelijkheden? Ik heb T-Mobile thuis, maar zie ook nergens een optie om de wedstrijd te bestellen.
Geen idee hoe dat is voor niet ziggo houders![]()
Thanks, zo simpel kan het zijn soms hèquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/1/40681
Geen idee hoe dat is voor niet ziggo houders
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
De nieuwe Kluivert volgens telegraafquote:![]()
Valt me mee dat die nog niet de nieuwe Cruijff was.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Word niet heel blij van de voorbereiding. Vind het allemaal zo mat, alsof ze er niet voor willen gaan
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Net alsof de voorbereiding er ook maar iets toe doet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Word niet heel blij van de voorbereiding. Vind het allemaal zo mat, alsof ze er niet voor willen gaan![]()
Deels wel ja, je maakt niet zomaar de omschakeling van lamlendig naar echt voetballen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof de voorbereiding er ook maar iets toe doet.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Nee joh dit is oefenen wie gaat daar nou all outquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels wel ja, je maakt niet zomaar de omschakeling van lamlendig naar echt voetballen.![]()
Tja, Ajax is heel vaak matig in de oefenperiode. Vorig jaar hadden ze toevallig een keertje een goede oefenserie, maar het zegt verder maar weinig. Overigens is gelijkspel tegen Bayern en Leipzig verder niet zo heel gek. Wel jammer dat je vandaag zo weinig kansen creëert natuurlijk. We missen nog een creatieve speler. Daarom was ik er wel fan van geweest als Ihattaren was gekomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels wel ja, je maakt niet zomaar de omschakeling van lamlendig naar echt voetballen.![]()
Spitsje halen.
Zegt geen reet. Was ooit bij Nurnberg - Ajax, denk 2011 (heerlijke trip overigens) en die dag dacht ik echt dat we de nieuwe Messi hadden. Maar Serero bleek achteraf toch niet zo goed...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Word niet heel blij van de voorbereiding. Vind het allemaal zo mat, alsof ze er niet voor willen gaan'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Zal er morgen ook voor het voetbal duidelijkheid komen qua bezetting in het stadion? Hoop toch echt 14 augustus weer met mijn hele vriendengroep het stadion in te kunnen.![]()
Vrees dat het toch nog even gaat duren...quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:54 schreef Simmertje het volgende:
Zal er morgen ook voor het voetbal duidelijkheid komen qua bezetting in het stadion? Hoop toch echt 14 augustus weer met mijn hele vriendengroep het stadion in te kunnen.proberen is de eerste stap naar falen
Ok. Leeds. En dan de eerste echte wedstrijd aankomend weekend. Leuk dat het weer gaat beginnen.
En, for the love of god, laat Haller er meteen drie in rammen Zaterdag.proberen is de eerste stap naar falen
De nieuwe Litmanen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Kudus er volgende week ook sowieso nog niet bij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: