Had de arena niet jarenlang Grolsch?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAA GENOT! Eindelijk
Leuk feitje: Pepsi sponsort Feyenoord terwijl het gebouw van Coca-cola Nederland in Rotterdam is. Enorm hard gelachen. En dat is dan een volksclub lol
Nu had ik veel namen kunnen verzinnen maar een Coca Cola shirt lijkt me nog minder dan Ziggo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:03 schreef Ramboetan het volgende:
Hoopte even dat coca cola de hoofdsponsor werd. Ziggo vind ik namelijk de lelijkste shirtsponsor die Ajax ooit heeft gehad.
Erg jammer. Coca-Cola als logo op het shirt zou wel echt heel nice zijn, dan zou ik wel zo een shirtje kopen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:03 schreef Ramboetan het volgende:
Hoopte even dat coca cola de hoofdsponsor werd. Ziggo vind ik namelijk de lelijkste shirtsponsor die Ajax ooit heeft gehad.
Nee joh, hebben een prima logo. Een van de mooiste van een merk ter wereld.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu had ik veel namen kunnen verzinnen maar een Coca Cola shirt lijkt me nog minder dan Ziggo.
Coca Cola is Inbev (tenminste in de Benelux) Pepsi is Heineken, dus het is allemaal niet zo vreemdquote:
vond abn amro lelijker op het shirt staan, het mooiste is zonderquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:03 schreef Ramboetan het volgende:
Ze hadden in de jaren 90 van het logo ook maar meteen het shirt gemaakt toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond abn amro lelijker op het shirt staan, het mooiste is zonder
Neequote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met seizoenkaartjes tegenwoordig, is daar enige kans op?
https://twitter.com/search?q=blessure%20kudus&src=typed_queryquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)de-trainingsweek-in/
Wat is er met Kudus?
hangt een beetje van de blessure af, man van glas vind ik meer een Robben die een spier scheurt als hij er naar kijkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:49 schreef tim020hoorn het volgende:
Kudus totnutoe ook een man van glas dan
ik begrijp dat ook niet zo goed maar kan ook gewoon een afleiding zijn van een ander waar ze mee bezig zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:15 schreef Scorpie het volgende:
Waarom willen we Bergwijn eigenlijk, misschien zodat Tadic als backup spits kan spelen ofzo?
Tadic gaat natuurlijk nooit als back-up spelen, misschien dat ze hem of Berghuis als nummer 10 willen proberen? Want anders is het wel erg overvol, zeker als Neres gewoon blijft.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:15 schreef Scorpie het volgende:
Waarom willen we Bergwijn eigenlijk, misschien zodat Tadic als backup spits kan spelen ofzo?
ik begrijp wel dat ze ook voor op links zo'n type speler zoeken maar voor dat geld zou ik hem niet halen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic gaat natuurlijk nooit als back-up spelen, misschien dat ze hem of Berghuis als nummer 10 willen proberen? Want anders is het wel erg overvol, zeker als Neres gewoon blijft.
Daarbij vind ik Bergwijn ook niet zo'n denderende speler.
Ik zou dan gewoon voor een jong talent gaan op die plek die dan kan groeien achter Tadic. Waarom zou Bergwijn daarvoor kiezen met een grote kans dat hij op de bank terecht komt?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat ze ook voor op links zo'n type speler zoeken maar voor dat geld zou ik hem niet halen.
zeker maar ik denk niet dat Alvarez vertrekt tenzij er een gek is die 25 gaat biedenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon voor een jong talent gaan op die plek die dan kan groeien achter Tadic. Waarom zou Bergwijn daarvoor kiezen met een grote kans dat hij op de bank terecht komt?
Als ze Alvarez verkopen zou ik nog eerder naar een sterke '6' zoeken.
Kan je best op uitkomen als het eerste bod van Rennes al 18 miljoen was.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ik denk niet dat Alvarez vertrekt tenzij er een gek is die 25 gaat bieden
Ja laten we nog een keeper halen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:35 schreef Ramboetan het volgende:
Moeten wij trouwens niet een goede keeper hebben die nog ballen uit de hoek weg kan tikken?
Keeper van een goede subtopper uit een betere competitie die nog een keer CL wilt spelen.
Dat zou de komst van Pasveer echt compleet zinloos maken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
een echt goeie van rond de 25 zou niet verkeerd zijn
eens maar dat maakt toch niet uit, niet dat ik een keeper weet hoor, in NL sowieso nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou de komst van Pasveer echt compleet zinloos maken.
Vind maar eens iemand inderdaad die er ook meteen staat van die leeftijd en betaalbaar is. Lekker Steek en Pasveer uit laten vechten en Gorter is een prima talent er achter. Het is helaas wel een downgrade tov de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar dat maakt toch niet uit, niet dat ik een keeper weet hoor, in NL sowieso niet
als je kijkt naar de ontwikkeling van het team dan is het op keepersgebied momenteel wel behelpen inderdaad, hopelijk gaat dat niet opbreken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind maar eens iemand inderdaad die er ook meteen staat van die leeftijd en betaalbaar is. Lekker Steek en Pasveer uit laten vechten en Gorter is een prima talent er achter. Het is helaas wel een downgrade tov de afgelopen jaren.
Die was al vrij zinloos. Die twee moet je lekker laten strijden om wie er keeperstrainer mag worden. Niet eerste keeper voor Ajax.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou de komst van Pasveer echt compleet zinloos maken.
Jammer, geen Berghuis in de basis.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui; Schuurs, Timber, Rensch; Taylor, Labyad, Gravenberch; Neres, Haller, Tadic
Wissels Ajax: Stekelenburg, Gorter, Baas, Magallán, Blind, Ekkelenkamp, Martha, Jensen, Regeer, Fitz-Jim, Berghuis.
Hun internationals keren pas na het weekend terug. Goede timingquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Ulreich; Stanisic, Nianzou, Upamecano; Sarr, Cuisance, Rhein, Omar Richards; Sieb, Zirkzee, Choupo-Moting
Dit is ook pure bagger om tegen te ballen op Upamecano na
het is geen CLquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hun internationals keren pas na het weekend terug. Goede timing
Nog altijd beter dan feyenoord en psv als we vandaag winnen zijn we kampioen al.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Ulreich; Stanisic, Nianzou, Upamecano; Sarr, Cuisance, Rhein, Omar Richards; Sieb, Zirkzee, Choupo-Moting
Dit is ook pure bagger om tegen te ballen op Upamecano na
Vraag me af wta ze willen met neres, Anthony, tadic, Berghuis, bergwijn, haller..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Neres verkopen gaat een moeilijk verhaal worden zo
Nog een aanvaller aan toevoegen. Bergwijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vraag me af wta ze willen met neres, Anthony, tadic, Berghuis, bergwijn, haller..
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vraag me af wta ze willen met neres, Anthony, tadic, Berghuis, bergwijn, haller..
En als Haller iets heeft zet die zijn vriendje weer in de spits die dat gewoon niet kanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nog een aanvaller aan toevoegen. Bergwijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |