Altijd trainingsspullen van de club gekregen totdat ik in bierteams ging voetballen, dus daar heb ik geen oordeel over.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee, zon Mocro Nike shirtje is de bom tijdens het voetballen
Gewoon een middelmatige wisselvallige speler.. jullie maken van elke ajacied die 3 maanden leuk voetbalt een wereldspelerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het "CL" seizoen was hij echt heel goed maar blessures hebben hem doen stil staan in zijn ontwikkeling.
okquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan 20 kan het prima ja. Daarna ben je gewoon een proleet.
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.quote:
Daar kijken we elke week toch naar?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kijken we elke week toch naar?
Enfin, laat het maar weer over Ajax gaan.
Zeg eens iets over Ajax dan.quote:
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef dimmak het volgende:
Ticketsysteem werkt lekker voor de JC Schaal.Sommige dingen veranderen nooit.
Dacht iets van 1700 ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?
Ja, volgens mij een redelijk vak vol, 1600.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?
Tadic speelt tot nu toe alles. Daar zie ik voorlopig nog geen verandering in komen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is niet alsof Tadic alles zal spelen toch, inmiddels ook wel op leeftijd?
Zal wel worden: Tadic - Haller - Anthony
Alternatief: Neres - Tadic - Berghuis
of 4-4-2 met Haller en Anthony
Tadic zal wel de alternatieve spits worden, zoals hij in de CL ook was...
Volwassen mannen die racistisch zijn vind ik nog wel iets treuriger.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.
Mee eens jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Volwassen mannen die racistisch zijn vind ik nog wel iets treuriger.
Honderd miljoen miljard nuquote:
Shirtjes zijn voor tokkies. Of kinderenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:26 schreef Houniet het volgende:
Hebben we allemaal al het nieuwe shirt gekocht?
Later vandaag meer in de Freekbode.quote:'We zijn op zoek naar een speler met snelheid, die het vermogen heeft om als spits en vanaf de linkerflank te spelen', schetst Ten Hag het profiel van de gewenste versterking tegenover VI tijdens het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk. 'Hij moet natuurlijk ook in de bal kunnen spelen, maar ook vooral van de bal weg uit de voeten kunnen. Een aanvaller die met diepgang de ruimtes kan benutten, vooral in de Champions League is dat denk ik voor ons van belang.'
Staat ook weer een lekker teampje. Blind dus op het middenveld, daar hadden ze ook op getraind geloof ik.quote:
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/1/40681quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:47 schreef PeeJie_ het volgende:
Zijn er ook nog andere mogelijkheden? Ik heb T-Mobile thuis, maar zie ook nergens een optie om de wedstrijd te bestellen.
Thanks, zo simpel kan het zijn soms hèquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/1/40681
Geen idee hoe dat is voor niet ziggo houders
De nieuwe Kluivert volgens telegraafquote:
Net alsof de voorbereiding er ook maar iets toe doet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Word niet heel blij van de voorbereiding. Vind het allemaal zo mat, alsof ze er niet voor willen gaan
Deels wel ja, je maakt niet zomaar de omschakeling van lamlendig naar echt voetballen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof de voorbereiding er ook maar iets toe doet.
Nee joh dit is oefenen wie gaat daar nou all outquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels wel ja, je maakt niet zomaar de omschakeling van lamlendig naar echt voetballen.
Tja, Ajax is heel vaak matig in de oefenperiode. Vorig jaar hadden ze toevallig een keertje een goede oefenserie, maar het zegt verder maar weinig. Overigens is gelijkspel tegen Bayern en Leipzig verder niet zo heel gek. Wel jammer dat je vandaag zo weinig kansen creëert natuurlijk. We missen nog een creatieve speler. Daarom was ik er wel fan van geweest als Ihattaren was gekomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels wel ja, je maakt niet zomaar de omschakeling van lamlendig naar echt voetballen.
Zegt geen reet. Was ooit bij Nurnberg - Ajax, denk 2011 (heerlijke trip overigens) en die dag dacht ik echt dat we de nieuwe Messi hadden. Maar Serero bleek achteraf toch niet zo goed...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Word niet heel blij van de voorbereiding. Vind het allemaal zo mat, alsof ze er niet voor willen gaan
Vrees dat het toch nog even gaat duren...quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:54 schreef Simmertje het volgende:
Zal er morgen ook voor het voetbal duidelijkheid komen qua bezetting in het stadion? Hoop toch echt 14 augustus weer met mijn hele vriendengroep het stadion in te kunnen.
De nieuwe Litmanen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Kudus er volgende week ook sowieso nog niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |