ben benieuwd, mogelijkheden genoeg iigquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is niet alsof Tadic alles zal spelen toch, inmiddels ook wel op leeftijd?
Zal wel worden: Tadic - Haller - Anthony
Alternatief: Neres - Tadic - Berghuis
of 4-4-2 met Haller en Anthony
Tadic zal wel de alternatieve spits worden, zoals hij in de CL ook was...
Hugo Walker.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:53 schreef AjaxArchief het volgende:
Beter herhaalt de geschiedenis zich morgen en boekt Feyenoord een monsterscore na uit eerst gelijkgespeeld te hebben tegen een kleine Balkan-club.
Litmanen4045: VolWaSsEn MaNnEn KoPeN gEeN sHiRt!!!!1!!quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:26 schreef Houniet het volgende:
Hebben we allemaal al het nieuwe shirt gekocht?
Nee, die koop ik sinds mijn kindertijd al niet meer. Ook asociaal duur trouwens.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:26 schreef Houniet het volgende:
Hebben we allemaal al het nieuwe shirt gekocht?
Hahaha ja wist ff niet meer wie dat zeiquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Litmanen4045: VolWaSsEn MaNnEn KoPeN gEeN sHiRt!!!!1!!
Dit inderdaad. Je gaat als volwassene toch geen voetbalshirt dragen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die koop ik sinds mijn kindertijd al niet meer. Ook asociaal duur trouwens.
allemaal marketing maar dat snap jij nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die koop ik sinds mijn kindertijd al niet meer. Ook asociaal duur trouwens.
Hij kraamt veel onzin uit, maar hierin heeft hij gewoon een punt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Litmanen4045: VolWaSsEn MaNnEn KoPeN gEeN sHiRt!!!!1!!
waarom niet? Niet tijdens een avondje uit maar bijv sportschool, hardlopen of een potje voetbal kijken niks mis mee. Wat een onzin zegquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je gaat als volwassene toch geen voetbalshirt dragen.![]()
Zeker niet met een naam er op van een jongetje die waarschijnlijk jonger is dan jezelf.
Ik draag altijd een Ajaxshirtje als ik naar de Arena ga of een kampioenswedstrijd in de stad kijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je gaat als volwassene toch geen voetbalshirt dragen.![]()
Zeker niet met een naam er op van een jongetje die waarschijnlijk jonger is dan jezelf.
Als je jonger bent dan 20 kan het prima ja. Daarna ben je gewoon een proleet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:51 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
waarom niet? Niet tijdens een avondje uit maar bijv sportschool, hardlopen of een potje voetbal kijken niks mis mee. Wat een onzin zeg
Nee, zon Mocro Nike shirtje is de bom tijdens het voetballenquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan 20 kan het prima ja. Daarna ben je gewoon een proleet.
Altijd trainingsspullen van de club gekregen totdat ik in bierteams ging voetballen, dus daar heb ik geen oordeel over.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee, zon Mocro Nike shirtje is de bom tijdens het voetballen
Gewoon een middelmatige wisselvallige speler.. jullie maken van elke ajacied die 3 maanden leuk voetbalt een wereldspelerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het "CL" seizoen was hij echt heel goed maar blessures hebben hem doen stil staan in zijn ontwikkeling.
okquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan 20 kan het prima ja. Daarna ben je gewoon een proleet.
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.quote:
Daar kijken we elke week toch naar?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kijken we elke week toch naar?
Enfin, laat het maar weer over Ajax gaan.
Zeg eens iets over Ajax dan.quote:
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef dimmak het volgende:
Ticketsysteem werkt lekker voor de JC Schaal.Sommige dingen veranderen nooit.
Dacht iets van 1700 ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?
Ja, volgens mij een redelijk vak vol, 1600.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt PSV daar ook kaarten voor of mag dat nog niet?
Tadic speelt tot nu toe alles. Daar zie ik voorlopig nog geen verandering in komen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is niet alsof Tadic alles zal spelen toch, inmiddels ook wel op leeftijd?
Zal wel worden: Tadic - Haller - Anthony
Alternatief: Neres - Tadic - Berghuis
of 4-4-2 met Haller en Anthony
Tadic zal wel de alternatieve spits worden, zoals hij in de CL ook was...
Volwassen mannen die racistisch zijn vind ik nog wel iets treuriger.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het zelf geen treurig aangezicht dan, volwassen mannen in shirts die feitelijk gemaakt worden voor kinderen? Moet er altijd wel om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |