open was het zeker, zo van kijk ons eens dom zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was niet sneaky maar gewoon open kaart spelen
Nick "met mij in de selectie haal je nooit een landstitel" Viergeverquote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Was dat niet met Nick "uitsraling van een tractorchauffeur" Viergever?
Nog niet echt een succes gebleken.
Klasse iddquote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:48 schreef manny het volgende:
[..]
Precies. Ze hadden ook semi grappig hem met de helicopter af kunnen zetten, of een andere sneer uitdelen. Maar gewoon presenteren als een aankoop. Niet meer en niet minder.
DOMINERENquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb het een beetje gemist maar wat moet Ajax met Tadic, Neres, Antony, Berghuis en dan eventueel ook nog Bergwijn voor de flanken?
Of gaat er nog iemand weg?
Het is een beetje veel ja, maar Neres zal nog wel gaan, en anders is Neres de backup voor Tadic op links...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb het een beetje gemist maar wat moet Ajax met Tadic, Neres, Antony, Berghuis en dan eventueel ook nog Bergwijn voor de flanken?
Neres zal wel gaan en dan heb je een brede basis voor Europa. Competie stelt toch niks voor die winnen we wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
4-1-5 GENOTquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waar gaat Neres heen dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een beetje veel ja, maar Neres zal nog wel gaan, en anders is Neres de backup voor Tadic op links...
Goede vraag. Vooralsnog blijft het stil rondom onze Zuid-Amerikaanse vrienden. Ik lees in ieder geval geen berichten over concrete interesse voor Neres (of Nico), m.u.v. de interesse voor Alvarez.quote:
Ja daarom, al moet de markt sowieso nog in beweging komen. Zeker een Tagliafico kon al weg voor 10-15 miljoen volgens de laatste berichten, er zal toch wel een club zijn die dat wil betalen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:34 schreef manny het volgende:
[..]
Goede vraag. Vooralsnog blijft het stil rondom onze Zuid-Amerikaanse vrienden. Ik lees in ieder geval geen berichten over concrete interesse voor Neres (of Nico), m.u.v. de interesse voor Alvarez.
Spaanse of Italiaanse subtop ofzo.quote:
Nu is Bergwijn op zich een goede en volwassen speler, maar het heeft wel erg veel weg van gemorste broodkruimels van de PL afvangen als strategie. Dat lijkt me op lange termijn toch net heel vruchtbaar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Alvarez verkopen voor Bergwijn (25 mio). Oke een aankoop als Berghuis betalen we uit een holle kies dus niet veel risico (hoewel een onruststoker) maar nu met de schijnbare wens om Bergwijn erbij te pakken en daarvoor Edson kwijt te raken lijkt de ambitie eerder op EL dan op CL gericht.
vind het ook wel veel geld voor een bankspeler, ik vraag me dan ook af hoe serieus het isquote:Op woensdag 21 juli 2021 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu is Bergwijn op zich een goede en volwassen speler, maar het heeft wel erg veel weg van gemorste broodkruimels van de PL afvangen als strategie. Dat lijkt me op lange termijn toch net heel vruchtbaar.
Een bankspeler die, naast negativiteit over Ajax, verder niets heeft laten zien op Europees niveau.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook wel veel geld voor een bankspeler, ik vraag me dan ook af hoe serieus het is
Ach ze roepen allemaal weleens wat maar komen net als Berghuis op de fiets als ze gebeld worden, qua type echt wel nuttig hoor om erbij te hebben maar Tadic speelt hij niet uit de basis, dan vind ik 25 miljoen voor 30 minuten in de week wel veel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een bankspeler die, naast negativiteit over Ajax, verder niets heeft laten zien op Europees niveau.
En er was zelfs geen basisplek voor hem in de matige oranjeselectie
Feijenoord verkocht een zogenaamde onruststoker aan Arsenal. Die hebben jarenlang plezier gehad van van Persie. Van der Gijp werd er als onhandelbaar ook weggestuurd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Alvarez verkopen voor Bergwijn (25 mio). Oke een aankoop als Berghuis betalen we uit een holle kies dus niet veel risico (hoewel een onruststoker) maar nu met de schijnbare wens om Bergwijn erbij te pakken en daarvoor Edson kwijt te raken lijkt de ambitie eerder op EL dan op CL gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |