Nee joh, geld vangen voor die lul.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat hem gewoon gaan dan is het gezeik afgelopen.
Welk gezeik?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu krijg je er nog iets voor anders gaat hij transfervrij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welk gezeik?
Hij zeurt, wij hebben hier toch verder geen last van? Waarom zouden 'wij' geld inleveren omdat hij lastig aan het doen is
Liever dat dan je zo onder druk laten zettenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu krijg je er nog iets voor anders gaat hij transfervrij.
10 miljoen is nog noppes, ik had graag meer gehad..quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu krijg je er nog iets voor anders gaat hij transfervrij.
Marc tilt z’n koffiebekertje niet eens op voor dit soort bedragen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vandaag een zooi doelmannen gezien die zijn veters niet mogen vastmaken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Onana heeft voor mij wel afgedaan, zelf de fout in gaan en dan je club ook nog een poot uitdraaien terwijl ze je hebben gesteund tijdens je zaak.
was een leuke wedstrijd maar hoef je vooralsnog niet teveel conclusies uit te trekken al lijkt het me logisch dat ze er dit seizoen dichter op zitten gewoon omdat vorig seizoen te matig was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:16 schreef franklop het volgende:
Krijgen we nog een leuke titelstrijd, of was de zege wat geflatteerd van PSV gister?
maar dat ligt toch aan de anderen, PSV deed het tegen Ajax goed maar liet erna afweten, als je het Ajax moeilijk wil maken moet je wel van de ADO's winnenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:45 schreef Simmertje het volgende:
Van mij mag het een stuk spannender worden hoor. Vond het geen reet meer aan om Eredivisie te kijken de laatste 3 maanden van het afgelopen seizoen. Leuk man, Ajax - RKC wanneer je al 12 punten voor staat en het dus eigenlijk nergens meer om gaat. Doe mij dan maar zo'n seizoen als 3 jaar geleden, was toch extreem genieten die zure kop van van Bommel bij AZ. Elke week de spanning dat je zelf moet winnen en het stiekem volgen van PSV in de hoop dat zij morsen.
Bij END ga je nog wel wat douane kosten betalen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef dimmak het volgende:
Wil er iemand nog een paar Ajax sneakers die bij het nog aan te kondigen maar hiermee wel bevestigde 3e shirt passen?
[ afbeelding ]
Gister waren ze te bestellen via deze pagina, maar lijkt nu offline.
https://www.endclothing.c(...)samba-og-gx2913.html
Ik vermoed dat ze wat te vroeg waren met het online zetten van de pagina en dat de schoen uiteindelijk wel via meer kanalen te koop zal zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:34 schreef D_A het volgende:
[..]
Bij END ga je nog wel wat douane kosten betalen.
Weinig ajax aanquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef dimmak het volgende:
Wil er iemand nog een paar Ajax sneakers die bij het nog aan te kondigen maar hiermee wel bevestigde 3e shirt passen?
[ afbeelding ]
Gister waren ze te bestellen via deze pagina, maar lijkt nu offline.
https://www.endclothing.c(...)samba-og-gx2913.html
tijdens een seizoen is het wel handig om zo breed mogelijke selectie te hebben voor de Europese wedstrijden. Nationaal boeit dat niet vanwege het niveau verschil.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb het een beetje gemist maar wat moet Ajax met Tadic, Neres, Antony, Berghuis en dan eventueel ook nog Bergwijn voor de flanken?
Of gaat er nog iemand weg?
Op de tong staat het Ajax logo met 3 sterren erboven. Zijn nog wel meer foto's te vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |