Magallán erin, dus ik zie hier enig verband.quote:
Adriaanse begreep er geen klote van. Al die spelers waren ontzettend belangrijk in de kleedkamer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Was Haggie maar meer zoals Adriaanse met overbodige spelers
En ze konden er geen klote van op Witschge naquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:46 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Adriaanse begreep er geen klote van. Al die spelers waren ontzettend belangrijk in de kleedkamer.
watquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee joh beste keuze voor de spitspositie
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij alleen alles geeft in grote wedstrijden. Verder vindt hij het allemaal prima als hij zich maar een beetje kan vermaken in het leven.quote:
Ik geef hem geen ongelijk. Goed leven in Amsterdam-Noord geloof ik met kindje en lekker keten met Antonyquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij alleen alles geeft in grote wedstrijden. Verder vindt hij het allemaal prima als hij zich maar een beetje kan vermaken in het leven.
Hij was gewend om bij Feijenoord aan de touwtjes te trekken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:04 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand berghuis vertellen om zijn broek goed te doen. Geen gezicht die touwtjes uit de broek.
Mooie video, alleen loopt het geluid niet synchroonquote:
Ja ligt aan de VHS-tape waarvan ik het heb. Bij alle momenten dat een speler aan het woord komt loopt het beetje achter. Komt ook omdat het allemaal oude meuk is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooie video, alleen loopt het geluid niet synchroon
Grootste miskoop van de laatste 20 jaar. Snel vanaf zien te komen. Talent genoeg.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, was dit vandaag. Wel veel negatieve berichten over Haller weer te lezen. Hopelijk niet weer zo apathisch als de laatste maanden van het seizoen.
Mooi bedrag man.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
En ook geruchten over Antony naar Bayern schijnbaar. Dat zou wel heel snel zijn, hopelijk niet. Zeker niet voor een bedrag rond de 30 miljoen.
Je moet die zooi niet lezen sommige hebben hun pispaal gevonden in Haller.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, was dit vandaag. Wel veel negatieve berichten over Haller weer te lezen. Hopelijk niet weer zo apathisch als de laatste maanden van het seizoen.
Valt allemaal ook wel mee. Het ziet nogal houterig uit bij hem, dan ben je al af bij de sommigen kennelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor een normaal bedrag niet verkeerd geweest maar ze vroegen echt veels te veel voor hem.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
GODZIJDANK!!!
https://www.voetbalprimeu(...)aten-vertrekken.html
Godsamme. Ik dacht we hebben Magallan verkocht.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
GODZIJDANK!!!
https://www.voetbalprimeu(...)aten-vertrekken.html
plus dat die jongen ook nog eens op een absurd salaris zit, die ga je toch niet als stand in voor Tadic halen, doe dan maar een tropische verrassing van 18-19quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Voor een normaal bedrag niet verkeerd geweest maar ze vroegen echt veels te veel voor hem.
quote:
Na een jaar Antony gezien te hebben zie ik het er nog steeds niet in eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
En ook geruchten over Antony naar Bayern schijnbaar. Dat zou wel heel snel zijn, hopelijk niet. Zeker niet voor een bedrag rond de 30 miljoen.
ik vind hem echt wel goed hoor en 30 miljoen gewoon te weinigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Na een jaar Antony gezien te hebben zie ik het er nog steeds niet in eigenlijk.
Heel veel potentie. Heb wel mijn twijfels of het er volledig uit gaat komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Na een jaar Antony gezien te hebben zie ik het er nog steeds niet in eigenlijk.
Nog steeds niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die jonge is net 1 jaar in Nederland en heeft gewoon al heel mooie dingen laten zien. Neres was het eerste jaar ook niet top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |