Op m'n mobieltje zit er een banaan in m'n oog.quote:
Prachtwerkquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Iets duidelijker:
[ afbeelding ]
Die eerste is juist perfect, houdt het ook subtiel. Echt geniaalquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe thanks!
Zat veel meer werk aan dan ik had verwacht!![]()
Haha dank je!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:27 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Die eerste is juist perfect, houdt het ook subtiel. Echt geniaal![]()
Ik gebruik ze op mijn Face Book.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dank je!Maar voor FOK!-begrippen misschien iets te subtiel!
Ik denk dat veel mensen er zo overheen zouden kijken!
Die met Mick Jagger. Op de verjaardag van mijn vader. 62 geworden. Zie hem dansen op z'n 88ste.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dank je!Maar voor FOK!-begrippen misschien iets te subtiel!
Ik denk dat veel mensen er zo overheen zouden kijken!
Ahhh tof!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die met Mick Jagger. Op de verjaardag van mijn vader. 62 geworden. Zie hem dansen op z'n 88ste.
Ha ha haquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:33 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GC / Snelle tongbewegingen en geil gekronkel
Ik vergiste me.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weeg nog steeds 96 kilo. Dus er moet nog veel meer af. Het is natuurlijk niet alleen de wijn hier in. M'n hele levenspatroon is anders.
Ha ha haquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]Die hoerenloper heeft me meer tijd gekost dan ik had verwacht!
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:43 schreef Homijn het volgende:
Breien, kantklossen, sjoelen, klootschieten, kaarten, rummikubben, borduren, punniken, bingo spelen, vossenjacht, legpuzzels maken, modelbouw, pim pam petten, mediteren, aquarellen, kleien, postzegels weken...
Tong80 heeft al heel wat bans gehad en verveelt zich geen moment.
Goeiemorgenquote:
Nu wel. Op de nuchtere maag. Ha ha ha.quote:
*doubtquote:Op donderdag 25 november 2021 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu wel. Op de nuchtere maag. Ha ha ha.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lag waarschijnlijk voor pampus met zo een ontdekking.quote:Op zondag 12 december 2021 11:11 schreef ToT het volgende:
Ik kwam nog een oud shopje tegen die ik volgens mij nog niet in 1 van deze topics gepost had:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 december 2021 14:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Die lag waarschijnlijk voor pampus met zo een ontdekking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2021 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]Wat wetenschappelijke ontdekkingen allemaal met de mens kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heb ik ze ergens in deze reeks gepost: Topicreeks: [Paint] Paint hier leuke nieuwsfoto'squote:Op zondag 12 december 2021 15:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat wetenschappelijke ontdekkingen allemaal met de mens kan doen
Zitten wel leuke platjes tussen jaquote:Op zondag 12 december 2021 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze ergens in deze reeks gepost: Topicreeks: [Paint] Paint hier leuke nieuwsfoto's
Albert EINZ!tongquote:Op zondag 12 december 2021 11:11 schreef ToT het volgende:
Ik kwam nog een oud shopje tegen die ik volgens mij nog niet in 1 van deze topics gepost had:
[ afbeelding ]
Mooi gedaanquote:Op woensdag 22 december 2021 17:18 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
KLB / Ik ben door m'n lul gegaan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Gisteren Boosterprik gehad.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag de testuitslag van de GGD binnen gekregen.
Gelukkig valt het qua symptomen nog wel mee.
Ik moest twee keer kijken.quote:
quote:
Wouwquote:Op maandag 7 februari 2022 17:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn grenzen in wat een mens kan verdragen voordat-ie breekt!
Dat is een flinke pensquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
NWS / Politiebonden: geen boetes meer bij lichte overtredingen
Ik heb op "Fat man arrested" gegoogled, nadat ik op "Fat criminal", "Fat thief" en "Fat burglar" niks geschikts kon vinden!quote:
Je maakt toffe paints, ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb op "Fat man arrested" gegoogled, nadat ik op "Fat criminal", "Fat thief" en "Fat burglar" niks geschikts kon vinden!
Haha, thanks!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je maakt toffe paints, ik doe het je niet na
Ik moet er altijd wel om lachen , @tong80 is een dankbaar onderwerp zo te zienquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, thanks!
Ja deze met tong80 zijn eigenlijk in het algemeen super simpel om te doen. In de oudere painttopics staan er velen waar ik echt urenlang aan bezig ben geweest.
Lukt nu niet meer nu ik een gezinnetje heb.
Haha ja soms is het wel leuk om zijn naam te verbasteren (in het begin gedaan), maar de laatste tijd is hij een dankbaar onderwerp voor flauwe grappen over het nieuws.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet er altijd wel om lachen , @:tong80 is een dankbaar onderwerp zo te zien![]()
ik vind ze leuk, en leuk gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja soms is het wel leuk om zijn naam te verbasteren (in het begin gedaan), maar de laatste tijd is hij een dankbaar onderwerp voor flauwe grappen over het nieuws.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
NASA publiceert eerste beelden nieuwe ruimtetelescoop
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dan ook, het zal weer een klassieker zijn. Legendarische topicreeks in een neergaand FOK!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:21 schreef tong80 het volgende:
Heb een ban van 6 dagen op Facebook. Dus even geen goeiemorgen paints.
Dit mocht niet.....quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan, hoe heb je dat weer voor elkaar gekregen?
Ja ik kan me voorstellen dat ze niet blij worden van zulk gebrekkig Engels!quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit mocht niet.....
Not many response in this forum. Even in my Wipers tribute no one respond. Fucking Spandau Ballet en Depeche Mode went viral. This is a forum fore gay faggots and women in love whit models who can't play an instrument
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 06:03 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker blijven hangen in t verleden. Maarja, wat kunnen we anders van ToT80 verwachten dezer dagen?
The Gothfather: prima hoor, daar niet van, maar zooooo fukking langdradig.
Haha, lekker rustig. Maar dat is geen uitdaging natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een ban van 6 dagen op Facebook. Ik kan een tijdje vooruit Ha ha ha
Net wel Doc een uur aan de lijn gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Haha, lekker rustig. Maar dat is geen uitdaging natuurlijk
Ik in ieder geval niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:20 schreef Het_Bokje het volgende:
Deze had je ooit al eens gemaakt geloof ik:
[ link | afbeelding ]
Nouja, ik heb wel eens een mooiere versie voorbij zien komen (of hallucineer ik....khoop tquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
tong80 is Reinout Oerlemans. Wat een plottwist.
Is dat dat spul van @tong80 Beelen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef ToT het volgende:
tong80 lijkt ff niet zo blij...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe versie:
Carlo Boszhard ontkent beschuldigingen 'grijpgrage handjes', doet aangifte van laster
[ Bericht 27% gewijzigd door ToT op 25-02-2022 13:22:21 ]
Geen idee?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat dat spul van @:tong80 Beelen?
Tonginator80quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oorlog voeren kan een hoop koppijn opleveren.
Deze kan-ie mooi in z'n reet steken!
Die is al in een eerder topic gemaakt!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Poetin dreigt met nukes, wat moest je ook al weer doen?
Ik ga hem gebruiken op FB 'Een Echte Bommelaar.'quote:Op zondag 6 maart 2022 08:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Texas Chainsaw Massacre gekeken en ik vroeg me af hoe een slasher er in Zaltbommel uit zou zien.
quote:Op zondag 6 maart 2022 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga hem gebruiken op FB 'Een Echte Bommelaar.'
https://www.facebook.com/groups/585779088168756
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler toegevoegd voor degenen die dit klassiekertje niet kennen!
[ Bericht 33% gewijzigd door ToT op 06-03-2022 09:20:55 ]
Deze heb ik gebruikt voor m'n FB icoontje.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Niet echt mijn allerbeste paint ooit, maar fuck it!
F&S / Soundos over eigen film: ’Als je die niet leuk vindt heb je geen smaak
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze heb ik gebruikt voor m'n FB icoontje.
Heb hem op FB gebruikt in Een Echte Bommelaar.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem op FB gebruikt in Een Echte Bommelaar.
quote:
Je kan er ook nog een transgender van maken met de naam Jan Roosquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je boos, pluk Jan Roos!
KLB / Jan Roos
Ik zat ook nog te denken aan tong80 als winkelier met een fles Head&Shoulders of een pot onkruidverdelger in zijn hand als een iemand hem geïrriteerd vraagt of-ie misschien iets tegen Roos heeft, maar het wordt wat lastig om dat wat begrijpelijk uit te voeren.
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:12 schreef ToT het volgende:
Hmmmm een dronken tong80-engel met microfoon in de hemel die de weersverwachting voor de komende eeuwigheid doet; aangename temperaturen met de stralende aanwezigheid van Onze Lieve Heer, met hier een daar een voorbijdrijvend wolkje met een cherubijn-engeltje er op?
Too soon?
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat er nog aan te denken dit aan te passen dat ze een Ton(g) gewonnen had, maar wordt niet echt leuk...
Net gelezenquote:Op maandag 4 april 2022 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Volg je dat topic ook over hoe hij de havo gehaald heeft?
Bijna op. Maar dan begin ik gewoon weer van begin af aan.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je geen nieuw materiaal meer voor je goedemorgentopics?
Het lijken je columns wel.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
Bijna op. Maar dan begin ik gewoon weer van begin af aan.
Grapjas.quote:
Heldquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff een break van FOK!, maar ik kreeg te horen dat de paintjes op aan het raken waren?
Ja!!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet je hoe lang ik droog gestaan heb met painten?
Op naar deel 6 van deze legendarische topicreeks.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:30 schreef ToT het volgende:
Ik las net in een topic iets over wokeness, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Isaac heeft minstens 4 video's over Al Weezy / Gorlock The Destroyer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |