abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203630523
Het zonnetje schijnt, druk aan het stoffen en ruimen thuis, bellen ze om de haverklap aan met mondkapje en colportagemat.

Mijn antwoord, "inderdaad, mooie mooie mat jongen maar ik ik heb er al één (of: past niet bij mijn interieur!) rol maar snel weer op!"
Om vervolgens de deur dicht te smijten.

Tyf op met je gezeik in het weekend!
pi_203630653
Echt maar 1x meegemaakt, zo'n mat.
Gelukkig komen hier soweiso maar weinig huis-aan-huis verkopers of lui voor goede doelen langs. Verschilt echt per plek waar ik gewoond heb; op de ene plek kwamen ze echt continu aan je deur drammen (in Deventer bijvoorbeeld, o.a. Jehova's maar ook van de Postcodeloterij), maar hier meer noordelijk in het land valt het heel erg mee.
pi_203630657
Wat is een colportagemat? Ik ken wel de haagse mat.

zaterdag 12 februari 2022 @ 16:47:50 #4
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203630712
Dan moet je ook een foto van @Sfancta of NDGM aan je deur hangen, dan rennen ze snel weg :+
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_203630869
Je ma gaat ook de deuren langs om haar kokosmat te verkopen.
pi_203630931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 16:40 schreef HansCojona het volgende:

[ afbeelding ]
Een anderhalve meter lange matje die aan je deur gelegd wordt waar achter die zeikneuzen gaan staan om duidelijk te maken dat ze niet te dicht voor je neus staan. Komen zo betrouwbaarder over enzo. "Wij volgen de regels!"
En dan ben je sneller geneigd toch even naar zo iemand te luisteren i.p.v. de deur gelijk weer dicht te pleuren, want hij heeft wel al die moeite gedaan ongevraagd dat kutmatje voor je deur neer te leggen.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 17:09:02 #7
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203630941
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:02 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma gaat ook de deuren langs om haar kokosmat te verkopen.
Iedereen moet een hobby hebben O-)
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_203632968
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:

[..]
Een anderhalve meter lange matje die aan je deur gelegd wordt waar achter die zeikneuzen gaan staan om duidelijk te maken dat ze niet te dicht voor je neus staan. Komen zo betrouwbaarder over enzo. "Wij volgen de regels!"
En dan ben je sneller geneigd toch even naar zo iemand te luisteren i.p.v. de deur gelijk weer dicht te pleuren, want hij heeft wel al die moeite gedaan ongevraagd dat kutmatje voor je deur neer te leggen.
Weet ik.
Die gasten hebben cursus gehad om mensen aan de praat te houden en te voorkomen dat de deur dicht gedaan wordt.
Ook als ze je aanspreken in de winkelstraat weten ze je nieuwsgierig te maken.

Maar als je dat weet prik je er ook makkelijk doorheen en zijn ze stomverbaasd als hun toneelstukje heen zin heeft.
Altijd wel mooi.

Jammer dat ik dan nooit dat smoelwerk kan zien als ik de deur dicht gooi.
Wel eens gezien van iemand die een cam bij de voordeur heeft, de reactie van zo'n gast is onbetaalbaar! Staat daar een partij dom te kijken en in zichzelf te vloeken en te mopperen en dan dat ze opgefokt die mat weer op moeten rollen l! _O-
pi_203633002
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Werkman het volgende:

[..]
Weet ik.
Die gasten hebben cursus gehad om mensen aan de praat te houden en te voorkomen dat de deur dicht gedaan wordt.
Ook als ze je aanspreken in de winkelstraat weten ze je nieuwsgierig te maken.

Maar als je dat weet prik je er ook makkelijk doorheen en zijn ze stomverbaasd als hun toneelstukje heen zin heeft.
Altijd wel mooi.

Jammer dat ik dan nooit dat smoelwerk kan zien als ik de deur dicht gooi.
Wel eens gezien van iemand die een cam bij de voordeur heeft, de reactie van zo'n gast is onbetaalbaar! Staat daar een partij dom te kijken en in zichzelf te vloeken en te mopperen en dan dat ze opgefokt die mat weer op moeten rollen l! _O-
_O-

Ik heb ook een Ring deurbel, maar ik doe altijd gewoon open i.p.v. dat ik op zo'n schermpje ga kijken. Zelfs bij dit soort types. Ben niet zo onbeschoft wat dat betreft! _O-
pi_203633110
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:

[..]
_O-

Ik heb ook een Ring deurbel, maar ik doe altijd gewoon open i.p.v. dat ik op zo'n schermpje ga kijken. Zelfs bij dit soort types. Ben niet zo onbeschoft wat dat betreft! _O-
Ik ben niet zo modern maar ik ben hier wel voor te vinden denk ik.
Ik vind het wel mooi om te zien dat die gasten te horen krijgen dat ze op moeten tyfen zonder dat ze iemand te zien krijgen.
pi_203633124
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef Werkman het volgende:

[..]
Ik ben niet zo modern maar ik ben hier wel voor te vinden denk ik.
Ik vind het wel mooi om te zien dat die gasten te horen krijgen dat ze op moeten tyfen zonder dat ze iemand te zien krijgen.
_O- ^O^
pi_203637042
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:

[..]
_O-

Doet me denken aan dat ik, als er werd aangebeld op het woonpaleis, altijd kon gluren vanaf mijn kamer wie het was. En als het iemand was waar ik niet op zit te wachten dan doe ik alsof ik niet thuis ben.
pi_203637126
Open gewoon niet man, je weet toch wel wie langskomen mochten vrinden je bezoeken?
Radar.
pi_203638663
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Linkesoep het volgende:
Open gewoon niet man, je weet toch wel wie langskomen mochten vrinden je bezoeken?
Ik krijg ook wel eens spontane bezoekjes van mijn maties en kennissen.
Alleen familie (mijn ouders uitgezonderd) moeten een afspraak maken en een goede reden hebben, das altijd gezeik.

En dan is er nog mijn schoonzusje, die mag 24/7 langskomen.
pi_203640894
Bestel deze en plak hem boven je bel. Klaar met alle ongein. Het is hier gegaan van 1x in 3 dagen lastigvallen naar nooit meer.

Investeer die paar euro je krijgt het dubbel en dwars in woongenot en rust terug.
https://www.neesticker.co(...)een-verkopers-zwart/

zondag 13 februari 2022 @ 09:00:29 #16
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203640971
Ik durf nooit nee te zeggen. Daardoor zit ik sinds deze maand vast aan:

- lidmaatschap wereldnatuurfonds
- aspirant lid van jehova getuigen
- diverse betalingen aan goede doelen zoals hersenstichting en long fonds
- diverse diensten afgenomen waaronder een alarmsysteem (en heb er al twee) en tafeltje dekje kant en klaar maaltijden

De lijst loopt maar op.
pi_203642460
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 09:00 schreef damsco het volgende:

- diverse diensten afgenomen waaronder een alarmsysteem (en heb er al twee) en tafeltje dekje kant en klaar maaltijden

De lijst loopt maar op.
Ja goed, maar jij komt uit A-dam. Dan heb je een excuus.
pi_203643945
^ Ik zou zeggen dat je juist in Amsterdam snel 'nee' leert zeggen.
pi_203652977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 16:40 schreef HansCojona het volgende:

[ afbeelding ]
Je hoort het accent al alleen kijkend naar het plaatje.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Tettenkoning maandag 14 februari 2022 @ 09:40:47 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203655575
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 08:47 schreef Bitlord het volgende:
Bestel deze en plak hem boven je bel. Klaar met alle ongein. Het is hier gegaan van 1x in 3 dagen lastigvallen naar nooit meer.

Investeer die paar euro je krijgt het dubbel en dwars in woongenot en rust terug.
https://www.neesticker.co(...)een-verkopers-zwart/

[ afbeelding ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203656802
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 09:00 schreef damsco het volgende:

De lijst loopt maar op.
Nee zeggen kun je leren hoor.

pi_203661547
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 16:28 schreef Werkman het volgende:
Het zonnetje schijnt, druk aan het stoffen en ruimen thuis, bellen ze om de haverklap aan met mondkapje en colportagemat.

Mijn antwoord, "inderdaad, mooie mooie mat jongen maar ik ik heb er al één (of: past niet bij mijn interieur!) rol maar snel weer op!"
Om vervolgens de deur dicht te smijten.

Tyf op met je gezeik in het weekend!
Waar blijft het Tiels nieuws :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')