quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:21 schreef tong80 het volgende:
Heb een ban van 6 dagen op Facebook. Dus even geen goeiemorgen paints.
Dit mocht niet.....quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan, hoe heb je dat weer voor elkaar gekregen?
Ja ik kan me voorstellen dat ze niet blij worden van zulk gebrekkig Engels!quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit mocht niet.....
Not many response in this forum. Even in my Wipers tribute no one respond. Fucking Spandau Ballet en Depeche Mode went viral. This is a forum fore gay faggots and women in love whit models who can't play an instrument
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 06:03 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker blijven hangen in t verleden. Maarja, wat kunnen we anders van ToT80 verwachten dezer dagen?
The Gothfather: prima hoor, daar niet van, maar zooooo fukking langdradig.
Haha, lekker rustig. Maar dat is geen uitdaging natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een ban van 6 dagen op Facebook. Ik kan een tijdje vooruit Ha ha ha
Net wel Doc een uur aan de lijn gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Haha, lekker rustig. Maar dat is geen uitdaging natuurlijk
Ik in ieder geval niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:20 schreef Het_Bokje het volgende:
Deze had je ooit al eens gemaakt geloof ik:
[ link | afbeelding ]
Nouja, ik heb wel eens een mooiere versie voorbij zien komen (of hallucineer ik....khoop tquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
tong80 is Reinout Oerlemans. Wat een plottwist.
Is dat dat spul van @tong80 Beelen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef ToT het volgende:
tong80 lijkt ff niet zo blij...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe versie:
Carlo Boszhard ontkent beschuldigingen 'grijpgrage handjes', doet aangifte van laster
[ Bericht 27% gewijzigd door ToT op 25-02-2022 13:22:21 ]
Geen idee?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat dat spul van @:tong80 Beelen?
Tonginator80quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oorlog voeren kan een hoop koppijn opleveren.
Deze kan-ie mooi in z'n reet steken!
Die is al in een eerder topic gemaakt!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Poetin dreigt met nukes, wat moest je ook al weer doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |