quote:De Amerikaanse oud-president Donald Trump heeft zondagnacht de Russische invasie van Oekraïne veroordeeld. In een toespraak op de Conservative Political Action Conference, een jaarlijkse bijeenkomst van vooraanstaande conservatieven, noemde de Republikein de aanval “verschrikkelijk”.
quote:“We bidden voor de trotse mensen van Oekraïne. God zegene hen allemaal”, aldus Trump. Het voormalig staatshoofd kon eerder deze week nog op kritiek van een aantal Republikeinse partijgenoten en president Joe Biden rekenen nadat hij de militaire acties van president Vladimir Poetin in Oekraïne “geniaal” en “behoorlijk slim” noemde.
“Zoals iedereen begrijpt, zou deze afschuwelijke ramp niet hebben plaatsgevonden als onze verkiezingen niet waren gemanipuleerd en ik president was”, zei Trump, die ondanks een gebrek aan bewijs blijft volhouden dat zijn rivaal de afgelopen presidentsverkiezingen heeft gewonnen door gesjoemel.
Nu benadrukte de oud-president dus nog eens dat het onder zijn bewind nooit tot een dergelijke confrontatie is gekomen. Hij noemde Biden daarom zwak en zei dat hij tijdens zijn ambtsperiode wel goed kon opschieten met Poetin. “Het probleem is niet dat Poetin slim is, want natuurlijk is hij slim. Het echte probleem is dat onze leiders dom zijn, zo dom” aldus Trump.
Je kunt zeggen en denken wat je wil maar hij heeft wel een punt!quote:
Punt is dat hij achteraf het altijd beter weet, ik geloof als hij aan de macht was, stront aan het plafond had gezeten.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Bocaj het volgende:
Je kunt zeggen en denken wat je wil maar hij heeft wel een punt!
Ik zeg alleen: Noord-Koreaquote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Punt is dat hij achteraf het altijd beter weet, ik geloof als hij aan de macht was, stront aan het plafond had gezeten.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:23 schreef Bocaj het volgende:
“Zoals iedereen begrijpt, zou deze afschuwelijke ramp niet hebben plaatsgevonden als onze verkiezingen niet waren gemanipuleerd en ik president was”,
Even gecheckt of ik niet per ongeluk in ONZ terecht was gekomen, maar nee…quote:Op zondag 27 februari 2022 08:35 schreef Bocaj het volgende:
Zou het niet een vreselijke goede stunt zijn als Trump alsnog naar Putin gaat en daar gaat praten met hem?
Stel je voor dat hij hem zover krijgt te stoppen met die stomme invasie van Oekraïne...
Wat een onzin...quote:Op zondag 27 februari 2022 08:38 schreef MadMaster het volgende:
Praten kan 'ie ook al niet, dus de enige goede reden om hem die kant op te sturen is dat je dan van hem verlost bent in de US…
..quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je kunt zeggen en denken wat je wil maar hij heeft wel een punt!
Trump had hem er vanaf gepraat Oekraïne binnen te vallen...quote:Op zondag 27 februari 2022 08:40 schreef bleiblei het volgende:
Als Trump er gezeten had was had Poetin gereden gehad om binnen te vallen omdat ie wist dat hij niets te vrezen zou hebben van het westen. Want als iemand een miserabel slechte leider is, was het Trump wel. Met Biden idd. Als goeie runner-up. Vraag is of we daar blij mee moeten zijn, dat we de sukkels van de wereld zijn of niet. Nu wordt er nog een beetje door het westen terug gebeten.
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Trump hem een spiegel voor had gehouden... zo van: "Waar ben je nou helemaal mee bezig man!"
Jij denkt dat Trump en Poetin en zo?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Trump had hem er vanaf gepraat Oekraïne binnen te vallen...
Ik denk zelf dat Trump hem een spiegel voor had gehouden... zo van: "Waar ben je nou helemaal mee bezig man!"
"Steek je energie in het opbouwen van je economie en wees een goede buur!"
Oh ja, stel dat dat nodig zou geweest... was poetin wel echt onder de indruk geweest ja. Dat een incapabele wortel waar hij dossierkasten vol schandalen van heeft zoiets tegen hem zegtquote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Trump had hem er vanaf gepraat Oekraïne binnen te vallen...
"Steek je energie in het opbouwen van je economie en wees een goede buur!"
Noord Korea, dat land waar hij op bezoek gegaan is omdat hij graag zich in het gezelschap bevindt van andere despoten. En verder niets klaar gespeeld heeft qua nucleaire ontwapening.quote:
Omdat het een échte wereldleider is!quote:
En een net berichtje terug!quote:Op zondag 27 februari 2022 08:51 schreef Bocaj het volgende:
Heb net een bericht naar hem gestuurd met verzoek te gaan bemiddelen!
https://www.45office.com
quote:Thank you for writing to President Donald J. Trump. We are carefully reviewing your message.
President Trump believes the strength of our country lies in the spirit of the American people and their willingness to stay informed and get involved.
He appreciates your taking the time to share your thoughts and sends his best wishes to you and your family.
Natuurlijk. Als Trump er nog was geweest was hij eigenhandig naar Rusland gelopen en had hij met zijn vuistje op de tafel geslagen en was Poetin meteen gestopt met de invasie en waren Trump en Poetin daarna handje in hand door een veld vol madeliefjes gaan huppelen en waren alle wereldproblemen meteen opgelost.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat Trump en Poetin en zo?
OK…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |