3 maanden inmiddels.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:17 schreef ToT het volgende:
Je zit toch al lange tijd alleen maar aan de worteltjes- en bessensapjes enzo?
Coebergh?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:17 schreef ToT het volgende:
Je zit toch al lange tijd alleen maar aan de worteltjes- en bessensapjes enzo?
quote:
Dat heb je goed onthouden. Daarna idd vallen en opstaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat je al veel langer clean was!
Terugval gehad? Eind juni 2017 stopte je met je klem te zuipen toch?
Ja nee ik heb het ff in dat painttopic teruggezocht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden. Daarna idd vallen en opstaan.
Ik ben toen opgenomen geweest. Jammer dat dat topic is verwijderd. Ik was er open over en kreeg veel kaartjes. Mede bewoonster toen ze de kaarten aan de muur zag: 'Wow man, je lijkt wel een popster.'quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik heb het ff in dat painttopic teruggezocht.Ik wist dat ik een paintje had gemaakt naar aanleiding van een topic waarin men je een hart onder de riem stak. Dat hartriemsteektopic is trouwens verwijderd?
Haha, ja dat had je toen ook hier verteld idd!quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben toen opgenomen geweest. Jammer dat dat topic is verwijderd. Ik was er open over en kreeg veel kaartjes. Mede bewoonster toen ze de kaarten aan de muur zag: 'Wow man, je lijkt wel een popster.'
Dat kan bij mij helaas niet. Geen wijntje bij het diner. Alles of niets. Zoals je niet een beetje zwanger kunt zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja dat had je toen ook hier verteld idd!
Ja ik weet niet waarom die verwijderd is?Wel jammer!
Maar hartstikke goed dat je nu 3 maand clean bent. Ben zelf ook aan het minderen, maar dat is vooral vanwege slokdarmklachten. Koffie is bij mij de grootste boosdoener, maar alcohol heeft er ook duidelijk wel invloed op.
Ben nu een tijdje helemaal met koffie gestopt en neem nu 2 glaasjes milde wijn op een avond. (laag alcoholpercentage en niet zuur.)
Hehehe snap ik ja!quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kan bij mij helaas niet. Geen wijntje bij het diner. Alles of niets. Zoals je niet een beetje zwanger kunt zijn.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:12 schreef tong80 het volgende:
In drie maanden al wel 8 kilo afgevallen. Bijkomend voordeel.
Ik weeg nog steeds 96 kilo. Dus er moet nog veel meer af. Het is natuurlijk niet alleen de wijn hier in. M'n hele levenspatroon is anders.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Dan ben ik helemaal een rammelend gratenpakhuis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |