Wat een pauperverzekering. Bij Zilveren Kruis kun je Andy Kaufman boeken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:44 schreef tong80 het volgende:
Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Harold Wiegmans, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:04 schreef LaSpezia het volgende:
Niet alleen
Voor Herman
Allemachtig
Samen
Voor tong80
Ik ging naar Bommel om de brug te zien.
Ik zag de nieuwe brug. Twee overzijden
die elkaar vroeger schenen te vermijden,
worden weer buren. Een minuut of tien
dat ik daar lag, in 't gras, mijn thee gedronken,
mijn hoofd vol van het landschap, wijd en zijd -
laat mij daar midden uit oneindigheid
een stem vernemen dat mijn oren klonken.
Het was een vrouw. Het schip dat zij bevoer
kwam langzaam stroomaf door de brug gevaren.
Zij was alleen aan dek, zij stond bij 't roer,
en wat zij zong hoorde ik dat psalmen waren.
O, dacht ik, o, dat daar mijn moeder voer.
Prijs God, zong zij, Zijn hand zal u bewaren.
Soms, al dromend kan ik vliegen
en al vliegend ben ik vrij
Niets te willen
Niets te weten
Niets te moeten
dan er zijn
Onder mij zie ik het stromen
in een zuiver perspectief
Boven mij een onafzienbaar
peilloos diep, onpeilbaar niets
Soms, al wakend kan ik voelen
als een vogel in mijn droom
Hoe het is om niets te hoeven
en te zien hoe alles stroomt
Is van Martinus Nijhof. De brug bij Bommel is naar hem vernoemd.quote:
Het is Tong en tong80.quote:
Vorig jaar twee hartaanvallen gehad. Daar wil ik het bij laten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hoeven maar even weg.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:09 schreef Welfareboy het volgende:
Ik snap het even niet, er was geen uitzaaiing maar nu moeten je lymfeklieren weg?
Hopelijk hebben ze goede wifi, hou ons op de hoogte! Succes!quote:Op donderdag 14 september 2023 15:46 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje gekregen. Morgen om 9:15 uur melden, en telefoon teruggeven aan rechtmatige eigenaar Jeroen Bosch. Voor 12:00 uur operatie. De chirurg heet Dr. Wijn. What's in a name for a alcoholist? Maandag weer naar huis. Eventueel dinsdag. Anders woensdag, of donderdag, vrijdag lijkt me sterk, zaterdag niet reëel, zondag slaan we over. Zoals we straks in het weekend niet bestralen. Dan ligt de kanker even stil. Zoals de winkels op zondag niet open zijn in Bommel, is kanker iets van doordeweeks. Volgens de slachtoffers in Marokko is het alahs wil, en zijn ze alah dankbaar. Hier lusten de hulphonden geen brood van.
Herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |