Ik ga hem gebruiken op FB 'Een Echte Bommelaar.'quote:Op zondag 6 maart 2022 08:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Texas Chainsaw Massacre gekeken en ik vroeg me af hoe een slasher er in Zaltbommel uit zou zien.
quote:Op zondag 6 maart 2022 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga hem gebruiken op FB 'Een Echte Bommelaar.'
https://www.facebook.com/groups/585779088168756
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler toegevoegd voor degenen die dit klassiekertje niet kennen!
[ Bericht 33% gewijzigd door ToT op 06-03-2022 09:20:55 ]
Deze heb ik gebruikt voor m'n FB icoontje.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Niet echt mijn allerbeste paint ooit, maar fuck it!
F&S / Soundos over eigen film: ’Als je die niet leuk vindt heb je geen smaak
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze heb ik gebruikt voor m'n FB icoontje.
Heb hem op FB gebruikt in Een Echte Bommelaar.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem op FB gebruikt in Een Echte Bommelaar.
quote:
Je kan er ook nog een transgender van maken met de naam Jan Roosquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je boos, pluk Jan Roos!
KLB / Jan Roos
Ik zat ook nog te denken aan tong80 als winkelier met een fles Head&Shoulders of een pot onkruidverdelger in zijn hand als een iemand hem geïrriteerd vraagt of-ie misschien iets tegen Roos heeft, maar het wordt wat lastig om dat wat begrijpelijk uit te voeren.
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:12 schreef ToT het volgende:
Hmmmm een dronken tong80-engel met microfoon in de hemel die de weersverwachting voor de komende eeuwigheid doet; aangename temperaturen met de stralende aanwezigheid van Onze Lieve Heer, met hier een daar een voorbijdrijvend wolkje met een cherubijn-engeltje er op?
Too soon?
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat er nog aan te denken dit aan te passen dat ze een Ton(g) gewonnen had, maar wordt niet echt leuk...
Net gelezenquote:Op maandag 4 april 2022 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Volg je dat topic ook over hoe hij de havo gehaald heeft?
Bijna op. Maar dan begin ik gewoon weer van begin af aan.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je geen nieuw materiaal meer voor je goedemorgentopics?
Het lijken je columns wel.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
Bijna op. Maar dan begin ik gewoon weer van begin af aan.
Grapjas.quote:
Heldquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff een break van FOK!, maar ik kreeg te horen dat de paintjes op aan het raken waren?
Ja!!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet je hoe lang ik droog gestaan heb met painten?
Op naar deel 6 van deze legendarische topicreeks.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:30 schreef ToT het volgende:
Ik las net in een topic iets over wokeness, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Isaac heeft minstens 4 video's over Al Weezy / Gorlock The Destroyer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |