quote:
Kortsluiting waarschijnlijkquote:
In Wallonië hebben ook de nodige huizen geen gasaansluiting maar werken ze met losse gasflessen, die door de wateroverlast nu ronddrijven.quote:
Die zag ik gister voorbijkomen in een ander topicquote:
Fijn dat de bierbrouwerij de kratten ter beschikking stelt.quote:
Aaawquote:
Bronquote:Het reproductiegetal van het coronavirus is gestegen naar het hoogste niveau ooit. Het staat nu op 2,91 op het coronadashboard van de overheid. Dat betekent dat het virus zich razendsnel verspreidt.
Het getal van 2,91 betekent dat een groep van honderd coronapatiënten gemiddeld 291 anderen besmet, die het virus op hun beurt overdragen aan zo'n 847 mensen. Zij steken op hun beurt bijna 2500 mensen aan.
Echt he. Dinsdag kkmen we thuis. Ik durf bijna niet meer terug. Ik sluit me thuis op, tot mijn 2e prik vrijdag.quote:
Iets vrolijkers: hoe is de vakantie?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt he. Dinsdag kkmen we thuis. Ik durf bijna niet meer terug. Ik sluit me thuis op, tot mijn 2e prik vrijdag.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is geweldigquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is geweldig![]()
We genieten van iedere dag.
Gisteren naar Rome was écht een hoogtepunt. En vanochtend zijn we naar Siena geweest (ivm regen op de camping) en nu liggen we weer lekker bij het zwembad. Je leeft buiten, er is veel ruimte dus het voelt allemaal zo ontspannen en veilig.
Thnx! Ik gun het iedereen ook zo… Ik heb de eerste avond een pizza Hawai besteldquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi zoIk gun het je
Hoe vaak heb je al pizza gegeten? En hoeveel Italianen heb je per ongeluk beledigd met je eetgewoonten?
Rome is mooi hèquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gisteren naar Rome was écht een hoogtepunt. En vanochtend zijn we naar Siena geweest (ivm regen op de camping) en nu liggen we weer lekker bij het zwembad. Je leeft buiten, er is veel ruimte dus het voelt allemaal zo ontspannen en veilig.
Het gaat nog lang duren om dat terug te dringenquote:
Dat ze ergens in Italië pizza Hawaii serveren johquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx! Ik gun het iedereen ook zo… Ik heb de eerste avond een pizza Hawai bestelden de tweede dag in de middag cappuccino gedronken
En toen vond ik het wel even welletjes
![]()
In totaal heb ik 2 hele pizza’s op en vanmiddag als 1 reusachtige punt, bij zo’n louche straattentje, maar lékker dat het was
Rome was echt prachtig! We wisten dat we in één dag lang niet alles zouden zien, maar we hebben wel een heel goede eerste indruk gekregen! Zeker voor een uitgebreider bezoek voor herhaling vatbaar!quote:
Met verse ananas ook nogquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ze ergens in Italië pizza Hawaii serveren johAch, als er genoeg toeristen om vragen is er vast wel een ondernemer die wat minder Italiaanse principes heeft
Van die enorme pizza slices ken ik ja! Dat je eerst denkt dat maar één punt ook geen zoden aan de dijk zet, tot alle uiteindes van die slice ver over de rand van je kartonnen bordje hangen. Ik heb ook een keer verrassend lekkere pizza gehad bij een Amerikaanse benzinepomp
Het maakt me niet uit hoe streetfood bedoeld is, als het maar lekker isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met verse ananas ook nog![]()
Was bij de pizzeria op de camping dus inderdaad volledig op de toerist gericht![]()
Een goede pizzapunt is streetfood zoals het bedoeld is he
Wat mij betreft mag er een wet komen die er voor zorgt dat ramptoeristen niet geholpen hoeven te worden door hulpdiensten als ze zelf in de problemen komen tijdens hun ramptoerismetripje.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:02 schreef zorro28 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-pijnlijk~a7629936/
Idioten
Eens.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er een wet komen die er voor zorgt dat ramptoeristen niet geholpen hoeven te worden door hulpdiensten als ze zelf in de problemen komen tijdens hun ramptoerismetripje.
Dan zie ik meer in kosten verhalen op de geredde personenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er een wet komen die er voor zorgt dat ramptoeristen niet geholpen hoeven te worden door hulpdiensten als ze zelf in de problemen komen tijdens hun ramptoerismetripje.
Sneaky stroompje die juist hun auto meeneemt terug de Maas in.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En hun frietjes erbijquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Sneaky stroompje die juist hun auto meeneemt terug de Maas in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Ga ik ook mee akkoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zie ik meer in kosten verhalen op de geredde personenDat kan je rustig achteraf bepalen zonder dat je mogelijk een onschuldig persoon hebt laten stikken
Katten hebben dan ook geen bazen maar personeelquote:
Of natuurlijk in het leukste sport-topic van FOK!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Luctor.et.emergo F1 kwalificatie begint zo
meeposten kan hier: F1 / [Live] Formula 1 British Grand Prix 2021 #2
waar niet over rondjes rijden auto mag hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Of natuurlijk in het leukste sport-topic van FOK!
ESF / [SLOWCHAT] #1701 Deze is tegen het water
Waar zelfs de niet F1 liefhebbers enthousiast worden van het enthousiasme van de F1 liefhebbers.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Of natuurlijk in het leukste sport-topic van FOK!
ESF / [SLOWCHAT] #1701 Deze is tegen het water
Lekker genietenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat de Geul, net een geultje te ver blijkt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Sneaky stroompje die juist hun auto meeneemt terug de Maas in.
Ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Luctor.et.emergo F1 kwalificatie begint zo
meeposten kan hier: F1 / [Live] Formula 1 British Grand Prix 2021 #2
Ik heb mij ook al een tijdje niet meer geschoren maar dat iemand opmerkt dat het steeds grijzer gaat worden is niet erg prettig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Een terechte klacht: ik heb gewoon opeens(?) Een grijze pluk in m'n baard.
Jullie moeten me echt eens minder kopzorgen geven.
Ik vind dat wel sexy vaakquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, maar het ministerie is nog met een onderzoek of de Deltavariant wel ECHT besmettelijker is en zo ja dan gaan ze wel wat protocollen aanpassen. Nog even geduld mensen, NL moet nog onderzoeken.quote:
Omarm het, zo'n wilde pluk kan nog best behoorlijk aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Zorgvuldig he, zorgvuldig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar het ministerie is nog met een onderzoek of de Deltavariant wel ECHT besmettelijker is en zo ja dan gaan ze wel wat protocollen aanpassen. Nog even geduld mensen, NL moet nog onderzoeken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Dat kan juist mooi zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Die vind ik wel wat hebben. Veel van zijn schilderijen zijn mij persoonlijk iets te, ik wil zeggen vlekkerig maar dat klinkt wat grof. Iets te vlak of zo. Ik kom even niet op de juiste beschrijving, maar ik heb het oa over schilderijen zoals ditquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:36 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales want vind je hiervan? Willem Bastiaan Tholen (1860-1931)
https://artsandculture.go(...)holen/jgIyondRpplqJw
Ik zag deze langskomen op Instagram en vond het wel mooi:
[ afbeelding ]
View on Giethoorn
Dat komt vanzelf, gewoon even wennen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
Nou bedankt allemaal, maar ben zelf nog niet helemaal overtuigd.
gewoon rood verven!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
Nou bedankt allemaal, maar ben zelf nog niet helemaal overtuigd.
Wel lekker kleurrijkquote:
sorryquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, jij vooral.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
sorry![]()
Die had ik even niet aan zien komen. Had me je voorgesteld zonder baard![]()
Gedistingeerd wel
quote:
quote:
Dafuq.quote:
Conchita. Is that you?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat altijd het succes is wat men denkt.
Ik vind het zelf een tikje heftig.
Tja, op zich hoef je die alleen te kammen lijkt me. Dat bouwwerk wat @H_T laatst postte lijkt me een stuk bewerkelijker.quote:
Bizarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
De sluizen in de Maas bij Belfeld. Normaal en nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto is wel vd andere kant genomen zo te zienquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
De sluizen in de Maas bij Belfeld. Normaal en nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik kan me best voorstellen dat ze in Gelderland zich zorgen gaan maken. Uiteindelijk komen die rivieren toch langs gebieden waar zo 4-5 meter water kan komen te staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar![]()
Als ik ook steeds beelden zie van al die huizen, het zal je toch gebeuren. Gewoon alles kapot en weg.
Ja, die helicopter moet eigenlijk nog een keer langs voor een foto van de goede kant.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Foto is wel vd andere kant genomen zo te zien
En dan als je je huis verlaat, niet wetend hoe je het terug zal vinden, staan er een stel debielen voor je deur te lachen en filmen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar![]()
Als ik ook steeds beelden zie van al die huizen, het zal je toch gebeuren. Gewoon alles kapot en weg.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, op zich hoef je die alleen te kammen lijkt me. Dat bouwwerk wat @:H_T laatst postte lijkt me een stuk bewerkelijker.
[ afbeelding ]
Ik gok dat je dan moet leren staand te slapen, als een paard.quote:
Op de rug.quote:
Dat is misschien handiger dan mijn idee idd.quote:
Jerry heeft iets opgelost?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:03 schreef H_T het volgende:
Nou Jerry heeft het opgelost hoorNet als de vorige keren dat ik het keek
Dat is Herry.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jerry heeft iets opgelost?
Als Jerry zo'n snorretje had ben ik bang dat je naar Poirot zat te kijken.![]()
[ afbeelding ]
Die loste nog wel eens iets op.
Ja precies, zou zomaar een typfoutje kunnen zijn geweest.quote:
Snap ik ook wel ja. Toch vind ik het wel interessant.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die vind ik wel wat hebben. Veel van zijn schilderijen zijn mij persoonlijk iets te, ik wil zeggen vlekkerig maar dat klinkt wat grof. Iets te vlak of zo. Ik kom even niet op de juiste beschrijving, maar ik heb het oa over schilderijen zoals dit
[ afbeelding ]
Minder prettig om te zien imo.
Misschien wilde ze weten of jij zo galant zou zijn om haar te laten winnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:16 schreef Strani het volgende:
Vandaag wilde de serveerster (die ik de laatste tijd regelmatig wat gezelschap hou en me ook best regelmatig gratis drankjes geeft) met me armpje drukken. Vanuit het niets. Wat kan dit betekenen?
Ik heb wel gewonnen, gelukkig.
Haha, nee dat geloof ik niet. Ze is een harde hoor, heeft ook veel aan vechtsporten gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wilde ze weten of jij zo galant zou zijn om haar te laten winnen.
Die heet Herculequote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jerry heeft iets opgelost?
Als Jerry zo'n snorretje had ben ik bang dat je naar Poirot zat te kijken.![]()
[ afbeelding ]
Die loste nog wel eens iets op.
SPOILER: Spoiler, ook al kwam dit uit in 2005Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heet HerculeSPOILER: Spoiler, ook al kwam dit uit in 2005Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
In dat geval kan het ook zijn dat het haar gewoon leuk leek.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, nee dat geloof ik niet. Ze is een harde hoor, heeft ook veel aan vechtsporten gedaan.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Blijft bestaan, maar dan met nog meer ads dan hier al zijn en de garantie dat elk moment de stekker er alsnog uit kan?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen. Wat is het nog rustig hier
Dus wij moeten nu allemaal wachten tot molloot z'n besluit heeft genomen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
JaNou, dan mag jij bepalen waar we het over gaan hebben
Zo interpreteerde ik het wel iig, ik zit hier ook al een half uur naar het plafond te staren.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus wij moeten nu allemaal wachten tot molloot z'n besluit heeft genomen?
De druk ligt zo hoog, ik moest er wel even rustig over nadenkenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
JaNou, dan mag jij bepalen waar we het over gaan hebben
Ik ga het heel leuk vinden als het aan de gang is - en ik hoop dat alles goed gaat met corona - maar ik ben er nu eigenlijk nog niet eens zo heel erg meebezig. Jij?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De druk ligt zo hoog, ik moest er wel even rustig over nadenken![]()
Zijn er hier meer mensen die ontzettend uitkijken naar de Olympische Spelen? En zo ja, welke sporten?
Ik kijk er naar uit, alhoewel ik het wel heel jammer vind dat er geen publiek bij is, dat zal voor de kijker en zeker ook veel atleten wel enig effect hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zijn er hier meer mensen die ontzettend uitkijken naar de Olympische Spelen? En zo ja, welke sporten?
Daar kijk ik altijd wel naar uit, al weet ik nooit precies wanneer het begint, waardoor ik vaak de openingsceremonie mis.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zeker! Ik denk niet dat ik veel ga volgen, maar misschien wel af en toe een stukje half kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso fijn om wat afleiding te hebben van het reguliere nieuws.
Dat mensen zichzelf filmen bij zoiets verwacht ik wel. Dat ze het bij verlies ook uploaden verrast me dan weer een beetje. (al zou ik al lang niet meer verbaasd moeten zijn over wat mensen zoal van zichzelf online gooien)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:16 schreef Strani het volgende:
Het is best erg trouwens maar ik heb nog nooit zo genoten van allemaal filmpjes van verliezende fans van een strafschoppenserie. Ik kijk nog steeds dagelijks naar totaal verslagen Engelse fans
Dus geen verbetering tov de vorige spelen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zeker! Ik denk niet dat ik veel ga volgen, maar misschien wel af en toe een stukje half kijken.
Ik heb ook weer voorspellingen moeten invullen over de OS, waaronder mijn voorspelling dat Nederland 8 gouden medailles gaat winnenZonder enige onderbouwing overigens. Dus hup Nederland, doe je best! Maar ook weer niet al te veel
Misschien deden ze het als livestream die automatisch werd opgenomen, dan hoef je de keus na afloop niet meer te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat mensen zichzelf filmen bij zoiets verwacht ik wel. Dat ze het bij verlies ook uploaden verrast me dan weer een beetje. (al zou ik al lang niet meer verbaasd moeten zijn over wat mensen zoal van zichzelf online gooien)
Oh ja, dat is ook nog een mogelijkheid idd.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien deden ze het als livestream die automatisch werd opgenomen, dan hoef je de keus na afloop niet meer te maken
Ik ga denk ik alleen mijn wekker zetten voor een aantal wieleronderdelen, anders gewoon opzetten in de ochtend naast werk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een (zeer misplaatst) grapje was?quote:
Ik weet niet eens waar ik moet beginnenquote:
Ergens geloof ik ook dat Willem Engel een soort grap is van een cabaretier en dat straks Wendy van Dijk uit het pak komt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een (zeer misplaatst) grapje was?
In dat geval is haar make-up team wel flink verbeterd sinds Dushi.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ergens geloof ik ook dat Willem Engel een soort grap is van een cabaretier en dat straks Wendy van Dijk uit het pak komt.
Ik ben er zeker van dat de SC je automatisch op de hoogte gaat houden!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar kijk ik altijd wel naar uit, al weet ik nooit precies wanneer het begint, waardoor ik vaak de openingsceremonie mis.
Zwemmen ben ik altijd wel enthousiast voor, werd vroeger thuis ook altijd het meest gekeken.
Zelf ben ik later het turnen wel steeds meer gaan waarderen.
En natuurlijk verschillende atletiekonderdelen. Is het ook een beetje mee begonnen natuurlijk.
46 medailles lijkt me wel een normale ondergrens inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
Verder doe ik het uiteraard niet voor minder dan deze voorspelling
https://www.gracenote.com/virtual-medal-table/
Daar hoop ik wel een beetje op.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat de SC je automatisch op de hoogte gaat houden!
Dit vind ik vanaf nu de enige aanvaardbare optie.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ergens geloof ik ook dat Willem Engel een soort grap is van een cabaretier en dat straks Wendy van Dijk uit het pak komt.
Da's op het ESF toch een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:09 schreef Momo het volgende:
Zou wel wat zijn hoger scoren dan Duitsland, Uk of Frankrijk
Het zou al best een prestatie zijn als we in de top 10 eindigden als ik zo een beetje naar de medaillespiegels van de afgelopen edities kijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:09 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou wel heel knap zijn als Nederland in de top 5 van de medaillespiegel eindigt.
Heel knap en heel onrealistisch
Dat is een bericht uit januari 2020, anderhalf jaar geleden dusquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:25 schreef Em31 het volgende:
Hier kun je trouwens zien wie zij dan voorspellen: https://www.rtlnieuws.nl/(...)rd-goud-zilver-brons
maar bij 'zekerheidjes' gaat het vaak genoeg nog mis
Dus misschien staan we er zelfs nog wel beter voor dan toen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is een bericht uit januari 2020, anderhalf jaar geleden dus
Hoewel de grote lijnen kloppen mag je het wel met een korreltje zout nemen.
Ik denk dat we dat sowieso moeten doen bij zulke voorspellingenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is een bericht uit januari 2020, anderhalf jaar geleden dus
Hoewel de grote lijnen kloppen mag je het wel met een korreltje zout nemen.
Je maakt een grapje, maar er werd serieus gezegd dat bepaalde landen voordelen hebben omdat er meer mogelijk was, waaronder ook Nederland dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus misschien staan we er zelfs nog wel beter voor dan toen?
Sindsdien is er namelijk een kleine pandemie door de wereld getrokken en zoals we allemaal weten had Nederland als enige land een zorgvuldige en goed doordachte strategie om daar zonder kleerscheuren doorheen te komen. Liefst volledig gebaseerd op eigen onderzoek, ook als dat slechts bevestigde wat het buitenland al maanden riep.![]()
En aangezien ons wat dat betreft dus alles bespaard is gebleven neem ik aan dat alleen onze sporters in topconditie zijn op de komende spelen.
Hm, ja. Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan, maar dat is natuurlijk ook wel een ding.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, maar er werd serieus gezegd dat bepaalde landen voordelen hebben omdat er meer mogelijk was, waaronder ook Nederland dus.Die mochten wel doorgaan met trainen etc. Konden niet naar het buitenland, maar de voorzieningen waren hier dan wel, wat niet voor iedereen vanzelfsprekend was.
Dus bepaalde dingen zijn wel scheef door de pandemie.
Ik verwacht dat ik er heel weinig van ga kijken. Sowieso weinig live.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Overstromingen in de Alpen kan dan volgens hem al helemaal niet zekerquote:
Van der Poel op de mountainbike stond hier nog niet tussen, derhalve kunnen we nog een extra gouden medaille bijschrijven!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:25 schreef Em31 het volgende:
Hier kun je trouwens zien wie zij dan voorspellen: https://www.rtlnieuws.nl/(...)rd-goud-zilver-brons
maar bij 'zekerheidjes' gaat het vaak genoeg nog mis
Dat dacht ik ook even, maar aangezien hij zo specifiek de hoogte van het land daar benoemt klinkt het toch echt alsof hij heel de overstroming in twijfel trekt. Past ook netjes binnen het complotdenken, fake video's, acteurs, nepnieuws etc...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:52 schreef Hamlapjes het volgende:
En wil Engel nu niet vooral suggereren dat de watersnood is veroorzaakt door de overheid? Aangezien de complotwappies ook geloven in weather control weapons en zulks en doorgaans toch geldt: als een wappie in een complot gelooft, gelooft hij/zij ze meteen allemaal
Ja, al kan je dat ook wel uitleggen als de reden dat het absoluut niet natuurlijk kan zijn en daarom dus wel door de overheid gedaan móet zijn. Niet dat het heel veel uitmaakt, hieraan twijfelen verdient maar een reactie:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar aangezien hij zo specifiek de hoogte van het land daar benoemt klinkt het toch echt alsof hij heel de overstroming in twijfel trekt. Past ook netjes binnen het complotdenken, fake video's, acteurs, nepnieuws etc...
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer om 17 uur begint de sprintrace toch?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer om 17 uur begint de sprintrace toch?
17:30 is de start, volgens mij en de F1-appquote:
Mogelijke voorbeschouwingquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
17:30 is de start, volgens mij en de F1-app
Daar werd niet naar gevraagd, straks rekent die arme Luctor erop dat de voorbeschouwing dus ruim voor 5 uur begint en schakelt hij veel te vroeg in!quote:
beter te vroeg dan te laatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daar werd niet naar gevraagd, straks rekent die arme Luctor erop dat de voorbeschouwing dus ruim voor 5 uur begint en schakelt hij veel te vroeg in!
Voorbeschouwing 16.45 uurquote:
Bedankt. Ik zit natuurlijk niet te wachten op nog een half uur Kamphuysquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
17:30 is de start, volgens mij en de F1-app
Brabanders weer hoor.quote:
Dat hebben ze netjes gedaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de geïnteresseerden trouwens. De ¤2,70 die in mei geïncasseerd was voor het stemmen tijdens esf wat fout is gegaan, hebben ze verrekend met de incasso van juni.
Zie je @ESF1Gamer, de voorbeschouwing boeit helemaal nietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zit natuurlijk niet te wachten op nog een half uur Kamphuys
Mooi. Het is toch de bedoeling om hard te rijden?quote:
Hij was ook weg als een mallequote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi. Het is toch de bedoeling om hard te rijden?
Dan zitten die remmen alleen maar in de weg.
Missdynastieeeeequote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh my kijkt iemand F1??
Edit: George![]()
Op zich ook weer niet heel anders dan in Q1 de auto in de muur parkeren, maar ja, Q1 kan je normaal wel wat meer op reserve rijden dan zo'n sprintrace natuurlijk. Matig van Checo in ieder geval ditquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:42 schreef Strani het volgende:
Ja dan is je hele weekend ook wel meteen verknald, met zo'n actie.
Ja precies, dat je op reserve kan rijden als je voor een top-team rijdt, en ook dat het maar twee hot laps zijn in tegenstelling tot de 17 van nu, dus de kans dat er wat vervelends kan gebeuren is toch een stuk groter.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op zich ook weer niet heel anders dan in Q1 de auto in de muur parkeren, maar ja, Q1 kan je normaal wel wat meer op reserve rijden dan zo'n sprintrace natuurlijk. Matig van Checo in ieder geval dit
Bij Pogacar ook al?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:37 schreef Strani het volgende:
Ik kijk nu Tour en F1 tegelijkertijd
Zo, vlammende banden
Dat accent van die manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zit Alonso er fantastisch bij hè?
Die rijdt voor m'n gevoel een beetje op reserve, het hoeft ook totaal niet meer natuurlijk, door risico te nemen kan je alleen maar vallen eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die gaat niet eens zo geweldig. Ook niet superslecht hoor maar niet geweldig.
Door de fik in die banden natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die gaat niet eens zo geweldig. Ook niet superslecht hoor maar niet geweldig.
Nee precies, denk ik ook hoor. Ook voor het eerst dat hij eens niet voluit gaatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die rijdt voor m'n gevoel een beetje op reserve, het hoeft ook totaal niet meer natuurlijk, door risico te nemen kan je alleen maar vallen eigenlijk
Nouuu hiervoor mag de sorry-regel wel een keer gebroken worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Door de fik in die banden natuurlijk![]()
sorry stom garpje
Sjors got a notequote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu hiervoor mag de sorry-regel wel een keer gebroken worden.
Sorry danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu hiervoor mag de sorry-regel wel een keer gebroken worden.
Wat zei 'm? Ik heb geluid uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Hè Lewis was een keer eerlijk op de radio
Lewis is het vast met je eensquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:54 schreef Em31 het volgende:
Vind dit nou niet heel veel toevoegen eerlijk gezegd
Zijn team meldde hem dat Verstappen blisters had, waarop hij zei: hier ook. En dat klopte ook, zagen we later.quote:
Merci!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn team meldde hem dat Verstappen blisters had, waarop hij zei: hier ook. En dat klopte ook, zagen we later.
Da's wel jammer dan van die oorlog, dat we als gevolg daarvan nog steeds aan Fahrenheit vast zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil toch maar even gezegd hebben dat in 1701 de Spaanse Successieoorlog begon en Anders Celsius geboren werd.
Anders Celsius, dus Fahrenheit?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil toch maar even gezegd hebben dat in 1701 de Spaanse Successieoorlog begon en Anders Celsius geboren werd.
Gif maken of gif plaatsen ? Voor het eerste hebben we experts rondlopen hier.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:51 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik hier ondertussen even wat vragen?![]()
Hoe maak je een GIF hier op het forum? Ik ben hier nu al een paar maanden en ik heb het nog steeds niet in de gaten![]()
![]()
Het gaat om een gif plaatsen. Maar bedankt voor de tip. Ik ga hem uittesten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gif maken of gif plaatsen ? Voor het eerste hebben we experts rondlopen hier.
ESF / [GIFJES] Maak hier ESC2020/2021 gifjes! #1
@:Mandy040986 is de gif queen.
Voor plaatsen ga ik naar https://giphy.com/ zoek daar iets uit en en plak de link in het voeg afbeeldingen toe vakje. En test even door op preview te klikken of het wel werkt en niet te groot is.
Was jij geen Limburger trouwens ? Geen last van natte voeten ?
Ah, dan haal ik je door de war met @ivan573quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En nee, Ik woon in het noorden (Groningen)
Misschien kan Mandy een How-to-plaats-a-gif.gif maken, een gifje wat laat zien hoe je een gifje plaatst.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gif maken of gif plaatsen ? Voor het eerste hebben we experts rondlopen hier.
ESF / [GIFJES] Maak hier ESC2020/2021 gifjes! #1
@:Mandy040986 is de gif queen.
Voor plaatsen ga ik naar https://giphy.com/ zoek daar iets uit en en plak de link in het voeg afbeeldingen toe vakje. En test even door op preview te klikken of het wel werkt en niet te groot is.
Was jij geen Limburger trouwens ? Geen last van natte voeten ?
Dit is wel erg ingewikkeld. Kan ze niet een YouTube tutorial doen ?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien kan Mandy een How-to-plaats-a-gif.gif maken, een gifje wat laat zien hoe je een gifje plaatst.
Oef ik hoop dat ik dat ga onthoudenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel een beetje op.![]()
En anders moet ik maar een beetje hopen op een @ van @:Moira wanneer het turnen begint.![]()
@koffieleuk wil vast ook wel helpen met tagen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Oef ik hoop dat ik dat ga onthoudenroep hetzelfde ff in het Turnentopic in OS dan tag ik gewoon iedereen die ooit in het turnentopic heeft gepost
Om 03:00 ‘s nachts volgende week
Ik kijk eigenlijk nooit de openingquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Koffieleuk wil vast ook wel helpen met tagen.
De opening valt dan weer goed voor ons.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef usagi414 het volgende:
Noem mij nostalgisch maar dit nummer is de TdF voor mij.
Wat is er nostalgisch aan? Dit nummer wordt nog steeds gebruiktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef usagi414 het volgende:
Noem mij nostalgisch maar dit nummer is de TdF voor mij.
Ik ga ook heel veel missen en in de herhaling zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit de opening
Ik leef 4 of nu 5 jaar toe naar de OS voor turnen en verder volg ik eigenlijk niksbij turnen snap ik ook echt wat ik zie en ‘ken’ ik de atleten
Welke sporten zijn verder nog ‘leuk’ om te bekijken als leek? Ik zag dat bouldering/klimmen nu ook een Olympische sport is, dat vind ik wel leuk om te zien. Maar wss ga ik heel veel missen omdat ik geen idee heb op welke tijden ze shit uitzenden
Ik vind alleen de landenparade leuk bij de opening. Sluiting is al helemaal oninteressant.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik leef 4 of nu 5 jaar toe naar de OS voor turnen en verder volg ik eigenlijk niksbij turnen snap ik ook echt wat ik zie en ‘ken’ ik de atleten
Welke sporten zijn verder nog ‘leuk’ om te bekijken als leek? Ik zag dat bouldering/klimmen nu ook een Olympische sport is, dat vind ik wel leuk om te zien. Maar wss ga ik heel veel missen omdat ik geen idee heb op welke tijden ze shit uitzenden
BMX is wat dat betreft laagdrempelig. Kort, snel en simpel, gewoon wie er als eerste over de finish komt. Boogschieten is ook leuke sport die ik ook tijdens een OS heb 'ontdekt'.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Was er dan een ander nummer dat ze hadden geschrapt ?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat is er nostalgisch aan? Dit nummer wordt nog steeds gebruikt
Ik meen ooit gelezen/gehoord te hebben dat de lichaamstemperatuur eigenlijk 96 graden Fahrenheit zou moeten zijn, want dan was de rest van de schaal lekker makkelijk in te vullen. 96 is veel vaker te halveren dan gedoe achter de komma dan 100quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Stomme Fahrenheit, met z'n 'een menselijk lichaam is ruim 98° '
Dan weet je toch meteen dat je verkeerd bezig bent als je zo'n hoog getal krijgt?
Niet dat ik weet. Als je over Radio Tour hebt tenminste.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was er dan een ander nummer dat ze hadden geschrapt ?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjors ik ben een beetje op Alonso, jij ook? Ik heb een beetje Buffon-vibes bij ‘m.![]()
Checo vliegt morgen van achter naar vorenquote:
Beter dan dat hij achterstevoren vliegt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Checo vliegt morgen van achter naar voren
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is wel erg ingewikkeld. Kan ze niet een YouTube tutorial doen ?
Bij mijn eerste Fok topic had ik ook de hulp nodig van TheFreshPrince. Zo simpel is het allemaal niet
Vakwerk!quote:
Done.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Oef ik hoop dat ik dat ga onthoudenroep hetzelfde ff in het Turnentopic in OS dan tag ik gewoon iedereen die ooit in het turnentopic heeft gepost
Om 03:00 ‘s nachts volgende week
Zoiets meen ik me ook te herinneren.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik meen ooit gelezen/gehoord te hebben dat de lichaamstemperatuur eigenlijk 96 graden Fahrenheit zou moeten zijn, want dan was de rest van de schaal lekker makkelijk in te vullen. 96 is veel vaker te halveren dan gedoe achter de komma dan 100
Dat zou wel spectaculair zijn in de F1quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Beter dan dat hij achterstevoren vliegt.
Cursusje van Mark kan helpen:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zou wel spectaculair zijn in de F1
Ja, toen die loop in mijn hoofd eenmaal begon te loopen moest ik hem wel maken.quote:
Lekker bezig weer.quote:
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.quote:
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.
Zo vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik in een verkeerd topic post.
Pff, nou goed. Ik hoop dat je er plezier aan hebt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.
Zo vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik in een verkeerd topic post.
Heren, heren, zo kan het wel weer!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Heren, heren, zo kan het wel weer!
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Heren, heren, zo kan het wel weer!
Zo, nu ook verkrijgbaar zonder spelvout (hopelijk)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
Rebus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Ik zie dat jij de Avondetappe niet kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee idd, ik ben vandaag terug in de tijd aan het gaan naar vele jaren voor mijn geboorte.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat jij de Avondetappe niet kijkt
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
Rebus:Nice! Ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice! Ik hadHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat in 1980.quote:
Ik niet, want toen bestond ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer irl in 1980 willen zitten
Mja, wat heb je eraan om terug in de tijd te willen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer irl in 1980 willen zitten
Niksquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, wat heb je eraan om terug in de tijd te willen?
Terug in de tijd willen heb je niks aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, als je naar 27 november gaat en dan in Leiden een concert meepakt, dan heb je gewoon Queen live kunnen zienquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Weinig ben ik bang, Maar mijmeren over vroeger mag best wel (soms, niet te vaak)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was wel gaaf geweest dergelijke voorkennisquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, als je naar 27 november gaat en dan in Leiden een concert meepakt, dan heb je gewoon Queen live kunnen zien
Met wat alcohol op zit ik op zaterdagavond iets te vaak oude YT meuk te kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Weinig ben ik bang, Maar mijmeren over vroeger mag best wel (soms, niet te vaak)
Boks Ouwequote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met wat alcohol op zit ik op zaterdagavond iets te vaak oude YT meuk te kijken
Zeker! zoveel goede concerten waar je achteraf bij had willen zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat was wel gaaf geweest dergelijke voorkennis