Zijn team meldde hem dat Verstappen blisters had, waarop hij zei: hier ook. En dat klopte ook, zagen we later.quote:
Merci!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn team meldde hem dat Verstappen blisters had, waarop hij zei: hier ook. En dat klopte ook, zagen we later.
Sjors ik ben een beetje op Alonso, jij ook? Ik heb een beetje Buffon-vibes bij ‘m.quote:
Da's wel jammer dan van die oorlog, dat we als gevolg daarvan nog steeds aan Fahrenheit vast zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil toch maar even gezegd hebben dat in 1701 de Spaanse Successieoorlog begon en Anders Celsius geboren werd.
Anders Celsius, dus Fahrenheit?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil toch maar even gezegd hebben dat in 1701 de Spaanse Successieoorlog begon en Anders Celsius geboren werd.
Gif maken of gif plaatsen ? Voor het eerste hebben we experts rondlopen hier.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:51 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik hier ondertussen even wat vragen?
Hoe maak je een GIF hier op het forum? Ik ben hier nu al een paar maanden en ik heb het nog steeds niet in de gaten
Het gaat om een gif plaatsen. Maar bedankt voor de tip. Ik ga hem uittesten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gif maken of gif plaatsen ? Voor het eerste hebben we experts rondlopen hier.
ESF / [GIFJES] Maak hier ESC2020/2021 gifjes! #1
@:Mandy040986 is de gif queen.
Voor plaatsen ga ik naar https://giphy.com/ zoek daar iets uit en en plak de link in het voeg afbeeldingen toe vakje. En test even door op preview te klikken of het wel werkt en niet te groot is.
Was jij geen Limburger trouwens ? Geen last van natte voeten ?
Ah, dan haal ik je door de war met @ivan573quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En nee, Ik woon in het noorden (Groningen)
Misschien kan Mandy een How-to-plaats-a-gif.gif maken, een gifje wat laat zien hoe je een gifje plaatst.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gif maken of gif plaatsen ? Voor het eerste hebben we experts rondlopen hier.
ESF / [GIFJES] Maak hier ESC2020/2021 gifjes! #1
@:Mandy040986 is de gif queen.
Voor plaatsen ga ik naar https://giphy.com/ zoek daar iets uit en en plak de link in het voeg afbeeldingen toe vakje. En test even door op preview te klikken of het wel werkt en niet te groot is.
Was jij geen Limburger trouwens ? Geen last van natte voeten ?
Dit is wel erg ingewikkeld. Kan ze niet een YouTube tutorial doen ?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien kan Mandy een How-to-plaats-a-gif.gif maken, een gifje wat laat zien hoe je een gifje plaatst.
Oef ik hoop dat ik dat ga onthouden roep hetzelfde ff in het Turnentopic in OS dan tag ik gewoon iedereen die ooit in het turnentopic heeft gepostquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel een beetje op.
En anders moet ik maar een beetje hopen op een @ van @:Moira wanneer het turnen begint.
@koffieleuk wil vast ook wel helpen met tagen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Oef ik hoop dat ik dat ga onthouden roep hetzelfde ff in het Turnentopic in OS dan tag ik gewoon iedereen die ooit in het turnentopic heeft gepost
Om 03:00 ‘s nachts volgende week
Ik kijk eigenlijk nooit de openingquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Koffieleuk wil vast ook wel helpen met tagen.
De opening valt dan weer goed voor ons.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef usagi414 het volgende:
Noem mij nostalgisch maar dit nummer is de TdF voor mij.
Wat is er nostalgisch aan? Dit nummer wordt nog steeds gebruiktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef usagi414 het volgende:
Noem mij nostalgisch maar dit nummer is de TdF voor mij.
Ik ga ook heel veel missen en in de herhaling zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit de opening
Ik leef 4 of nu 5 jaar toe naar de OS voor turnen en verder volg ik eigenlijk niks bij turnen snap ik ook echt wat ik zie en ‘ken’ ik de atleten
Welke sporten zijn verder nog ‘leuk’ om te bekijken als leek? Ik zag dat bouldering/klimmen nu ook een Olympische sport is, dat vind ik wel leuk om te zien. Maar wss ga ik heel veel missen omdat ik geen idee heb op welke tijden ze shit uitzenden
Ik vind alleen de landenparade leuk bij de opening. Sluiting is al helemaal oninteressant.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik leef 4 of nu 5 jaar toe naar de OS voor turnen en verder volg ik eigenlijk niks bij turnen snap ik ook echt wat ik zie en ‘ken’ ik de atleten
Welke sporten zijn verder nog ‘leuk’ om te bekijken als leek? Ik zag dat bouldering/klimmen nu ook een Olympische sport is, dat vind ik wel leuk om te zien. Maar wss ga ik heel veel missen omdat ik geen idee heb op welke tijden ze shit uitzenden
BMX is wat dat betreft laagdrempelig. Kort, snel en simpel, gewoon wie er als eerste over de finish komt. Boogschieten is ook leuke sport die ik ook tijdens een OS heb 'ontdekt'.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Was er dan een ander nummer dat ze hadden geschrapt ?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat is er nostalgisch aan? Dit nummer wordt nog steeds gebruikt
Ik meen ooit gelezen/gehoord te hebben dat de lichaamstemperatuur eigenlijk 96 graden Fahrenheit zou moeten zijn, want dan was de rest van de schaal lekker makkelijk in te vullen. 96 is veel vaker te halveren dan gedoe achter de komma dan 100quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Stomme Fahrenheit, met z'n 'een menselijk lichaam is ruim 98° '
Dan weet je toch meteen dat je verkeerd bezig bent als je zo'n hoog getal krijgt?
Niet dat ik weet. Als je over Radio Tour hebt tenminste.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was er dan een ander nummer dat ze hadden geschrapt ?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjors ik ben een beetje op Alonso, jij ook? Ik heb een beetje Buffon-vibes bij ‘m.
Checo vliegt morgen van achter naar vorenquote:
Beter dan dat hij achterstevoren vliegt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Checo vliegt morgen van achter naar voren
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is wel erg ingewikkeld. Kan ze niet een YouTube tutorial doen ?
Bij mijn eerste Fok topic had ik ook de hulp nodig van TheFreshPrince. Zo simpel is het allemaal niet
Vakwerk!quote:
Done.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Oef ik hoop dat ik dat ga onthouden roep hetzelfde ff in het Turnentopic in OS dan tag ik gewoon iedereen die ooit in het turnentopic heeft gepost
Om 03:00 ‘s nachts volgende week
Zoiets meen ik me ook te herinneren.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik meen ooit gelezen/gehoord te hebben dat de lichaamstemperatuur eigenlijk 96 graden Fahrenheit zou moeten zijn, want dan was de rest van de schaal lekker makkelijk in te vullen. 96 is veel vaker te halveren dan gedoe achter de komma dan 100
Dat zou wel spectaculair zijn in de F1quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Beter dan dat hij achterstevoren vliegt.
Cursusje van Mark kan helpen:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zou wel spectaculair zijn in de F1
Ja, toen die loop in mijn hoofd eenmaal begon te loopen moest ik hem wel maken.quote:
Lekker bezig weer.quote:
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.quote:
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.
Zo vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik in een verkeerd topic post.
Pff, nou goed. Ik hoop dat je er plezier aan hebt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.
Diep, diep respect hiervoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.
Zo vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik in een verkeerd topic post.
Heren, heren, zo kan het wel weer!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Heren, heren, zo kan het wel weer!
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Heren, heren, zo kan het wel weer!
Zo, nu ook verkrijgbaar zonder spelvout (hopelijk)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
Rebus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Ik zie dat jij de Avondetappe niet kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee idd, ik ben vandaag terug in de tijd aan het gaan naar vele jaren voor mijn geboorte.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat jij de Avondetappe niet kijkt
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
Rebus:Nice! Ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice! Ik hadHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat in 1980.quote:
Owja oude ESF dagquote:
Ik niet, want toen bestond ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer irl in 1980 willen zitten
Mja, wat heb je eraan om terug in de tijd te willen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer irl in 1980 willen zitten
Niksquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, wat heb je eraan om terug in de tijd te willen?
Terug in de tijd willen heb je niks aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, als je naar 27 november gaat en dan in Leiden een concert meepakt, dan heb je gewoon Queen live kunnen zienquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Weinig ben ik bang, Maar mijmeren over vroeger mag best wel (soms, niet te vaak)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was wel gaaf geweest dergelijke voorkennisquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, als je naar 27 november gaat en dan in Leiden een concert meepakt, dan heb je gewoon Queen live kunnen zien
Met wat alcohol op zit ik op zaterdagavond iets te vaak oude YT meuk te kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Weinig ben ik bang, Maar mijmeren over vroeger mag best wel (soms, niet te vaak)
Boks Ouwequote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met wat alcohol op zit ik op zaterdagavond iets te vaak oude YT meuk te kijken
quote:
Zeker! zoveel goede concerten waar je achteraf bij had willen zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat was wel gaaf geweest dergelijke voorkennis
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Voila voila voila.
Een avondje uit eten en bios. En het was heel fijn om er weer 'ns uit te zijn.
Nicequote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Voila voila voila.
Een avondje uit eten en bios. En het was heel fijn om er weer 'ns uit te zijn.
Nee, eigenlijk niet bewust, maar misschien ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Voorproefje op de verjaardag alvast?
Goede film?
Vlodrop?quote:
Het is nu makkelijk te onthouden,quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Voorproefje op de verjaardag alvast?
Goede film?
Niet bewust een goede film? Eigenaardig.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet bewust, maar misschien ook wel een beetje.
Dat maakt het niet veel makkelijker. Ik weet Arizona's verjaardag namelijk niet uit mijn hoofd, maar IJs_beers wel, dus eerst Arizona's verjaardag uitvogelen is alleen maar een omweg.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is nu makkelijk te onthouden,
ijsbeer = arizona -3
Maar welke film was het ?
Wow stomme typoquote:
Ik weet die van Arizona wel want als je +2 doet kom je bij die van mij uitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat maakt het niet veel makkelijker. Ik weet Arizona's verjaardag namelijk niet uit mijn hoofd, maar IJs_beers wel, dus eerst Arizona's verjaardag uitvogelen is alleen maar een omweg.
23 en 25 dan, en 26 iemand anders?quote:Op zondag 18 juli 2021 00:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet die van Arizona wel want als je +2 doet kom je bij die van mij uit
En +3 bij iemand anders.
Aiquote:
Dat is toch niet zo erg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |