Dat is een bericht uit januari 2020, anderhalf jaar geleden dusquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:25 schreef Em31 het volgende:
Hier kun je trouwens zien wie zij dan voorspellen: https://www.rtlnieuws.nl/(...)rd-goud-zilver-brons
maar bij 'zekerheidjes' gaat het vaak genoeg nog mis
Dus misschien staan we er zelfs nog wel beter voor dan toen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is een bericht uit januari 2020, anderhalf jaar geleden dus
Hoewel de grote lijnen kloppen mag je het wel met een korreltje zout nemen.
Ik denk dat we dat sowieso moeten doen bij zulke voorspellingenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is een bericht uit januari 2020, anderhalf jaar geleden dus
Hoewel de grote lijnen kloppen mag je het wel met een korreltje zout nemen.
Je maakt een grapje, maar er werd serieus gezegd dat bepaalde landen voordelen hebben omdat er meer mogelijk was, waaronder ook Nederland dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus misschien staan we er zelfs nog wel beter voor dan toen?
Sindsdien is er namelijk een kleine pandemie door de wereld getrokken en zoals we allemaal weten had Nederland als enige land een zorgvuldige en goed doordachte strategie om daar zonder kleerscheuren doorheen te komen. Liefst volledig gebaseerd op eigen onderzoek, ook als dat slechts bevestigde wat het buitenland al maanden riep.![]()
En aangezien ons wat dat betreft dus alles bespaard is gebleven neem ik aan dat alleen onze sporters in topconditie zijn op de komende spelen.
Hm, ja. Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan, maar dat is natuurlijk ook wel een ding.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, maar er werd serieus gezegd dat bepaalde landen voordelen hebben omdat er meer mogelijk was, waaronder ook Nederland dus.Die mochten wel doorgaan met trainen etc. Konden niet naar het buitenland, maar de voorzieningen waren hier dan wel, wat niet voor iedereen vanzelfsprekend was.
Dus bepaalde dingen zijn wel scheef door de pandemie.
Ik verwacht dat ik er heel weinig van ga kijken. Sowieso weinig live.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De druk ligt zo hoog, ik moest er wel even rustig over nadenken![]()
Zijn er hier meer mensen die ontzettend uitkijken naar de Olympische Spelen? En zo ja, welke sporten?
Overstromingen in de Alpen kan dan volgens hem al helemaal niet zekerquote:
Van der Poel op de mountainbike stond hier nog niet tussen, derhalve kunnen we nog een extra gouden medaille bijschrijven!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:25 schreef Em31 het volgende:
Hier kun je trouwens zien wie zij dan voorspellen: https://www.rtlnieuws.nl/(...)rd-goud-zilver-brons
maar bij 'zekerheidjes' gaat het vaak genoeg nog mis
Dat dacht ik ook even, maar aangezien hij zo specifiek de hoogte van het land daar benoemt klinkt het toch echt alsof hij heel de overstroming in twijfel trekt. Past ook netjes binnen het complotdenken, fake video's, acteurs, nepnieuws etc...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:52 schreef Hamlapjes het volgende:
En wil Engel nu niet vooral suggereren dat de watersnood is veroorzaakt door de overheid? Aangezien de complotwappies ook geloven in weather control weapons en zulks en doorgaans toch geldt: als een wappie in een complot gelooft, gelooft hij/zij ze meteen allemaal
Ja, al kan je dat ook wel uitleggen als de reden dat het absoluut niet natuurlijk kan zijn en daarom dus wel door de overheid gedaan móet zijn. Niet dat het heel veel uitmaakt, hieraan twijfelen verdient maar een reactie:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar aangezien hij zo specifiek de hoogte van het land daar benoemt klinkt het toch echt alsof hij heel de overstroming in twijfel trekt. Past ook netjes binnen het complotdenken, fake video's, acteurs, nepnieuws etc...
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer om 17 uur begint de sprintrace toch?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer om 17 uur begint de sprintrace toch?
17:30 is de start, volgens mij en de F1-appquote:
Mogelijke voorbeschouwingquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
17:30 is de start, volgens mij en de F1-app
Daar werd niet naar gevraagd, straks rekent die arme Luctor erop dat de voorbeschouwing dus ruim voor 5 uur begint en schakelt hij veel te vroeg in!quote:
beter te vroeg dan te laatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daar werd niet naar gevraagd, straks rekent die arme Luctor erop dat de voorbeschouwing dus ruim voor 5 uur begint en schakelt hij veel te vroeg in!
Voorbeschouwing 16.45 uurquote:
Bedankt. Ik zit natuurlijk niet te wachten op nog een half uur Kamphuysquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
17:30 is de start, volgens mij en de F1-app
Brabanders weer hoor.quote:
Dat hebben ze netjes gedaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de geïnteresseerden trouwens. De ¤2,70 die in mei geïncasseerd was voor het stemmen tijdens esf wat fout is gegaan, hebben ze verrekend met de incasso van juni.
Zie je @ESF1Gamer, de voorbeschouwing boeit helemaal nietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zit natuurlijk niet te wachten op nog een half uur Kamphuys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |