Yes lagertha Queen of Kattegatquote:
Neee wil die nooit meer zienquote:
Veel te veelquote:Op zondag 27 juni 2021 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja zoiets was het ja. Flugel zijn toch van die piepkleine flesjes? Hoeveel had je daarvan op?
Behoorde die woonkamer ook niet aan een mooie dame toequote:Op zondag 27 juni 2021 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
Probeer eens Yen Raki, heb dat hele fles ooit opgedronken op 1 avond, toen had ik verkering met de wcpot en had ik een blackout en werd ik midden in de nacht wakker in een woonkamer die niet van mij was.![]()
Sindsdien nooit meer Yen Raki gedronken
Helaas, anders had ik een beter verhaal dan dit.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Behoorde die woonkamer ook niet aan een mooie dame toe
Doe je de bak of lik je het gat schoon?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Yes lagertha Queen of Kattegat
Dommie, als je het dan doe, doe het dan ook goedquote:Op zondag 27 juni 2021 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Helaas, anders had ik een beter verhaal dan dit.
Zal ik onthouden als ik weer een blackout krijg ooitquote:Op zondag 27 juni 2021 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dommie, als je het dan doe, doe het dan ook goed
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe je de bak of lik je het gat schoon?
F1 ?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Oehh nog 45 min zo spannend . De start vind ik het ergste zo spannend.
Jazeker Onze Maxquote:
Vooral als het boem is ho is gelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Oehh nog 45 min zo spannend . De start vind ik het ergste zo spannend.
Dat Max maar naast de pot mag pissenquote:
Ja moest ook Viva zijn ik heb het in feedback gezetquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gerda is een beetje de weg kwijt
Ohh ik hoop van niet. Hoop P1quote:
quote:
Denk dat onze mod ergens op het water ligt te dobberenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja moest ook Viva zijn ik heb het in feedback gezet
O nu kan je welquote:
quote:
quote:
Da's alleen tegen Hamilton, want dat is een over het paard getilde huilbabyquote:
Waarom. Ik vind Max een over het paard getild jong.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen tegen Hamilton, want dat is een over het paard getilde huilbaby
Tegen Max zijn is gewoon tegendraads
Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom. Ik vind Max een over het paard getild jong.
Kan zo geen voorbeeld geven ben ik eerlijk inquote:Op zondag 27 juni 2021 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld dan?
Want van Hamilton zijn er tig
Goede redenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zo geen voorbeeld geven ben ik eerlijk in
Maar als ik hem zie vind ik hem een arrogante kop hebben.
Slaat ook nergens op wat ik zeg, maar op een of andere manier staat hij mij niet aan.quote:
Dat ie jou niet aanstaat is ook niet erg, alleen dat Hamilton jou dan wel aanstaat is verrassendquote:Op zondag 27 juni 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op wat ik zeg, maar op een of andere manier staat hij mij niet aan.
Maar neemt niet weg dat het een goede rijder is, beter dan zijn pa.
Kan er niets aan doen, zijn er pilletjes voorquote:Op zondag 27 juni 2021 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie jou niet aanstaat is ook niet erg, alleen dat Hamilton jou dan wel aanstaat is verrassend
Hoe komt dat?quote:
Neem maar willekeurig wat pilletjes, wellicht helpt hetquote:Op zondag 27 juni 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, zijn er pilletjes voor
We zitten er klaar voorquote:
Slik net paracetamol doorquote:Op zondag 27 juni 2021 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Neem maar willekeurig wat pilletjes, wellicht helpt het
Geen idee, heb geen kattenquote:
Waarschijnlijk lag ie al op het schone bed toen ie bedacht dat ie wat kwijt wildequote:Op zondag 27 juni 2021 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren mijn bed verschoond, maar Tom vreet van de plantjes buiten en dat kotst hij dan op bed uit
Katten.. zit ik hier F1 te kijken.. schrik ik me plots te pleure.. loopt er een vreemde kat doodrustig langs mijn heen naar de keukenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren mijn bed verschoond, maar Tom vreet van de plantjes buiten en dat kotst hij dan op bed uit
Hij lag buiten te slapen toen we weg gingen, dus de schuifpui stond nog open en hij is speciaal naar binnen gegaan om te kotsenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lag ie al op het schone bed toen ie bedacht dat ie wat kwijt wilde
Gewoon een slaapkamerverbodquote:Op zondag 27 juni 2021 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Door de hor heenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Katten.. zit ik hier F1 te kijken.. schrik ik me plots te pleure.. loopt er een vreemde kat doodrustig langs mijn heen naar de keuken![]()
Gewoon door de hor heen gekomen.. vogel over de pis...
Dooie gemak ook hč... hij schrok niet eens toen ik overeind sprong en ksst riep..quote:Op zondag 27 juni 2021 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door de hor heen![]()
Doe je slaapkamerdeur dicht, anders kotst hij straks nog op je bed
Dan is het best een stoere kat, normaal zijn ze zeer op hun qui vive als ze in een vreemde omgeving komen. Is hij eruit inmiddels?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dooie gemak ook hč... hij schrok niet eens toen ik overeind sprong en ksst riep..
Daar heb ik zo de pest aan katten die zo binnenlopen, dan onder of op je bed gaan liggen zo vies.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Katten.. zit ik hier F1 te kijken.. schrik ik me plots te pleure.. loopt er een vreemde kat doodrustig langs mijn heen naar de keuken![]()
Gewoon door de hor heen gekomen.. vogel over de pis...
Zo is het ook, hij bedoelde het niet slechtquote:Op zondag 27 juni 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij lag buiten te slapen toen we weg gingen, dus de schuifpui stond nog open en hij is speciaal naar binnen gegaan om te kotsen![]()
Maar verder ben ik niet boos, want Tom
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het best een stoere kat, normaal zijn ze zeer op hun qui vive als ze in een vreemde omgeving komen. Is hij eruit inmiddels?
Nog nooit gebeurd.. meestal rennen en schrikken ze hard weg als ik naar buiten kom.. omdat ze meestal bij mijn vijvers zitten...quote:Op zondag 27 juni 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik zo de pest aan katten die zo binnenlopen, dan onder of op je bed gaan liggen zo vies.
Heb nu zo piepding in de tuin staan, voorlopig nog geen kat gezien
Van wie is hij? Heeft hij misschien honger of dorst?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op zijn gemak .. nog ff onder mijn bureau door.. en dan moest ik nu wel de hor voor hem opzij doen..
Heb hem gefilmed.. de schavuit !
[ afbeelding ]
Misschien heb je muizen?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op zijn gemak .. nog ff onder mijn bureau door.. en dan moest ik nu wel de hor voor hem opzij doen..
[ afbeelding ]
Een vreemde kat op of onder je bed is ook vies.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik zo de pest aan katten die zo binnenlopen, dan onder of op je bed gaan liggen zo vies.
Heb nu zo piepding in de tuin staan, voorlopig nog geen kat gezien
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dooie gemak ook hč... hij schrok niet eens toen ik overeind sprong en ksst riep..
Oh hij ziet er niet zo best uit.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfff nu je het zegt.. ik zag vanmorgen vroeg wel buiten een muis op het terras..quote:
Wat een gekkenhuis! Ik zou dus ook nooit in de rij gaan staan om ergens een drankje te gaan drinken. Gewoon next!quote:Op zondag 27 juni 2021 15:36 schreef cafca het volgende:
Ik dacht, ik ga even bij de Trappisten op het terras een biertje drinken.
Kon gewoon een uur in de rij gaan staan om het terras op te komen
Nou, laat dan maar. Bij de lokale kroeg hebben ze ook witte trappist
Beetje scharminkelig iddquote:Op zondag 27 juni 2021 15:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh hij ziet er niet zo best uit.Of het is een oudje. Dat kan ook.
Hij ziet er een beetje scharminkelig uit, mager, vacht niet mooi, misschien is hij zijn huis kwijtquote:Op zondag 27 juni 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die denkt; 'Ksst? Wat nou ksst? Dat zeg je maar tegen je eigen dierenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunt u hem melk geven.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff nu je het zegt.. ik zag vanmorgen vroeg wel buiten een muis op het terras..
< Gaat voortaan snachts de tuindeur dicht doen.
Ja graagquote:Op zondag 27 juni 2021 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een vriendin hier vlakbij is zo'n doorgedraaide dieren liefhebster.. die kent ze allemaal uit de buurt, dus ik stuur haar het filmpje en dat weten we alles
Inderdaad, dat dachten wij ook.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gekkenhuis! Ik zou dus ook nooit in de rij gaan staan om ergens een drankje te gaan drinken. Gewoon next!
Hier helaas maar al te vaak, je schrikt je rot als je dan boven komt en zo KUT kat schiet langs je heenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog nooit gebeurd.. meestal rennen en schrikken ze hard weg als ik naar buiten kom.. omdat ze meestal bij mijn vijvers zitten...
Binnen... pffffff... de brutaliteit !
Ik vind sowieso dieren op bed vies, ze lopen overal doorheen zit altijd wel zand in de vacht.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vreemde kat op of onder je bed is ook vies.
Jemig, vergaat je de lust niet dan, ik was doorgelopenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:36 schreef cafca het volgende:
Ik dacht, ik ga even bij de Trappisten op het terras een biertje drinken.
Kon gewoon een uur in de rij gaan staan om het terras op te komen
Nou, laat dan maar. Bij de lokale kroeg hebben ze ook witte trappist
Hij heeft misschien honger een stukje worst buiten met wat melk zou hij fijn vinden.quote:
Ik heb dat ook nog nooit gehadquote:Op zondag 27 juni 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier helaas maar al te vaak, je schrikt je rot als je
[..]
Ik vind sowieso dieren op bed vies, ze lopen overal doorheen zit altijd wel zand in de vacht.
Moet door andermans katten ook altijd de kussens van mijn loungebank halen als ik naar bed ga anders gaan ze daarop liggen, zit alles vol zand en haren van andermans katten.
Ik baal daar echt van.
Neequote:Op zondag 27 juni 2021 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch niet een woord wat je vaak hoort
Wees maar blij, ik heb nu een hordeur voor de deur, dus komen ze niet meer. Mar toen die er niet zat een paar keer gehadquote:
quote:
Lagerthaquote:Op zondag 27 juni 2021 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er toch ook niet?
La Gertha Queen of Katte
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn linkeroog is niet helemaal in orde...
Heb wat water buiten gezet.
Binnen kan echt niet.. vogel zit tegen de tralies geplakt.
Of een blikje tonijnquote:Op zondag 27 juni 2021 15:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]en een beetje worst misschien
Nou koemelk is niet zo goed voor katten. Dus niet doen hoor.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij heeft misschien honger een stukje worst buiten met wat melk zou hij fijn vinden.
Ik wwet wel dat de moeder van onze kat regelmatig op rooftocht ging bij de buren. Die kwam regelmatig thuis met sokken e.d., ook een keer met een biekstuk in de verpakkingquote:Op zondag 27 juni 2021 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij, ik heb nu een hordeur voor de deur, dus komen ze niet meer. Mar toen die er niet zat een paar keer gehad
Ja irritant is dan die haren op je bank buiten. Tom komt niet buiten, ja op het balkon, maar daar is het schoon, dus hij mag op het voeteneind slapen, daar ligt een lakentje of kleedje waar hij op slaaptquote:Op zondag 27 juni 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier helaas maar al te vaak, je schrikt je rot als je dan boven komt en zo KUT kat schiet langs je heen
[..]
Ik vind sowieso dieren op bed vies, ze lopen overal doorheen zit altijd wel zand in de vacht.
Moet door andermans katten ook altijd de kussens van mijn loungebank halen als ik naar bed ga anders gaan ze daarop liggen, zit alles vol zand en haren van andermans katten.
Ik baal daar echt van.
Nee denk ik niet. Ik ben een honden baasjequote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok.. maar creëer ik dan niet een blijvertje?
Zullen de buren blij mee zijn geweestquote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wwet wel dat de moeder van onze kat regelmatig op rooftocht ging bij de buren. Die kwam regelmatig thuis met sokken e.d., ook een keer met een biekstuk in de verpakking
Melk is helemaal niet goed voor een kat, dus dat kan hij beter niet doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij heeft misschien honger een stukje worst buiten met wat melk zou hij fijn vinden.
Oke goed dat je het zegt. Ik ben meer honden zeg maar. Maar vind het wel zielig als beesten honger hebben.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou koemelk is niet zo goed voor katten. Dus niet doen hoor.
Als ze niet buiten komen is het een ander verhaal.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja irritant is dan die haren op je bank buiten. Tom komt niet buiten, ja op het balkon, maar daar is het schoon, dus hij mag op het voeteneind slapen, daar ligt een lakentje of kleedje waar hij op slaapt
Jaquote:Op zondag 27 juni 2021 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Scharminkel al niet, scharminkelig nog minder
GDTA dus eigenlijk
Koemelk is eigenlijk alleen maar goed voor babykoetjesquote:Op zondag 27 juni 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Melk is helemaal niet goed voor een kat, dus dat kan hij beter niet doen.
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar heb je het idee dat die poezebeest honger lijdt? Trek in iets lekkers hebben ze allemaal wel maar echt honger lijden?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vacht ziet er beter uit op deze foto, maar ik vind hem wel wat mager.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu draai ik me om zit hij hij naar mijn vissen te loeren in de binnenvijver...
Hier een beter shot:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou... daar gaat mijn tonijnsalade van vanavond....
[ afbeelding ]
New friend for life heb je nuquote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt dat er ook speciale kattenmelk bestaat, drm zette ik er koe ervoor. Maar wie heeft die in huis? Is ook geen onderdeel van hun normale eten eigenlijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wwet wel dat de moeder van onze kat regelmatig op rooftocht ging bij de buren. Die kwam regelmatig thuis met sokken e.d., ook een keer met een biekstuk in de verpakking
Ja dat is wel het risico.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Neuh, niet nodig, ze wassen zichzelf weer schoonquote:Op zondag 27 juni 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zeg !! . zal ik hem ook slabbertje geven?
Niet om vervelend te doen maar dat blikje heeft wel een scherpe rand bovenin.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad, melk is voor kalfjesquote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Koemelk is eigenlijk alleen maar goed voor babykoetjes
Zo'n beest jaagt op andere dieren met klauwen en snavels...klimt over daken.. hekken en hekwerken.. . en dan is een blikje gevaarlijk..quote:Op zondag 27 juni 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar dat blikje heeft wel een scherpe rand bovenin.Dus schoteltje was wel beter geweest eigenlijk
![]()
![]()
![]()
* SolidasRock rent weg
Wat liefquote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ide Schelling heeft net met succes de bolletjestrui met succes verdedigd, maar om daar nou voor te toeteren....quote:Op zondag 27 juni 2021 16:07 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoor steeds getrompetter buiten. Dacht nog van heeft Max gewonnen want voetbal is pas over 2 uren? Maar F1 is nog steeds gaande toch? (kan hier geen F1 kijken namelijk)
Iemand zonder kat heeft dat sowieso niet in huis, ik ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnt dat er ook speciale kattenmelk bestaat, drm zette ik er koe ervoor. Maar wie heeft die in huis? Is ook geen onderdeel van hun normale eten eigenlijk.
En mes en vork.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
200 jaar lang hebben mensen een schoteltje melk buiten gezet voor die beesten... en toch zijn ze niet uitgestorven... rara..quote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand zonder kat heeft dat sowieso niet in huis, ik ook niet eigenlijk.
heb katten, maar niet van dat melk in huisquote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier drinken de dames ook gewoon waterquote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan dat misschienquote:Op zondag 27 juni 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo'n beest jaagt op andere dieren met klauwen en snavels...klimt over daken.. hekken en hekwerken.. . en dan is een blikje gevaarlijk..
Jullie draaien door.
Vroeger stonden er ook peuken op tafel tijdens een verjaardagquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
200 jaar lang hebben mensen een schoteltje melk buiten gezet voor die beesten... en toch zijn ze niet uitgestorven... rara..
Wij moesten vroeger van Joris Driepinter 3 glazen melk per dag drinken, om de melkplas op te maken. Wij leven ook nog, wij zijn heldenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
200 jaar lang hebben mensen een schoteltje melk buiten gezet voor die beesten... en toch zijn ze niet uitgestorven... rara..
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger stonden er ook peuken op tafel tijdens een verjaardag
Ik snap dat het scherp is.. al valt dat met die lipjes van tegenwoordig iets meer mee als de rafels van een opener.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar waar je dat blikje opentrekt, dat randje. Voel eens met je vinger?
Vanmorgen nog een heerlijk glas koude volle melk opquote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger van Joris Driepinter 3 glazen melk per dag drinken, om de melkplas op te maken. Wij leven ook nog, wij zijn helden
200 jaar? Waren steeds andere mensen, en andere katten, gok ikquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Tom vond dat niet eens lekker.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb katten, maar niet van dat melk in huisalleen toen ze klein waren
Ja die douchebak, Tom likt hier ook altijd het water uit de douchequote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hier drinken de dames ook gewoon water
Uit een bakje, uit de kraan, uit de douchebak,...
Ja en de kamer vol met rook als het feest eenmaal begonnen wasquote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aw ik had ook een Tom..is paar maanden geleden overleden. 19 jaarquote:Op zondag 27 juni 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Tom vond dat niet eens lekker.
En pak alvast een pleisterquote:Op zondag 27 juni 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar waar je dat blikje opentrekt, dat randje. Voel eens met je vinger?
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefdquote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefd
op 27.6 019 is mijn vater overledenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kamer vol met rook als het feest eenmaal begonnen was
Hij bewaart de rest voor het avondetenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. hij is foetsie lijkt het... maar niet zijn vlijmscherpe blikje leeg gegeten.. ondankbaar ding..![]()
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. hij is foetsie lijkt het... maar niet zijn vlijmscherpe blikje leeg gegeten.. ondankbaar ding..![]()
Ooh en ter info: Er loopt nu een enorm bloedspoor door de tuin.. wat zou dat zijn ?
A moeilijke dag dus vandaag. Sterkte Marioquote:
Dat kon allemaal, kindjes op schoot, net zo makkelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kamer vol met rook als het feest eenmaal begonnen was
Paar bolknaks er tussen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.
En sigarenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.
Ach wat verdrietig, maar wel een mooie leeftijd zeg.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Aw ik had ook een Tom..is paar maanden geleden overleden. 19 jaar
Was het een kater of een poes?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooh en ter info: Er loopt nu een enorm bloedspoor door de tuin.. wat zou dat zijn ?
Ja dat was toen nog geen enkel probleem.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kon allemaal, kindjes op schoot, net zo makkelijk
Echte bikkelsquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefd
Heb je al OPS?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassen
Groot feest!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn poezebeest wordt overmorgen 11 jaar oud.
niet moelijk nur ruzie met mom wegenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A moeilijke dag dus vandaag. Sterkte Mario
Ze willen van contant geld af en naar het ( Chinese) social credit systeem.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:27 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch te zot voor woorden, geld betalen over je eigen geld als je het op wil nemen en dubbel ook nog
Extra kosten bij geld opnemen
Het wordt voor sommige mensen duurder om contant geld op te nemen bij een automaat. Als klanten binnen een jaar meer dan 12.000 euro aan contant geld hebben opgenomen, moeten ze bij ABN Amro voor elke volgende opname bij een geldautomaat een paar euro per keer plus een percentage van het opgenomen bedrag betalen.
O dat is minder. Had je geen zin om naar de kerk te gaan?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet moelijk nur ruzie met mom wegen
de kut kerk
Dat kan je je nu toch niet meer voorstellenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was toen nog geen enkel probleem.
Zag wel eens vrouwen die borstvoeding gaven en ondertussen zaten te roken.
19 jaar, nou ik ben benieuwd of de mijne dat ook haalt.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Aw ik had ook een Tom..is paar maanden geleden overleden. 19 jaar
Je zou je haast weer contant uit laten betalen, te gek voor woorden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze willen van contant geld af en naar het ( Chinese) social credit systeem.
Blijf vooral op die idioten stemmen.
Idd, borstvoeding in het openbaar zie je zelden meerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je je nu toch niet meer voorstellen
VVD? Zitten zij hierachter?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze willen van contant geld af en naar het ( Chinese) social credit systeem.
Blijf vooral op die idioten stemmen.
Nee, dat moet je ook niet meer doen nu denk dat de hele wereld op zijn kop staatquote:Op zondag 27 juni 2021 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je je nu toch niet meer voorstellen
Net zo oud als mijn Tomquote:Op zondag 27 juni 2021 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn poezebeest wordt overmorgen 11 jaar oud.
quote:
Ddeeissyy!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer?
( Edit: serieus, ik heb het weleens gedacht ja)
Als ik Google op glitterpoes krijg ik andere zakenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn Tom![]()
Een glitterpoes waard![]()
[ afbeelding ]
Toevallig ook overmorgen jarig?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn Tom![]()
Een glitterpoes waard![]()
[ afbeelding ]
Ja en nee, dit is veel groter. Dit is wereldwijd (althans.. een groot gedeelte van de westerse wereld)quote:
Ik snap niet zo snel 12.000 aan contant geld pinnen, maar dat is ook al een tijdje met geld storten. Voor spaargeld boven een bepaald bedrag moet tegenwoordig natuurlijk ook betaald worden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:27 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch te zot voor woorden, geld betalen over je eigen geld als je het op wil nemen en dubbel ook nog
Extra kosten bij geld opnemen
Het wordt voor sommige mensen duurder om contant geld op te nemen bij een automaat. Als klanten binnen een jaar meer dan 12.000 euro aan contant geld hebben opgenomen, moeten ze bij ABN Amro voor elke volgende opname bij een geldautomaat een paar euro per keer plus een percentage van het opgenomen bedrag betalen.
Destijds wel ja, maar dat is alweer bijna 20 jaar geleden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ddeeissyy!![]()
Echt?Het is ook echt heel slecht om dat te doen. Werk je beroepsmatig met thinner?
snappen me julie??quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef mario390 het volgende:
dit was de steirische grand prix,spielberg
volgende week oostenrijkse grand prix
spielberg
Dat valt jou dan weer opquote:Op zondag 27 juni 2021 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, borstvoeding in het openbaar zie je zelden meer
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?quote:
Ik ook hoor, zijn ze razendsnel weer schoon. Maar later hoorde ik idd dat dat heel slecht is. Gelukkig verf ik niet zo vaak.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassen
Smakelijk! Dat is wel de makkelijke manierquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn frambozenijsje
[ afbeelding ]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Google op glitterpoes krijg ik andere zaken
[ afbeelding ]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaanquote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?
Te laat, maar ik zal er niet wakker van liggen hoorquote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturen
Vraag dat maar aan de Canadezenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaan
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dikke poepquote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?
Zitten die er ook bij???quote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de Canadezen
Dat is ook de schuld van de VVD.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is raar.... zoete frambozen smaken zuur als je ze ingevroren eet
Ik ga gewoon make-uploos voetbal kijken hoor.quote:
Ik krijg te lezen dat het een hype is.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturen
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaan
Te zot toch, belasting betalen over geld waar al belasting over betaald is.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet zo snel 12.000 aan contant geld pinnen, maar dat is ook al een tijdje met geld storten. Voor spaargeld boven een bepaald bedrag moet tegenwoordig natuurlijk ook betaald worden.
Wacht maar tot je een letter mistquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zal er niet wakker van liggen hoor
Zelfde circuit tochquote:
Jij durft. Vind altijd dat vrouwen er ziekjes uitzien en dan blijken ze gewoon geen makeup op te hebben.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon make-uploos voetbal kijken hoor.
Dunne poep is snel, dikke poep is traagquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dunne poep
Ik heb mijzelf gisteren getrakteerd op die limoen ijsjes met een dropstaafje als stokjequote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smakelijk! Dat is wel de makkelijke manier
De peren zijn hier nog steeds niet rijp, de meloenijsjes waren mwah, dus ik heb net maar weer aardbeiijsjes gemaakt
Ja het wordt steeds tragerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dunne poep
Ik heb hem ook gemist, lijkt me ook helemaal niets al die glitters in je huidplooienquote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik krijg te lezen dat het een hype is.Deze hype is blijkbaar finaal langs mij heen gegaan of mijn exen waren niet spannend genoeg.
Dames, even serieus: wie van jullie heeft dit wel eens gedaan? https://www.beautyjournaa(...)oes-ofwel-vajazzled/
Daahaag!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Even mijn harige kinderen uitlaten
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dunne poep is snel, dikke poep is traag
Jij durft ook, ik zie er niet ziekjes uitquote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij durft. Vind altijd dat vrouwen er ziekjes uitzien en dan blijken ze gewoon geen makeup op te hebben.
Ik blijf het een vreemde combi vinden, maar misschien moet ik het gewon eens proberen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf gisteren getrakteerd op die limoen ijsjes met een dropstaafje als stokje
Zo lekker en verfrissend
MIjn poes heeft die glitterzooi niet nodigquote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik krijg te lezen dat het een hype is.Deze hype is blijkbaar finaal langs mij heen gegaan of mijn exen waren niet spannend genoeg.
Dames, even serieus: wie van jullie heeft dit wel eens gedaan? https://www.beautyjournaa(...)oes-ofwel-vajazzled/
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmmquote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf het een vreemde combi vinden, maar misschien moet ik het gewon eens proberen.
Zombies vinden ook niet dat ze er slecht uitzien.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij durft ook, ik zie er niet ziekjes uit
Oooowwww ja limoenijs is lekker, citroenijs vind ik ook altijd lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmm
Wilde net al vragen over die drop. Die is gewoon niet te vreten (en ja over algemeen hou ik best van drop)quote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmm
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zombies vinden ook niet dat ze er slecht uitzien.
Het schijnt daar echt een groot oranje-feest te zijn, mijn neefje is er ook.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:59 schreef chufi het volgende:
Kijk ze gaan dan : https://www.nu.nl/287870/(...)est.html?jwsource=cl
Ja lekker fris mmmmmmmmmmmquote:Op zondag 27 juni 2021 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oooowwww ja limoenijs is lekker, citroenijs vind ik ook altijd lekker
Daarom eet ik die ook niet, nu ben ik ook niet zo dropeter.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wilde net al vragen over die drop. Die is gewoon niet te vreten (en ja over algemeen hou ik best van drop)
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:59 schreef chufi het volgende:
Kijk ze gaan dan : https://www.nu.nl/287870/(...)est.html?jwsource=cl
Het ziet er wel gezellig uitquote:Op zondag 27 juni 2021 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt daar echt een groot oranje-feest te zijn, mijn neefje is er ook.
Dat zat ik net ook te denken maar ben al Defqon aan het kijken en supporters zijn inmiddels in/bij het stadion.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er niet ergen een livestream van de voorpret?
Ja.. en ik al de voorbeschouwing... het is goed zoquote:Op zondag 27 juni 2021 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook te denken maar ben al Defqon aan het kijken en supporters zijn inmiddels in/bij het stadion.
Ik ga de volgende keer wel eerder even zoeken of ik iets kan vinden. Op zich wel leuk.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. en ik al de voorbeschouwing... het is goed zo
Defcon ook livestream?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer wel eerder even zoeken of ik iets kan vinden. Op zich wel leuk.
Jup livestreamquote:
Link?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jup livestreamLaatst keer dat ze het online doen (hoop ik dan
)
Moet je een kaartje voor kopen zelfsquote:
Ooh.. naah ok.. voetbal dan maar en wat youtubequote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je een kaartje voor kopen zelfs![]()
Maar is wel al sinds donderdagavond zo'n beetje non stop muziek.
Enjoyquote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. naah ok.. voetbal dan maar en wat youtube
Ik denk ook dat het 3-2 wordt.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er winnen?
Ik denk 3-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |