Ga je lekker op een terrasje zitten vandaag GOA. En van al dat vrouwelijk schoon wat voorbij huppelt genietenquote:
Dat is op zich geen slecht idee... al weet ik niet of ik me dan kan beheersen na een jaar opsluiting door Covidquote:Op zondag 27 juni 2021 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je lekker op een terrasje zitten vandaag GOA. En van al dat vrouwelijk schoon wat voorbij huppelt genieten
Dat is wel een dingetje natuurlijk. Je weet nooit hoe je dan reageert op al dat vrouwelijk schoonquote:Op zondag 27 juni 2021 08:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is op zich geen slecht idee... al weet ik niet of ik me dan kan beheersen na een jaar opsluiting door Covid![]()
Heb alleen beloofd om vandaag op een hondje te passen voor een vriendin.
Trouwens.. ik had het nog niet getyped of het is plots bewolkt hier
We gaan gewoon winnen ;Yquote:Op zondag 27 juni 2021 08:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat gaat nederland vanavond doen. mag hopen dat ze niveau gegroeid zijn
nog geen moeite meequote:Op zondag 27 juni 2021 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan gewoon winnen ;Y
Dat vind ik leuk [ afbeelding ]
Eens met stomme.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan gewoon winnen ;Y
Dat vind ik leuk [ afbeelding ]
quote:
quote:
Prima hier, al is dit een saai weekend.. Ik moet mijn weekenden wat gaan opleukenquote:
Dat kan makkelijk nu alles is weer openquote:Op zondag 27 juni 2021 08:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima hier, al is dit een saai weekend.. Ik moet mijn weekenden wat gaan opleuken
Jaa.. daar moet ik nog ff aan wennen.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk nu alles is weer open
rustig aan geen haastquote:Op zondag 27 juni 2021 08:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaa.. daar moet ik nog ff aan wennen.
Je woont in België toch? De lockdown is daar toch niet voorbij?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima hier, al is dit een saai weekend.. Ik moet mijn weekenden wat gaan opleuken
België ?? Hoe kom je daar nu bij.. Ik woon in het verre Oosten.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je woont in België toch? De lockdown is daar toch niet voorbij?
Ik spoor blijkbaar niet. Dacht echt dat je in België woonde en oorspronkelijk uit Nijmegen kwam. Of is het andersom?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
België ?? Hoe kom je daar nu bij.. Ik woon in het verre Oosten.
Je weet wel, waar de wijzen wonen
Wat woont er in het Noorden dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
België ?? Hoe kom je daar nu bij.. Ik woon in het verre Oosten.
Je weet wel, waar de wijzen wonen
Oorspronkelijk kom ik idd uit Nijmegen, en nu woon ik in een dorpje er vlakbij.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik spoor blijkbaar niet. Dacht echt dat je in België woonde en oorspronkelijk uit Nijmegen kwam. Of is het andersom?
Ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af ....
Morguh Dajquote:
Morguh Deisy+yquote:
Het is Deissyquote:Op zondag 27 juni 2021 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisy+y
Hier wel lekker zonnetje
Trollen en andere mythische wezensquote:
Ligt er vandaag aan hoe haar muts staatquote:
Hey Domniquote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Trollen en andere mythische wezens
En goedemorgen ☕️
Dan verwacht ik hem ook nog wel vandaag.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Daj
[..]
Morguh Deisy+y
Hier wel lekker zonnetje
Hoi Dottekequote:
Vast omdat je de extra y weer terug hebt gezet.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan verwacht ik hem ook nog wel vandaag.
Maar ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens geslapen als een roos/marmot/os
O dat is lekker toch, dat vele nachten mogen volgen.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens geslapen als een roos/marmot/os
*checktquote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er vandaag aan hoe haar muts staat
* vraagt zich af hoe een roos/marmot/os eruitziet 🤔quote:Op zondag 27 juni 2021 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
< GoA houd zich inquote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over zulke informatie beschik ik niet. Maar ik vraag het haar gelijk ff.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk beter, donderdag naar de fysio, ik denk voor het laatst, ik ben zo bij dat ik van die helse pijn af ben. Zenuwpijn is echt heel vervelend.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker toch, dat vele nachten mogen volgen.
Hoe is het met je rug, bil, been?
Zoals ik nuquote:Op zondag 27 juni 2021 08:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* vraagt zich af hoe een roos/marmot/os eruitziet 🤔
< Gaat maar ff koffie maken, want als ik schrijf wat ik nu voor me zie heb ik een banquote:
Als je muts maar goed staat.quote:
Vertel opquote:Op zondag 27 juni 2021 08:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat maar ff koffie maken, want als ik schrijf wat ik nu voor me zie heb ik een ban
Doe maar zwartquote:Op zondag 27 juni 2021 08:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat maar ff koffie maken, want als ik schrijf wat ik nu voor me zie heb ik een ban
IK geloof je gelijk. Fijn voor je dat je van die pijn af bentquote:Op zondag 27 juni 2021 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk beter, donderdag naar de fysio, ik denk voor het laatst, ik ben zo bij dat ik van die helse pijn af ben. Zenuwpijn is echt heel vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geloof je gelijk. Fijn voor je dat je van die pijn af bentWat een ellende Dot, dus behalve die pijn heb je ook last van uitval, tenminste zo klinkt dat wattengevoel. Pijnstillers helpen ook bijna niet hè, tenzij Tramadol of wat. Sterkte ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Slecht en nee niks met mijn muts te makenquote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat eeeuh.. goed .. of juist slecht?
Problemen met je muts?
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geloof je gelijk. Fijn voor je dat je van die pijn af bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
Nee, gisteren prik gehad in mijn arm, daar had ik last van en het was warm in bed enz..quote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lag je ook al wakker van ddeisy naamsverandering?
Wat is de oorzaak van zo een zenuwpijn? Sorrie als ik nu iets doms vraag.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een ellende Dot, dus behalve die pijn heb je ook last van uitval, tenminste zo klinkt dat wattengevoel. Pijnstillers helpen ook bijna niet hè, tenzij Tramadol of wat. Sterkte ermee
Dank je, voor de koffie.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laat ik het zo zeggen..
Kennen jullie de uitdrukking en context van : "een ontplofte marmot" ?
< Geeft zwarte dubbele espresso door.
Ow.... Jansen toch?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, gisteren prik gehad in mijn arm, daar had ik last van en het was warm in bed enz..
Het zit je dwars hèquote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lag je ook al wakker van ddeisy naamsverandering?
Ellendig, ik hoop dat het vandaag wat beter gaat.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, gisteren prik gehad in mijn arm, daar had ik last van en het was warm in bed enz..
Hoop het ookquote:Op zondag 27 juni 2021 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ellendig, ik hoop dat het vandaag wat beter gaat.
Kan niet tegen pijnstillers, moet alles met paracetamol doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een ellende Dot, dus behalve die pijn heb je ook last van uitval, tenminste zo klinkt dat wattengevoel. Pijnstillers helpen ook bijna niet hè, tenzij Tramadol of wat. Sterkte ermee
Dat kan van alles zijn, bijvoorbeeld een verkeerde houding waardoor er druk komt te staan op de zenuw, waardoor die pijn ontstaat.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van zo een zenuwpijn? Sorrie als ik nu iets doms vraag.
Als een roos, marmot of os?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mij niet hoor, ik heb heerlijk geslapen
Dat klinkt inderdaad heel heftig, paracetamol doet dan niet heel veel he,ik heb ochtenden gehad dat ik liep te kermen van de pijn, van mijn bil tot en met mijn kuit, alsof ik kramp had x 100.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet tegen pijnstillers, moet alles met paracetamol doen.
Ja ik heb het een keer zo erg gehad, ging ik op de wc bril zitten was de ene kant koud en de andere kant gloeiendheet
Ging ik onder de douche staan was het net aan de ene kant of en spijkers op mijn huis vielen ipv water een ook aan een kant koud en de andere kant warm. Was een hele nare ervaring.
Een zenuw die beklemd gaat zitten kan tussen je wervels zijn maar ook door de een zenuw die klem gaat zitten in de bilspier de pyriformisquote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van zo een zenuwpijn? Sorrie als ik nu iets doms vraag.
Goed je arm bewegen mrsLquote:
quote:
Ja ik weet het , het is ellendequote:Op zondag 27 juni 2021 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel heftig, paracetamol doet dan niet heel veel he,ik heb ochtenden gehad dat ik liep te kermen van de pijn, van mijn bil tot en met mijn kuit, alsof ik kramp had x 100.
Ik hoop dat het voorlopig weer even rustig blijft bij jou.
Ja, had het de eerste keer ook, de tweede spuit amper.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik ook gelukkig, maar tis wel een irritant pijn maar goed
Ja, nog steeds.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Had je niet dat mensen dachten dat je je aanstelt, omdat het niet zichtbaar is?
Ik heb nog wel VSM Spiroflor SRL Spier- en gewrichtscrème, geen idee of dat ook helpt..quote:Op zondag 27 juni 2021 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had het de eerste keer ook, de tweede spuit amper.
Is morgen zo goed als over is spierpijn omdat ze in de spier geprikt hebben
Denk niet dat die creme zo diep komt, geloof nooit zo in die cremepjes voor spierpijnquote:Op zondag 27 juni 2021 09:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb nog wel VSM Spiroflor SRL Spier- en gewrichtscrème, geen idee of dat ook helpt..
Tigerbalsem. Ook een keer gebruikt, kan me niet heugen of het geholpen heeft.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat die creme zo diep komt, geloof nooit zo in die cremepjes voor spierpijn![]()
Maar je kan het altijd proberen
Baat het niet, dan schaadt het niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat die creme zo diep komt, geloof nooit zo in die cremepjes voor spierpijn![]()
Maar je kan het altijd proberen
Bij mij heeft het nog nooit geholpen die cremepies.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tigerbalsem. Ook een keer gebruikt, kan me niet heugen of het geholpen heeft.
Normaal wel maar denk nu niet..doet te veel pijn ook als je er aan zitquote:
Ik zou eerder paracetamol gebruiken dan zalfjes.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Baat het niet, dan schaadt het niet.
Molletjes heb ik niet in huis..quote:Op zondag 27 juni 2021 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zou eerder paracetamol gebruiken dan zalfjes.
Ik zat, maar daar heb je niets aanquote:
Heb dat een keer gedaan en dat was d'r niet goed bevallen. Veel te ruw. Dus lijkt me niet verstandig.quote:
Zo is datquote:Op zondag 27 juni 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat, maar daar heb je niets aan
WInkel is open
Maar het duurt maar ff die zere arm
Beter dan er strontziek van zijn moet je maar denken
Ow... ja ik vind het ook moeilijk om het niet te hard te doen. Bij mij moet ze ook niet wezen dan.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan en dat was d'r niet goed bevallen. Veel te ruw. Dus lijkt me niet verstandig.
Tuurlijk wel heb nog een arm héquote:Op zondag 27 juni 2021 09:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan je je rug nog wel wassen met die zere arm?
Het is deeisyquote:Op zondag 27 juni 2021 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaalen Dyssie in het bijzonder
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
armquote:Op zondag 27 juni 2021 09:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan je je rug nog wel wassen met die zere rug?
Wat leukquote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
Ik ga dinsdag bij iemand kijken voor een drumstel. Gevonden op marktplaats met een héle goede prijs.
Als t wat is neem ik m mee![]()
Misschien ook even met de buren overleggen bedenk ik me nu
omaaaaaaaaa wat goedquote:Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. De eerste 100 pakjes roomboter zijn er af. Voor het eerst in 20 jaar onder de 100 kilo![]()
![]()
(nog ongeveer 100 pakjes te gaan![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo moeilijk, dat scheelt. En ze zijn er vaak niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuk, maar als je elke dag een half uurtje drumt vinden ze dat vast niet erg toch?
Ah dan kan er lekker op los drummen straksquote:Op zondag 27 juni 2021 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo moeilijk, dat scheelt. En ze zijn er vaak niet.
Maar goed, toch wel netjes om even te overleggen.
Er staat hier ook een basgitaar met versterker waar af en toe op gespeeld wordt. Kaart ik dat meteen ook aan.
Goed bezig!quote:Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. De eerste 100 pakjes roomboter zijn er af. Voor het eerst in 20 jaar onder de 100 kilo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk hè.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
Ik ga dinsdag bij iemand kijken voor een drumstel. Gevonden op marktplaats met een héle goede prijs.
ja! Beter dan met houten pollepels thuis oefenenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan kan er lekker op los drummen straks
Dat is sowieso wel netjes idd
Dat liedje ken ik nog uit mijn hoofdquote:
EUquote:Op zondag 27 juni 2021 10:06 schreef Prisha het volgende:
"Volgens nieuwe Europese regels wordt de taxatie van een huis mogelijk een paar honderd euro duurder"
Is het al eens voorgekomen dat iets volgens de Europese regels goedkoper is geworden? Ik zie steeds alleen duurder, duurder duurder.
We moeten nu ook op kleine bestellingen van buiten de EU extra BTW gaan betalen. Grrrrrr
Leukquote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
O jee, zorg dat je hoofd weer snel bij jou is danquote:Op zondag 27 juni 2021 09:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow ja datte, zit met mijn hoofd to-taal ergens anders.
Administratiekosten????? WTF. Dat is zo'n vulpost waar ze extra geld mee binnenhengelen.. Er zijn geen administratiekosten. Je zet wat piefjes om in je ERP systeem en het is klaar.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
EU![]()
En niet alleen BTW , Post NL gaat je ook 4 tot 8 euro laten betalen bovenop de BTW als administratie kosten
Mevrouw, bent u Deisyylectisch ?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Hey Prisquote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
Wat goed Nijn, gefeliciteerdquote:Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nu ga je het eindelijk waarmaken.quote:
Arme jij. Hoe was het bij je schoonouders gisteren Ben je er zonder kleerscheuren van af gekomenquote:
Ik moet nu steeds naar de muziekschool om te oefenen. Eentje thuis is veel handiger.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pris
Leuk drummen, heb het ook wel eens gedaan, is hard werken.
Hou het liever bij de gitaar, succes ik hoop dat het wat is
Van dat jaar ken ik ze ook nog. We hadden er thuis ook bladmuziek van.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
ik ook, van bijna alles uit de eerste 10 (of zo) edities![]()
Tnx, daar nemen we er vanmiddag maar een neut op... Ook op Max en op het Nederlands elftalquote:
Ja, had die operatie veel en veel eerder moeten doen. Maar ja, maar van achteren kijk je een koe in haar kont.quote:
Was wel okay, mijn schoonmoeder vriendin's moeder blijft een vreselijk mens maar er was genoeg jeugd. Dus het viel achter af weer mee, wel pas half 1 's nachts thuisquote:Op zondag 27 juni 2021 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Hoe was het bij je schoonouders gisteren Ben je er zonder kleerscheuren van af gekomen
Hoe vinden je buren dat idee?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nu steeds naar de muziekschool om te oefenen. Eentje thuis is veel handiger.
Het zag er op marktplaats zeer compleet uit. Met mijn drumleraar overlegd en die zei dat het voor die prijs een goede deal was. Dusssss....ben erg benieuwd!
Dank je wel.quote:
1 t/m 8 geloof ik. Ik weet zelfs de naam van dat jongetje. Wim.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
ik ook, van bijna alles uit de eerste 10 (of zo) edities![]()
Thuis zal je ook sneller gaan zitten om te oefenen. Ik duim voor je dat het wat isquote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nu steeds naar de muziekschool om te oefenen. Eentje thuis is veel handiger.
Het zag er op marktplaats zeer compleet uit. Met mijn drumleraar overlegd en die zei dat het voor die prijs een goede deal was. Dusssss....ben erg benieuwd!
3 neuten dus, minstensquote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, daar nemen we er vanmiddag maar een neut op... Ook op Max en op het Nederlands elftal
[..]
En de mijnequote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij rijdt nog rond met mijn chassis
We zitten bij elkaar op hetzelfde chassisquote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij rijdt nog rond met mijn chassis
Dat voordeel is er dan weer op een verjaardag, zijn meerder mensen.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Was wel okay, mijn schoonmoeder vriendin's moeder blijft een vreselijk mens maar er was genoeg jeugd. Dus het viel achter af weer mee, wel pas half 1 's nachts thuis
Ik moet nog met ze overleggenquote:
Haha, dat is ze niet waard.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat voordeel is er dan weer op een verjaardag, zijn meerder mensen.
Jammer dat je niet met je vriendin's moeder kan opschieten. het lijkt er meer op dat er je er wel op kan schieten
Dat gaat me iets te verquote:Op zondag 27 juni 2021 10:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
1 t/m 8 geloof ik. Ik weet zelfs de naam van dat jongetje. Wim.
Dat is dan wel weer fijn,quote:Op zondag 27 juni 2021 10:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, dat is ze niet waard.En ik heb m'n eigen moeder ook gezien dus dat was wel fijn
Graag, want ik begin gehecht te raken aan mijn positiequote:Op zondag 27 juni 2021 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We zitten bij elkaar op hetzelfde chassisHeel houden die meuk
quote:
Daar valt wel uit te komen. Ik heb met mijn buurvrouw afgesproken dat ik om 22:00 ophoud.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nog met ze overleggenmaar ze zijn er heel vaak niet, dus ik denk dat ik daar wel een weg in ga vinden. En de buren aan de andere kant zullen er denk ik niet zo'n last van hebben, die zitten een stukje verder weg.
Dat mag ook wel, als je om 7:00u begonnen bentquote:Op zondag 27 juni 2021 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel uit te komen. Ik heb met mijn buurvrouw afgesproken dat ik om 22:00 ophoud.
Dat zou waarschijnlijk niet eens een probleem zijn. Ze is altijd vroeg op.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, als je om 7:00u begonnen bent
Het houdt je wel bezig zeg!quote:Op zondag 27 juni 2021 10:20 schreef Prisha het volgende:
Ik was dus vannacht om 01:00 met een zaklamp door mijn kas aan het struinen. Heb een partij vieze gore naaktslakken gevangen![]()
En twee huisjeslakken.
Slakken eten dus ook salie. Godver.
Als ze redelijk zijn dan is daar wel een weg in de vinden idd.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel uit te komen. Ik heb met mijn buurvrouw afgesproken dat ik om 22:00 ophoud.
Bah! Dat naakt zijn doen ze maar in hun eigen huisquote:Op zondag 27 juni 2021 10:20 schreef Prisha het volgende:
Heb een partij vieze gore naaktslakken gevangen![]()
Ik kijk net ook. Ik ken ze t/m 5.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:22 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, tot KvK 7 ken ik de meeste liedjes
Gooi een paar kippen in je kas. Die lusten wel een slakjequote:Op zondag 27 juni 2021 10:20 schreef Prisha het volgende:
Ik was dus vannacht om 01:00 met een zaklamp door mijn kas aan het struinen. Heb een partij vieze gore naaktslakken gevangen![]()
En twee huisjeslakken.
Slakken eten dus ook salie. Godver.
Kippenstrontquote:Op zondag 27 juni 2021 10:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi een paar kippen in je kas. Die lusten wel een slakje
Best wel. Ben zo lang bezig geweest met het bouwen van mijn kas. Dan wil ik er ook uit oogsten. Als dat opgevroten wordt door die rotbeesten dan is dat niet leuk.quote:
Ik zou wel heel graag kippen willen hebben. Maar niet in m'n kas.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi een paar kippen in je kas. Die lusten wel een slakje
Dat is zo, hopelijk krijg je een mooie oogst :-)quote:Op zondag 27 juni 2021 10:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best wel. Ben zo lang bezig geweest met het bouwen van mijn kas. Dan wil ik er ook uit oogsten. Als dat opgevroten wordt door die rotbeesten dan is dat niet leuk.
Niet weten dat er kippenluiers bestaanquote:
Kijk je ook fietsen?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Goedemorgenvandaag spannende dag 15.00 Max
![]()
En om 18.00 NL - Tsjechië.
quote:Op zondag 27 juni 2021 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, als je om 7:00u begonnen bent
Je kunt ook van die kleine aaltjes bestellen om die slakken te bestrijden:quote:Op zondag 27 juni 2021 10:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou wel heel graag kippen willen hebben. Maar niet in m'n kas.
quote:Op zondag 27 juni 2021 10:22 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, tot KvK 7 ken ik de meeste liedjes
Jullie ook al?quote:
Hup hup Hamilton, laat Max een poeppie ruikenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Goedemorgenvandaag spannende dag 15.00 Max
![]()
En om 18.00 NL - Tsjechië.
hmmm die aaltjes zou een idee zijn voor wat er buiten in de volle grond staat. Daar is mijn sla en wortel weggevroten.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt ook van die kleine aaltjes bestellen om die slakken te bestrijden:
https://www.roodmetzwarte(...)en-naaktslakken.html
Nou ja zeg. Waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 27 juni 2021 10:44 schreef Prisha het volgende:
Die aaltjes zijn, als gevolg van de Brexit, tijdelijk niet te krijgen.
Brexit? Wat is dit nu weer. EU, Brexit, man3![]()
wel de kopertape besteld.
Of zelf aaltjes kwekenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:44 schreef Prisha het volgende:
Die aaltjes zijn, als gevolg van de Brexit, tijdelijk niet te krijgen.
Brexit? Wat is dit nu weer. EU, Brexit, man3![]()
wel de kopertape besteld.
Is raar toch? Gedoequote:
Ik had dat ook gevondenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of zelf aaltjes kweken![]()
https://www.nudge.nl/blog(...)t-aaltjes-nematoden/
50 euro.....100 ouderwetse guldens voor aaltjesquote:Op zondag 27 juni 2021 10:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://www.biogroei.nl/aaltjes-tegen-slakken
Wel duur, maar leverbaar
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2021 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had dat ook gevonden![]()
Ik weet niet of ik dat kan. In een emmer met 20 naaktslakken roeren. Ik ga over m'n nek denk ik. Vond het vannacht al een drama. Stond bijkant te kokhalzen.
Je kunt ook gratis zelf roerenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
50 euro.....100 ouderwetse guldens voor aaltjes
Als jij ze nou maakt? Kom ik ze wel halenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt ook gratis zelf roeren
Ik heb geen naaktslakken.. echt nietquote:Op zondag 27 juni 2021 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als jij ze nou maakt? Kom ik ze wel halen
we zijn klaarquote:Op zondag 27 juni 2021 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
Als jullie klaar zijn met smerige dingen bespreken kom ik wel weer terug.
fokking hellquote:Op zondag 27 juni 2021 10:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb geen naaktslakken.. echt niet![]()
Ik heb wel huisjes slakken maatje Escargots.. maar die roeren niet lekker
Pfff balen zeg!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:05 schreef Prisha het volgende:
@:Gast_op_afstand_GOA
Gisteren met de buren gesproken over jouw takel idee en gekeken of het kon. Maar het lukt dus niet. Het dak van het prieel zit in de weg. Er zit net niet genoeg ruimte om hem omhoog te hijsen.
Hek doorknippen is nog een optie maar dat doen we maar niet. Echt. Heb ik weer![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het net eindelijk allemaal een beetje goed vast zittenquote:Op zondag 27 juni 2021 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff balen zeg!
Kun je je zeil niet losmaken en omhoog tillen en er dan onderdoor ?
Yes maar meer voor de prachtige natuurquote:
Weet jij wat ze daar over zeggen?quote:
Nee dat nietquote:
Morguh Marcbquote:
wat denk jij?quote:Op zondag 27 juni 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed met jullie 2 ...
JA Beter !quote:
Je ziet en leest toch wat ze schrijft? Ze zal wel weer een borrel te veel hebben gedronkenquote:Op zondag 27 juni 2021 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het blijkbaar niet tussen die 2 ....
Van de ene op de andere dag... ineens kan álles weerquote:
Blijkbaar zat er een einddatum op het virusquote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag... ineens kan álles weer
jah wie weetquote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar zat er een einddatum op het virus
Morgen, o nee middag Fannnquote:Op zondag 27 juni 2021 12:04 schreef FANNN het volgende:
Ga maar gewoon weer verder hoor jongens en meisjes....... niks aan de hand![]()
Ik ben het gewend... al een jaartje of 10
oh... niks om je druk over te maken Dotquote:Op zondag 27 juni 2021 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen, o nee middag Fannn
Wat ben je gewend?
Dan was het zeker een mooie serie. moet je ze downloaden op die site, ik ken hem nietquote:Op zondag 27 juni 2021 12:13 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... niks om je druk over te maken Dot![]()
en ja het is alweer middag zie ikte lang film gekeken vannacht, en serie eigenlijk
deze....
Big Sky (TV Series 2020– ) - IMDb
ik zit op de helft denk ik... vanavond verder...quote:Op zondag 27 juni 2021 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het zeker een mooie serie. moet je ze downloaden op die site, ik ken hem niet
Dat is wel fijn tegenwoordig he dat je zelf kan bepalen wanneer je kijktquote:Op zondag 27 juni 2021 12:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik zit op de helft denk ik... vanavond verder...
En ik zei de gek klik ook nog, dacht een serie (film)quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zelf Bosch gekeken, op Amazon Prime.
ik zit een topic te lezen.... leuk topicquote:Op zondag 27 juni 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn tegenwoordig he dat je zelf kan bepalen wanneer je kijkt
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag... ineens kan álles weer
Met?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewoon afstand gehouden .. daarnaast ben ik vrij snel klaar altijd
Ik had het gelezen, Danny heeft het moeilijkquote:Op zondag 27 juni 2021 12:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik zit een topic te lezen.... leuk topic![]()
VF / Welk vrouwengedrag vind jij vervelend?
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/quote:Op zondag 27 juni 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik zei de gek klik ook nog, dacht een serie (film)
Dat is beter, als je op Bosch in jou berichtje klikt krijg je allemaal wasmachines te zienquote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/
Ja wie weet? Ik heb geen idee hoor... of de meeste mensen trekken het niet meer, dat kan ook, enquote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?
Tja en zo moeilijk zijn we niet tochquote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, Danny heeft het moeilijk
Dat zijn de bekende coolblue tagsquote:Op zondag 27 juni 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is beter, als je op Bosch in jou berichtje klikt krijg je allemaal wasmachines te zien
Heb je het nu over boodschappen doen of iets anders?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewoon afstand gehouden .. daarnaast ben ik vrij snel klaar altijd
Nee, vind ik ook niet.quote:
Ja dat had ik ook al geopperd... half augustus komen ze pas weer met volgende mededelingen...quote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?
Waarschijnlijk heeft ie het over masturbatie.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Heb je het nu over boodschappen doen of iets anders?
Je kan nog járen film kijken als ik dat zo zie.....quote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/
Ja ellende is datquote:
quote:
Neequote:Op zondag 27 juni 2021 12:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie het over masturbatie.
over zijn boodschapjesquote:
Nee, was al tot en met S6 en S7 is dus recentelijk uitgekomen en dat heb ik de afgelopen dagen gekeken. Het lijkt erop dat S7 het laatste seizoen is.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:35 schreef FANNN het volgende:
[..]
Je kan nog járen film kijken als ik dat zo zie.....
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:30 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja wie weet? Ik heb geen idee hoor... of de meeste mensen trekken het niet meer, dat kan ook, en
er is natuurlijk ook veel schade omdat een heleboel bedrijven of bedrijfjes kapot (zijn) gegaan....
Al met al is het best een ramp aan het worden, en dat straks nog dat delta virus eroverheen......
Maar ja het is niet tegen te houden denk ik, we zien het wel........
Ik weet het ook niet LagerthaQueenOfKatte
WAT EEN USERNAAM trouwensis er een afkorting van? LQK? ofzo?
Helemaal niks..........quote:
Klinkt al likeurquote:
quote:
In 'vrijheid' ook weerquote:
Das toch ook primaquote:Op zondag 27 juni 2021 12:37 schreef FANNN het volgende:
[..]
Helemaal niks..........![]()
ik ga eerst nog een koffie drinken en een eitje koken en daarna zie ik wel verder
Yep gelukkig wel..quote:Op zondag 27 juni 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In 'vrijheid' ook weer
[..]
Das toch ook prima
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:37 schreef FANNN het volgende:
[..]
Helemaal niks..........![]()
ik ga eerst nog een koffie drinken en een eitje koken en daarna zie ik wel verder
Ow.... had je al bijna doorgestreept op mijn lijstje. Maar goed dat de misverstand zo snel de wereld weer uitgeholpen is.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee gekkie, nichtje is jarig geweest
Heb je een lijstje?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow.... had je al bijna doorgestreept op mijn lijstje. Maar goed dat de misverstand zo snel de wereld weer uitgeholpen is.
Ja ik moet wel, ik heb niet net zoals Deeisy een notulist.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je een lijstje?
Gaat al best wel snel het ouder worden qua leeftijd.. gelukkig zie ik er nog als iemand van 25 eruit
Nou misschien kan je iemand daar wel voor regelenquote:Op zondag 27 juni 2021 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik moet wel, ik heb niet net zoals Deeisy een notulist.
* SolidasRock noteert in schrift: ziet nog eruit als 25.
Moah... Straks komen ze met eisen: meer vrije dagen en onbeperkt sudocreme van de zaak. Nee nee, blijf wel lekker ZZPer.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou misschien kan je iemand daar wel voor regelen
quote:
Waarvan aktequote:Op zondag 27 juni 2021 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik moet wel, ik heb niet net zoals Deeisy een notulist.
* SolidasRock noteert in schrift: ziet nog eruit als 25.
PONCHE KUBAquote:Op zondag 27 juni 2021 12:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]wel een die lekker is dan.
ik heb eerst koffie, het eitje komt later wel...quote:
Wil ik dat weten?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Weet jij wat ze daar over zeggen?
Toevallig even gegoogeld: https://www.gall.nl/ponche-kuba-geen-70cl-660574.htmlquote:Op zondag 27 juni 2021 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat lekker? Geen idee trouwens wat het is
érg lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat lekker? Geen idee trouwens wat het is
Met ijsblokjes erin ...quote:Op zondag 27 juni 2021 13:02 schreef FANNN het volgende:
[..]
érg lekker![]()
https://www.topdrinks.nl/(...)lV01gyBoCtcEQAvD_BwE
Nee....... zou ik doen als ik jou wasquote:
ZO zonde ijsblokjes er in dan gaat de hele smaak weg. Of je moet ijsblokjes doen die niet smelten.quote:
eel procent in, kan je makkelijk in een keer op drinkenquote:
Beter van niet, ben sowieso niet echt alcohol gewendquote:
Je hebt ook van die plastic ijsblokje, maar ik vind 2 gewone ijsblokjes wel lekkerder, anders is het zo opquote:Op zondag 27 juni 2021 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO zonde ijsblokjes er in dan gaat de hele smaak weg. Of je moet ijsblokjes doen die niet smelten.
Wil ook nooit ijsblokjes in mijn drinken gaat het zo waterig smaken
ondeugend nog wel......quote:Op zondag 27 juni 2021 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Zit niet v
[..]
eel procent in, kan je makkelijk in een keer op drinken
Dronk in een ver verleden een fles safari in mijn eentje leeg. Werd er wel ondeugend van
Ik ook niet hoor.... maar heel soms is het wel lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 13:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter van niet, ben sowieso niet echt alcohol gewend
Kan, ik vind verdunnen altijd jammerquote:Op zondag 27 juni 2021 13:10 schreef FANNN het volgende:
[..]
Je hebt ook van die plastic ijsblokje, maar ik vind 2 gewone ijsblokjes wel lekkerder, anders is het zo op
en het is een beetje sterken ik kan niet veel hebben qua drank
dus vandaar.....
Ja, was niet best, vriendje was altijd wel blij. Kreeg ook regelmatig een flesquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was niet best, vriendje was altijd wel blij. Kreeg ook regelmatig een fles
Tot strakkiesquote:
Die lijkt mij lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 13:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toevallig even gegoogeld: https://www.gall.nl/ponche-kuba-geen-70cl-660574.html
Het onverwachte is vaak het leukstequote:Op zondag 27 juni 2021 13:13 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.... maar heel soms is het wel lekkeren mijn zus nam een fles mee en toen hebben
we op het balkonnetje gezeten,, was érg gezellig zeg maar
Dat is toch drop/anijs likeur?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
Probeer eens Yen Raki, heb dat hele fles ooit opgedronken op 1 avond, toen had ik verkering met de wcpot en had ik een blackout en werd ik midden in de nacht wakker in een woonkamer die niet van mij was.![]()
Sindsdien nooit meer Yen Raki gedronken
Ja zoiets was het ja. Flugel zijn toch van die piepkleine flesjes? Hoeveel had je daarvan op?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat is toch drop/anijs likeur?
Ik heb dat met Flugel, never nooit meer.
40quote:Op zondag 27 juni 2021 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja zoiets was het ja. Flugel zijn toch van die piepkleine flesjes? Hoeveel had je daarvan op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |