Ga je lekker op een terrasje zitten vandaag GOA. En van al dat vrouwelijk schoon wat voorbij huppelt genietenquote:
Dat is op zich geen slecht idee... al weet ik niet of ik me dan kan beheersen na een jaar opsluiting door Covidquote:Op zondag 27 juni 2021 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je lekker op een terrasje zitten vandaag GOA. En van al dat vrouwelijk schoon wat voorbij huppelt genieten
Dat is wel een dingetje natuurlijk. Je weet nooit hoe je dan reageert op al dat vrouwelijk schoonquote:Op zondag 27 juni 2021 08:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is op zich geen slecht idee... al weet ik niet of ik me dan kan beheersen na een jaar opsluiting door Covid![]()
Heb alleen beloofd om vandaag op een hondje te passen voor een vriendin.
Trouwens.. ik had het nog niet getyped of het is plots bewolkt hier
We gaan gewoon winnen ;Yquote:Op zondag 27 juni 2021 08:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat gaat nederland vanavond doen. mag hopen dat ze niveau gegroeid zijn
nog geen moeite meequote:Op zondag 27 juni 2021 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan gewoon winnen ;Y
Dat vind ik leuk [ afbeelding ]
Eens met stomme.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan gewoon winnen ;Y
Dat vind ik leuk [ afbeelding ]
quote:
quote:
Prima hier, al is dit een saai weekend.. Ik moet mijn weekenden wat gaan opleukenquote:
Dat kan makkelijk nu alles is weer openquote:Op zondag 27 juni 2021 08:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima hier, al is dit een saai weekend.. Ik moet mijn weekenden wat gaan opleuken
Jaa.. daar moet ik nog ff aan wennen.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk nu alles is weer open
rustig aan geen haastquote:Op zondag 27 juni 2021 08:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaa.. daar moet ik nog ff aan wennen.
Je woont in België toch? De lockdown is daar toch niet voorbij?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima hier, al is dit een saai weekend.. Ik moet mijn weekenden wat gaan opleuken
België ?? Hoe kom je daar nu bij.. Ik woon in het verre Oosten.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je woont in België toch? De lockdown is daar toch niet voorbij?
Ik spoor blijkbaar niet. Dacht echt dat je in België woonde en oorspronkelijk uit Nijmegen kwam. Of is het andersom?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
België ?? Hoe kom je daar nu bij.. Ik woon in het verre Oosten.
Je weet wel, waar de wijzen wonen
Wat woont er in het Noorden dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
België ?? Hoe kom je daar nu bij.. Ik woon in het verre Oosten.
Je weet wel, waar de wijzen wonen
Oorspronkelijk kom ik idd uit Nijmegen, en nu woon ik in een dorpje er vlakbij.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik spoor blijkbaar niet. Dacht echt dat je in België woonde en oorspronkelijk uit Nijmegen kwam. Of is het andersom?
Ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af ....
Morguh Dajquote:
Morguh Deisy+yquote:
Het is Deissyquote:Op zondag 27 juni 2021 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisy+y
Hier wel lekker zonnetje
Trollen en andere mythische wezensquote:
Ligt er vandaag aan hoe haar muts staatquote:
Hey Domniquote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Trollen en andere mythische wezens
En goedemorgen ☕️
Dan verwacht ik hem ook nog wel vandaag.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Daj
[..]
Morguh Deisy+y
Hier wel lekker zonnetje
Hoi Dottekequote:
Vast omdat je de extra y weer terug hebt gezet.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan verwacht ik hem ook nog wel vandaag.
Maar ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens geslapen als een roos/marmot/os
O dat is lekker toch, dat vele nachten mogen volgen.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens geslapen als een roos/marmot/os
*checktquote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er vandaag aan hoe haar muts staat
* vraagt zich af hoe een roos/marmot/os eruitziet 🤔quote:Op zondag 27 juni 2021 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
< GoA houd zich inquote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over zulke informatie beschik ik niet. Maar ik vraag het haar gelijk ff.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk beter, donderdag naar de fysio, ik denk voor het laatst, ik ben zo bij dat ik van die helse pijn af ben. Zenuwpijn is echt heel vervelend.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker toch, dat vele nachten mogen volgen.
Hoe is het met je rug, bil, been?
Zoals ik nuquote:Op zondag 27 juni 2021 08:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* vraagt zich af hoe een roos/marmot/os eruitziet 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |