Heerlijk hè.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. De eerste 100 pakjes roomboter zijn er af. Voor het eerst in 20 jaar onder de 100 kilo![]()
![]()
(nog ongeveer 100 pakjes te gaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
Ik ga dinsdag bij iemand kijken voor een drumstel. Gevonden op marktplaats met een héle goede prijs.
Als t wat is neem ik m mee![]()
Misschien ook even met de buren overleggen bedenk ik me nu
ja! Beter dan met houten pollepels thuis oefenenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan kan er lekker op los drummen straks
Dat is sowieso wel netjes idd
Dat liedje ken ik nog uit mijn hoofdquote:
EUquote:Op zondag 27 juni 2021 10:06 schreef Prisha het volgende:
"Volgens nieuwe Europese regels wordt de taxatie van een huis mogelijk een paar honderd euro duurder"
Is het al eens voorgekomen dat iets volgens de Europese regels goedkoper is geworden? Ik zie steeds alleen duurder, duurder duurder.
We moeten nu ook op kleine bestellingen van buiten de EU extra BTW gaan betalen. Grrrrrr
Leukquote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
Ik ga dinsdag bij iemand kijken voor een drumstel. Gevonden op marktplaats met een héle goede prijs.
O jee, zorg dat je hoofd weer snel bij jou is danquote:Op zondag 27 juni 2021 09:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow ja datte, zit met mijn hoofd to-taal ergens anders.
Administratiekosten????? WTF. Dat is zo'n vulpost waar ze extra geld mee binnenhengelen.. Er zijn geen administratiekosten. Je zet wat piefjes om in je ERP systeem en het is klaar.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
EU![]()
En niet alleen BTW , Post NL gaat je ook 4 tot 8 euro laten betalen bovenop de BTW als administratie kosten
Mevrouw, bent u Deisyylectisch ?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaalen Dyssie in het bijzonder
Hey Prisquote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
Wat goed Nijn, gefeliciteerdquote:Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. De eerste 100 pakjes roomboter zijn er af. Voor het eerst in 20 jaar onder de 100 kilo![]()
![]()
(nog ongeveer 100 pakjes te gaan![]()
[ afbeelding ]
Nu ga je het eindelijk waarmaken.quote:
Arme jij. Hoe was het bij je schoonouders gisteren Ben je er zonder kleerscheuren van af gekomenquote:
Ik moet nu steeds naar de muziekschool om te oefenen. Eentje thuis is veel handiger.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pris
Leuk drummen, heb het ook wel eens gedaan, is hard werken.
Hou het liever bij de gitaar, succes ik hoop dat het wat is
Van dat jaar ken ik ze ook nog. We hadden er thuis ook bladmuziek van.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
ik ook, van bijna alles uit de eerste 10 (of zo) edities![]()
Tnx, daar nemen we er vanmiddag maar een neut op... Ook op Max en op het Nederlands elftalquote:
Ja, had die operatie veel en veel eerder moeten doen. Maar ja, maar van achteren kijk je een koe in haar kont.quote:
Was wel okay, mijn schoonmoeder vriendin's moeder blijft een vreselijk mens maar er was genoeg jeugd. Dus het viel achter af weer mee, wel pas half 1 's nachts thuisquote:Op zondag 27 juni 2021 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Hoe was het bij je schoonouders gisteren Ben je er zonder kleerscheuren van af gekomen
Hoe vinden je buren dat idee?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nu steeds naar de muziekschool om te oefenen. Eentje thuis is veel handiger.
Het zag er op marktplaats zeer compleet uit. Met mijn drumleraar overlegd en die zei dat het voor die prijs een goede deal was. Dusssss....ben erg benieuwd!
Dank je wel.quote:
1 t/m 8 geloof ik. Ik weet zelfs de naam van dat jongetje. Wim.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
ik ook, van bijna alles uit de eerste 10 (of zo) edities![]()
Thuis zal je ook sneller gaan zitten om te oefenen. Ik duim voor je dat het wat isquote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nu steeds naar de muziekschool om te oefenen. Eentje thuis is veel handiger.
Het zag er op marktplaats zeer compleet uit. Met mijn drumleraar overlegd en die zei dat het voor die prijs een goede deal was. Dusssss....ben erg benieuwd!
3 neuten dus, minstensquote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, daar nemen we er vanmiddag maar een neut op... Ook op Max en op het Nederlands elftal
[..]
En de mijnequote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij rijdt nog rond met mijn chassis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |