Zo is datquote:Op zondag 27 juni 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat, maar daar heb je niets aan
WInkel is open
Maar het duurt maar ff die zere arm
Beter dan er strontziek van zijn moet je maar denken
Ow... ja ik vind het ook moeilijk om het niet te hard te doen. Bij mij moet ze ook niet wezen dan.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan en dat was d'r niet goed bevallen. Veel te ruw. Dus lijkt me niet verstandig.
Tuurlijk wel heb nog een arm héquote:Op zondag 27 juni 2021 09:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan je je rug nog wel wassen met die zere arm?
Het is deeisyquote:Op zondag 27 juni 2021 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaalen Dyssie in het bijzonder
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaalen Dyssie in het bijzonder
armquote:Op zondag 27 juni 2021 09:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan je je rug nog wel wassen met die zere rug?
Wat leukquote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
Ik ga dinsdag bij iemand kijken voor een drumstel. Gevonden op marktplaats met een héle goede prijs.
Als t wat is neem ik m mee![]()
Misschien ook even met de buren overleggen bedenk ik me nu
omaaaaaaaaa wat goedquote:Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. De eerste 100 pakjes roomboter zijn er af. Voor het eerst in 20 jaar onder de 100 kilo![]()
![]()
(nog ongeveer 100 pakjes te gaan![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo moeilijk, dat scheelt. En ze zijn er vaak niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuk, maar als je elke dag een half uurtje drumt vinden ze dat vast niet erg toch?
Ah dan kan er lekker op los drummen straksquote:Op zondag 27 juni 2021 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo moeilijk, dat scheelt. En ze zijn er vaak niet.
Maar goed, toch wel netjes om even te overleggen.
Er staat hier ook een basgitaar met versterker waar af en toe op gespeeld wordt. Kaart ik dat meteen ook aan.
Goed bezig!quote:Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. De eerste 100 pakjes roomboter zijn er af. Voor het eerst in 20 jaar onder de 100 kilo![]()
![]()
(nog ongeveer 100 pakjes te gaan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |