< Gaat maar ff koffie maken, want als ik schrijf wat ik nu voor me zie heb ik een banquote:
Als je muts maar goed staat.quote:
Vertel opquote:Op zondag 27 juni 2021 08:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat maar ff koffie maken, want als ik schrijf wat ik nu voor me zie heb ik een ban
Doe maar zwartquote:Op zondag 27 juni 2021 08:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat maar ff koffie maken, want als ik schrijf wat ik nu voor me zie heb ik een ban
IK geloof je gelijk. Fijn voor je dat je van die pijn af bentquote:Op zondag 27 juni 2021 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk beter, donderdag naar de fysio, ik denk voor het laatst, ik ben zo bij dat ik van die helse pijn af ben. Zenuwpijn is echt heel vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geloof je gelijk. Fijn voor je dat je van die pijn af bentWat een ellende Dot, dus behalve die pijn heb je ook last van uitval, tenminste zo klinkt dat wattengevoel. Pijnstillers helpen ook bijna niet hè, tenzij Tramadol of wat. Sterkte ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Slecht en nee niks met mijn muts te makenquote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat eeeuh.. goed .. of juist slecht?
Problemen met je muts?
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geloof je gelijk. Fijn voor je dat je van die pijn af bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
Nee, gisteren prik gehad in mijn arm, daar had ik last van en het was warm in bed enz..quote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lag je ook al wakker van ddeisy naamsverandering?
Wat is de oorzaak van zo een zenuwpijn? Sorrie als ik nu iets doms vraag.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een ellende Dot, dus behalve die pijn heb je ook last van uitval, tenminste zo klinkt dat wattengevoel. Pijnstillers helpen ook bijna niet hè, tenzij Tramadol of wat. Sterkte ermee
Dank je, voor de koffie.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laat ik het zo zeggen..
Kennen jullie de uitdrukking en context van : "een ontplofte marmot" ?
< Geeft zwarte dubbele espresso door.
Ow.... Jansen toch?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, gisteren prik gehad in mijn arm, daar had ik last van en het was warm in bed enz..
Het zit je dwars hèquote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lag je ook al wakker van ddeisy naamsverandering?
Ellendig, ik hoop dat het vandaag wat beter gaat.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, gisteren prik gehad in mijn arm, daar had ik last van en het was warm in bed enz..
Hoop het ookquote:Op zondag 27 juni 2021 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ellendig, ik hoop dat het vandaag wat beter gaat.
Kan niet tegen pijnstillers, moet alles met paracetamol doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een ellende Dot, dus behalve die pijn heb je ook last van uitval, tenminste zo klinkt dat wattengevoel. Pijnstillers helpen ook bijna niet hè, tenzij Tramadol of wat. Sterkte ermee
Dat kan van alles zijn, bijvoorbeeld een verkeerde houding waardoor er druk komt te staan op de zenuw, waardoor die pijn ontstaat.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van zo een zenuwpijn? Sorrie als ik nu iets doms vraag.
Als een roos, marmot of os?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mij niet hoor, ik heb heerlijk geslapen
Dat klinkt inderdaad heel heftig, paracetamol doet dan niet heel veel he,ik heb ochtenden gehad dat ik liep te kermen van de pijn, van mijn bil tot en met mijn kuit, alsof ik kramp had x 100.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet tegen pijnstillers, moet alles met paracetamol doen.
Ja ik heb het een keer zo erg gehad, ging ik op de wc bril zitten was de ene kant koud en de andere kant gloeiendheet
Ging ik onder de douche staan was het net aan de ene kant of en spijkers op mijn huis vielen ipv water een ook aan een kant koud en de andere kant warm. Was een hele nare ervaring.
Een zenuw die beklemd gaat zitten kan tussen je wervels zijn maar ook door de een zenuw die klem gaat zitten in de bilspier de pyriformisquote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van zo een zenuwpijn? Sorrie als ik nu iets doms vraag.
Goed je arm bewegen mrsLquote:
quote:
Ja ik weet het , het is ellendequote:Op zondag 27 juni 2021 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel heftig, paracetamol doet dan niet heel veel he,ik heb ochtenden gehad dat ik liep te kermen van de pijn, van mijn bil tot en met mijn kuit, alsof ik kramp had x 100.
Ik hoop dat het voorlopig weer even rustig blijft bij jou.
Ja, had het de eerste keer ook, de tweede spuit amper.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik ook gelukkig, maar tis wel een irritant pijn maar goed
Ja, nog steeds.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Had je niet dat mensen dachten dat je je aanstelt, omdat het niet zichtbaar is?
Ik heb nog wel VSM Spiroflor SRL Spier- en gewrichtscrème, geen idee of dat ook helpt..quote:Op zondag 27 juni 2021 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had het de eerste keer ook, de tweede spuit amper.
Is morgen zo goed als over is spierpijn omdat ze in de spier geprikt hebben
Denk niet dat die creme zo diep komt, geloof nooit zo in die cremepjes voor spierpijnquote:Op zondag 27 juni 2021 09:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb nog wel VSM Spiroflor SRL Spier- en gewrichtscrème, geen idee of dat ook helpt..
Tigerbalsem. Ook een keer gebruikt, kan me niet heugen of het geholpen heeft.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat die creme zo diep komt, geloof nooit zo in die cremepjes voor spierpijn![]()
Maar je kan het altijd proberen
Baat het niet, dan schaadt het niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat die creme zo diep komt, geloof nooit zo in die cremepjes voor spierpijn![]()
Maar je kan het altijd proberen
Bij mij heeft het nog nooit geholpen die cremepies.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tigerbalsem. Ook een keer gebruikt, kan me niet heugen of het geholpen heeft.
Normaal wel maar denk nu niet..doet te veel pijn ook als je er aan zitquote:
Ik zou eerder paracetamol gebruiken dan zalfjes.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Baat het niet, dan schaadt het niet.
Molletjes heb ik niet in huis..quote:Op zondag 27 juni 2021 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zou eerder paracetamol gebruiken dan zalfjes.
Ik zat, maar daar heb je niets aanquote:
Heb dat een keer gedaan en dat was d'r niet goed bevallen. Veel te ruw. Dus lijkt me niet verstandig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |