Dat is wel fijn tegenwoordig he dat je zelf kan bepalen wanneer je kijktquote:Op zondag 27 juni 2021 12:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik zit op de helft denk ik... vanavond verder...
En ik zei de gek klik ook nog, dacht een serie (film)quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zelf Bosch gekeken, op Amazon Prime.
ik zit een topic te lezen.... leuk topicquote:Op zondag 27 juni 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn tegenwoordig he dat je zelf kan bepalen wanneer je kijkt
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag... ineens kan álles weer
Met?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewoon afstand gehouden .. daarnaast ben ik vrij snel klaar altijd
Ik had het gelezen, Danny heeft het moeilijkquote:Op zondag 27 juni 2021 12:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik zit een topic te lezen.... leuk topic![]()
VF / Welk vrouwengedrag vind jij vervelend?
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/quote:Op zondag 27 juni 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik zei de gek klik ook nog, dacht een serie (film)
Dat is beter, als je op Bosch in jou berichtje klikt krijg je allemaal wasmachines te zienquote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/
Ja wie weet? Ik heb geen idee hoor... of de meeste mensen trekken het niet meer, dat kan ook, enquote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?
Tja en zo moeilijk zijn we niet tochquote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, Danny heeft het moeilijk
Dat zijn de bekende coolblue tagsquote:Op zondag 27 juni 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is beter, als je op Bosch in jou berichtje klikt krijg je allemaal wasmachines te zien
Heb je het nu over boodschappen doen of iets anders?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewoon afstand gehouden .. daarnaast ben ik vrij snel klaar altijd
Nee, vind ik ook niet.quote:
Ja dat had ik ook al geopperd... half augustus komen ze pas weer met volgende mededelingen...quote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?
Waarschijnlijk heeft ie het over masturbatie.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Heb je het nu over boodschappen doen of iets anders?
Je kan nog járen film kijken als ik dat zo zie.....quote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/
Ja ellende is datquote:
quote:
Neequote:Op zondag 27 juni 2021 12:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie het over masturbatie.
over zijn boodschapjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |