we zijn klaarquote:Op zondag 27 juni 2021 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
Als jullie klaar zijn met smerige dingen bespreken kom ik wel weer terug.
fokking hellquote:Op zondag 27 juni 2021 10:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb geen naaktslakken.. echt niet![]()
Ik heb wel huisjes slakken maatje Escargots.. maar die roeren niet lekker
Pfff balen zeg!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:05 schreef Prisha het volgende:
@:Gast_op_afstand_GOA
Gisteren met de buren gesproken over jouw takel idee en gekeken of het kon. Maar het lukt dus niet. Het dak van het prieel zit in de weg. Er zit net niet genoeg ruimte om hem omhoog te hijsen.
Hek doorknippen is nog een optie maar dat doen we maar niet. Echt. Heb ik weer![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het net eindelijk allemaal een beetje goed vast zittenquote:Op zondag 27 juni 2021 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff balen zeg!
Kun je je zeil niet losmaken en omhoog tillen en er dan onderdoor ?
Yes maar meer voor de prachtige natuurquote:
Weet jij wat ze daar over zeggen?quote:
Nee dat nietquote:
Morguh Marcbquote:
wat denk jij?quote:Op zondag 27 juni 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed met jullie 2 ...
JA Beter !quote:
Je ziet en leest toch wat ze schrijft? Ze zal wel weer een borrel te veel hebben gedronkenquote:Op zondag 27 juni 2021 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het blijkbaar niet tussen die 2 ....
Van de ene op de andere dag... ineens kan álles weerquote:
Blijkbaar zat er een einddatum op het virusquote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag... ineens kan álles weer
jah wie weetquote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar zat er een einddatum op het virus
Morgen, o nee middag Fannnquote:Op zondag 27 juni 2021 12:04 schreef FANNN het volgende:
Ga maar gewoon weer verder hoor jongens en meisjes....... niks aan de hand![]()
Ik ben het gewend... al een jaartje of 10
oh... niks om je druk over te maken Dotquote:Op zondag 27 juni 2021 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen, o nee middag Fannn
Wat ben je gewend?
Dan was het zeker een mooie serie. moet je ze downloaden op die site, ik ken hem nietquote:Op zondag 27 juni 2021 12:13 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... niks om je druk over te maken Dot![]()
en ja het is alweer middag zie ikte lang film gekeken vannacht, en serie eigenlijk
deze....
Big Sky (TV Series 2020ÃĒÂÂ ) - IMDb
ik zit op de helft denk ik... vanavond verder...quote:Op zondag 27 juni 2021 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het zeker een mooie serie. moet je ze downloaden op die site, ik ken hem niet
Dat is wel fijn tegenwoordig he dat je zelf kan bepalen wanneer je kijktquote:Op zondag 27 juni 2021 12:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik zit op de helft denk ik... vanavond verder...
En ik zei de gek klik ook nog, dacht een serie (film)quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zelf Bosch gekeken, op Amazon Prime.
ik zit een topic te lezen.... leuk topicquote:Op zondag 27 juni 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn tegenwoordig he dat je zelf kan bepalen wanneer je kijkt
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag... ineens kan álles weer
Met?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewoon afstand gehouden .. daarnaast ben ik vrij snel klaar altijd
Ik had het gelezen, Danny heeft het moeilijkquote:Op zondag 27 juni 2021 12:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik zit een topic te lezen.... leuk topic![]()
VF / Welk vrouwengedrag vind jij vervelend?
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/quote:Op zondag 27 juni 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik zei de gek klik ook nog, dacht een serie (film)
Dat is beter, als je op Bosch in jou berichtje klikt krijg je allemaal wasmachines te zienquote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/
Ja wie weet? Ik heb geen idee hoor... of de meeste mensen trekken het niet meer, dat kan ook, enquote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?
Tja en zo moeilijk zijn we niet tochquote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, Danny heeft het moeilijk
Dat zijn de bekende coolblue tagsquote:Op zondag 27 juni 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is beter, als je op Bosch in jou berichtje klikt krijg je allemaal wasmachines te zien
Heb je het nu over boodschappen doen of iets anders?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewoon afstand gehouden .. daarnaast ben ik vrij snel klaar altijd
Nee, vind ik ook niet.quote:
Ja dat had ik ook al geopperd... half augustus komen ze pas weer met volgende mededelingen...quote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?
Waarschijnlijk heeft ie het over masturbatie.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Heb je het nu over boodschappen doen of iets anders?
Je kan nog járen film kijken als ik dat zo zie.....quote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/
Ja ellende is datquote:
quote:
Neequote:Op zondag 27 juni 2021 12:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie het over masturbatie.
over zijn boodschapjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |