We zitten bij elkaar op hetzelfde chassisquote:Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij rijdt nog rond met mijn chassis
Dat voordeel is er dan weer op een verjaardag, zijn meerder mensen.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Was wel okay, mijn schoonmoeder vriendin's moeder blijft een vreselijk mens maar er was genoeg jeugd. Dus het viel achter af weer mee, wel pas half 1 's nachts thuis
Ik moet nog met ze overleggenquote:
Haha, dat is ze niet waard.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat voordeel is er dan weer op een verjaardag, zijn meerder mensen.
Jammer dat je niet met je vriendin's moeder kan opschieten. het lijkt er meer op dat er je er wel op kan schieten
Dat gaat me iets te verquote:Op zondag 27 juni 2021 10:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
1 t/m 8 geloof ik. Ik weet zelfs de naam van dat jongetje. Wim.
Dat is dan wel weer fijn,quote:Op zondag 27 juni 2021 10:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, dat is ze niet waard.En ik heb m'n eigen moeder ook gezien dus dat was wel fijn
Graag, want ik begin gehecht te raken aan mijn positiequote:Op zondag 27 juni 2021 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We zitten bij elkaar op hetzelfde chassisHeel houden die meuk
quote:
Daar valt wel uit te komen. Ik heb met mijn buurvrouw afgesproken dat ik om 22:00 ophoud.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nog met ze overleggenmaar ze zijn er heel vaak niet, dus ik denk dat ik daar wel een weg in ga vinden. En de buren aan de andere kant zullen er denk ik niet zo'n last van hebben, die zitten een stukje verder weg.
Dat mag ook wel, als je om 7:00u begonnen bentquote:Op zondag 27 juni 2021 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel uit te komen. Ik heb met mijn buurvrouw afgesproken dat ik om 22:00 ophoud.
Dat zou waarschijnlijk niet eens een probleem zijn. Ze is altijd vroeg op.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, als je om 7:00u begonnen bent
Het houdt je wel bezig zeg!quote:Op zondag 27 juni 2021 10:20 schreef Prisha het volgende:
Ik was dus vannacht om 01:00 met een zaklamp door mijn kas aan het struinen. Heb een partij vieze gore naaktslakken gevangen![]()
En twee huisjeslakken.
Slakken eten dus ook salie. Godver.
Als ze redelijk zijn dan is daar wel een weg in de vinden idd.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel uit te komen. Ik heb met mijn buurvrouw afgesproken dat ik om 22:00 ophoud.
Bah! Dat naakt zijn doen ze maar in hun eigen huisquote:Op zondag 27 juni 2021 10:20 schreef Prisha het volgende:
Heb een partij vieze gore naaktslakken gevangen![]()
Ik kijk net ook. Ik ken ze t/m 5.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:22 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, tot KvK 7 ken ik de meeste liedjes
Gooi een paar kippen in je kas. Die lusten wel een slakjequote:Op zondag 27 juni 2021 10:20 schreef Prisha het volgende:
Ik was dus vannacht om 01:00 met een zaklamp door mijn kas aan het struinen. Heb een partij vieze gore naaktslakken gevangen![]()
En twee huisjeslakken.
Slakken eten dus ook salie. Godver.
Kippenstrontquote:Op zondag 27 juni 2021 10:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi een paar kippen in je kas. Die lusten wel een slakje
Best wel. Ben zo lang bezig geweest met het bouwen van mijn kas. Dan wil ik er ook uit oogsten. Als dat opgevroten wordt door die rotbeesten dan is dat niet leuk.quote:
Ik zou wel heel graag kippen willen hebben. Maar niet in m'n kas.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi een paar kippen in je kas. Die lusten wel een slakje
Dat is zo, hopelijk krijg je een mooie oogst :-)quote:Op zondag 27 juni 2021 10:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best wel. Ben zo lang bezig geweest met het bouwen van mijn kas. Dan wil ik er ook uit oogsten. Als dat opgevroten wordt door die rotbeesten dan is dat niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |