Dat is wel fijn tegenwoordig he dat je zelf kan bepalen wanneer je kijktquote:Op zondag 27 juni 2021 12:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik zit op de helft denk ik... vanavond verder...
En ik zei de gek klik ook nog, dacht een serie (film)quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zelf Bosch gekeken, op Amazon Prime.
ik zit een topic te lezen.... leuk topicquote:Op zondag 27 juni 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn tegenwoordig he dat je zelf kan bepalen wanneer je kijkt
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag... ineens kan álles weer
Met?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewoon afstand gehouden .. daarnaast ben ik vrij snel klaar altijd
Ik had het gelezen, Danny heeft het moeilijkquote:Op zondag 27 juni 2021 12:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik zit een topic te lezen.... leuk topic![]()
VF / Welk vrouwengedrag vind jij vervelend?
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/quote:Op zondag 27 juni 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik zei de gek klik ook nog, dacht een serie (film)
Dat is beter, als je op Bosch in jou berichtje klikt krijg je allemaal wasmachines te zienquote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/
Ja wie weet? Ik heb geen idee hoor... of de meeste mensen trekken het niet meer, dat kan ook, enquote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?
Tja en zo moeilijk zijn we niet tochquote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, Danny heeft het moeilijk
Dat zijn de bekende coolblue tagsquote:Op zondag 27 juni 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is beter, als je op Bosch in jou berichtje klikt krijg je allemaal wasmachines te zien
Heb je het nu over boodschappen doen of iets anders?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewoon afstand gehouden .. daarnaast ben ik vrij snel klaar altijd
Nee, vind ik ook niet.quote:
Ja dat had ik ook al geopperd... half augustus komen ze pas weer met volgende mededelingen...quote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar, komt dat nu omdat het demissionair kabinet op vakantie wilt/gaat?
Waarschijnlijk heeft ie het over masturbatie.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Heb je het nu over boodschappen doen of iets anders?
Je kan nog járen film kijken als ik dat zo zie.....quote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. https://www.primevideo.com/detail/0TISZ3Q0BNUTSZS11S7VKS6O18/
Ja ellende is datquote:
quote:
Neequote:Op zondag 27 juni 2021 12:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie het over masturbatie.
over zijn boodschapjesquote:
Nee, was al tot en met S6 en S7 is dus recentelijk uitgekomen en dat heb ik de afgelopen dagen gekeken. Het lijkt erop dat S7 het laatste seizoen is.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:35 schreef FANNN het volgende:
[..]
Je kan nog járen film kijken als ik dat zo zie.....
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:30 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja wie weet? Ik heb geen idee hoor... of de meeste mensen trekken het niet meer, dat kan ook, en
er is natuurlijk ook veel schade omdat een heleboel bedrijven of bedrijfjes kapot (zijn) gegaan....
Al met al is het best een ramp aan het worden, en dat straks nog dat delta virus eroverheen......
Maar ja het is niet tegen te houden denk ik, we zien het wel........
Ik weet het ook niet LagerthaQueenOfKatte
WAT EEN USERNAAM trouwensis er een afkorting van? LQK? ofzo?
Helemaal niks..........quote:
Klinkt al likeurquote:
quote:
In 'vrijheid' ook weerquote:
Das toch ook primaquote:Op zondag 27 juni 2021 12:37 schreef FANNN het volgende:
[..]
Helemaal niks..........![]()
ik ga eerst nog een koffie drinken en een eitje koken en daarna zie ik wel verder
Yep gelukkig wel..quote:Op zondag 27 juni 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In 'vrijheid' ook weer
[..]
Das toch ook prima
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:37 schreef FANNN het volgende:
[..]
Helemaal niks..........![]()
ik ga eerst nog een koffie drinken en een eitje koken en daarna zie ik wel verder
Ow.... had je al bijna doorgestreept op mijn lijstje. Maar goed dat de misverstand zo snel de wereld weer uitgeholpen is.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee gekkie, nichtje is jarig geweest
Heb je een lijstje?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow.... had je al bijna doorgestreept op mijn lijstje. Maar goed dat de misverstand zo snel de wereld weer uitgeholpen is.
Ja ik moet wel, ik heb niet net zoals Deeisy een notulist.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je een lijstje?
Gaat al best wel snel het ouder worden qua leeftijd.. gelukkig zie ik er nog als iemand van 25 eruit
Nou misschien kan je iemand daar wel voor regelenquote:Op zondag 27 juni 2021 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik moet wel, ik heb niet net zoals Deeisy een notulist.
* SolidasRock noteert in schrift: ziet nog eruit als 25.
Moah... Straks komen ze met eisen: meer vrije dagen en onbeperkt sudocreme van de zaak. Nee nee, blijf wel lekker ZZPer.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou misschien kan je iemand daar wel voor regelen
quote:
Waarvan aktequote:Op zondag 27 juni 2021 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik moet wel, ik heb niet net zoals Deeisy een notulist.
* SolidasRock noteert in schrift: ziet nog eruit als 25.
PONCHE KUBAquote:Op zondag 27 juni 2021 12:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]wel een die lekker is dan.
ik heb eerst koffie, het eitje komt later wel...quote:
Wil ik dat weten?quote:Op zondag 27 juni 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Weet jij wat ze daar over zeggen?
Toevallig even gegoogeld: https://www.gall.nl/ponche-kuba-geen-70cl-660574.htmlquote:Op zondag 27 juni 2021 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat lekker? Geen idee trouwens wat het is
érg lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat lekker? Geen idee trouwens wat het is
Met ijsblokjes erin ...quote:Op zondag 27 juni 2021 13:02 schreef FANNN het volgende:
[..]
érg lekker![]()
https://www.topdrinks.nl/(...)lV01gyBoCtcEQAvD_BwE
Nee....... zou ik doen als ik jou wasquote:
ZO zonde ijsblokjes er in dan gaat de hele smaak weg. Of je moet ijsblokjes doen die niet smelten.quote:
eel procent in, kan je makkelijk in een keer op drinkenquote:
Beter van niet, ben sowieso niet echt alcohol gewendquote:
Je hebt ook van die plastic ijsblokje, maar ik vind 2 gewone ijsblokjes wel lekkerder, anders is het zo opquote:Op zondag 27 juni 2021 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO zonde ijsblokjes er in dan gaat de hele smaak weg. Of je moet ijsblokjes doen die niet smelten.
Wil ook nooit ijsblokjes in mijn drinken gaat het zo waterig smaken
ondeugend nog wel......quote:Op zondag 27 juni 2021 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Zit niet v
[..]
eel procent in, kan je makkelijk in een keer op drinken
Dronk in een ver verleden een fles safari in mijn eentje leeg. Werd er wel ondeugend van
Ik ook niet hoor.... maar heel soms is het wel lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 13:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter van niet, ben sowieso niet echt alcohol gewend
Kan, ik vind verdunnen altijd jammerquote:Op zondag 27 juni 2021 13:10 schreef FANNN het volgende:
[..]
Je hebt ook van die plastic ijsblokje, maar ik vind 2 gewone ijsblokjes wel lekkerder, anders is het zo op
en het is een beetje sterken ik kan niet veel hebben qua drank
dus vandaar.....
Ja, was niet best, vriendje was altijd wel blij. Kreeg ook regelmatig een flesquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was niet best, vriendje was altijd wel blij. Kreeg ook regelmatig een fles
Tot strakkiesquote:
Die lijkt mij lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 13:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toevallig even gegoogeld: https://www.gall.nl/ponche-kuba-geen-70cl-660574.html
Het onverwachte is vaak het leukstequote:Op zondag 27 juni 2021 13:13 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.... maar heel soms is het wel lekkeren mijn zus nam een fles mee en toen hebben
we op het balkonnetje gezeten,, was érg gezellig zeg maar
Dat is toch drop/anijs likeur?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
Probeer eens Yen Raki, heb dat hele fles ooit opgedronken op 1 avond, toen had ik verkering met de wcpot en had ik een blackout en werd ik midden in de nacht wakker in een woonkamer die niet van mij was.![]()
Sindsdien nooit meer Yen Raki gedronken
Ja zoiets was het ja. Flugel zijn toch van die piepkleine flesjes? Hoeveel had je daarvan op?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat is toch drop/anijs likeur?
Ik heb dat met Flugel, never nooit meer.
40quote:Op zondag 27 juni 2021 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja zoiets was het ja. Flugel zijn toch van die piepkleine flesjes? Hoeveel had je daarvan op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |