Waarschijnlijk lag ie al op het schone bed toen ie bedacht dat ie wat kwijt wildequote:Op zondag 27 juni 2021 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren mijn bed verschoond, maar Tom vreet van de plantjes buiten en dat kotst hij dan op bed uit
Katten.. zit ik hier F1 te kijken.. schrik ik me plots te pleure.. loopt er een vreemde kat doodrustig langs mijn heen naar de keukenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren mijn bed verschoond, maar Tom vreet van de plantjes buiten en dat kotst hij dan op bed uit
Hij lag buiten te slapen toen we weg gingen, dus de schuifpui stond nog open en hij is speciaal naar binnen gegaan om te kotsenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lag ie al op het schone bed toen ie bedacht dat ie wat kwijt wilde
Gewoon een slaapkamerverbodquote:Op zondag 27 juni 2021 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Door de hor heenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Katten.. zit ik hier F1 te kijken.. schrik ik me plots te pleure.. loopt er een vreemde kat doodrustig langs mijn heen naar de keuken![]()
Gewoon door de hor heen gekomen.. vogel over de pis...
Dooie gemak ook hè... hij schrok niet eens toen ik overeind sprong en ksst riep..quote:Op zondag 27 juni 2021 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door de hor heen![]()
Doe je slaapkamerdeur dicht, anders kotst hij straks nog op je bed
Dan is het best een stoere kat, normaal zijn ze zeer op hun qui vive als ze in een vreemde omgeving komen. Is hij eruit inmiddels?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dooie gemak ook hè... hij schrok niet eens toen ik overeind sprong en ksst riep..
Daar heb ik zo de pest aan katten die zo binnenlopen, dan onder of op je bed gaan liggen zo vies.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Katten.. zit ik hier F1 te kijken.. schrik ik me plots te pleure.. loopt er een vreemde kat doodrustig langs mijn heen naar de keuken![]()
Gewoon door de hor heen gekomen.. vogel over de pis...
Zo is het ook, hij bedoelde het niet slechtquote:Op zondag 27 juni 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij lag buiten te slapen toen we weg gingen, dus de schuifpui stond nog open en hij is speciaal naar binnen gegaan om te kotsen![]()
Maar verder ben ik niet boos, want Tom
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het best een stoere kat, normaal zijn ze zeer op hun qui vive als ze in een vreemde omgeving komen. Is hij eruit inmiddels?
Nog nooit gebeurd.. meestal rennen en schrikken ze hard weg als ik naar buiten kom.. omdat ze meestal bij mijn vijvers zitten...quote:Op zondag 27 juni 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik zo de pest aan katten die zo binnenlopen, dan onder of op je bed gaan liggen zo vies.
Heb nu zo piepding in de tuin staan, voorlopig nog geen kat gezien
Van wie is hij? Heeft hij misschien honger of dorst?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op zijn gemak .. nog ff onder mijn bureau door.. en dan moest ik nu wel de hor voor hem opzij doen..
Heb hem gefilmed.. de schavuit !
[ afbeelding ]
Misschien heb je muizen?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op zijn gemak .. nog ff onder mijn bureau door.. en dan moest ik nu wel de hor voor hem opzij doen..
[ afbeelding ]
Een vreemde kat op of onder je bed is ook vies.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik zo de pest aan katten die zo binnenlopen, dan onder of op je bed gaan liggen zo vies.
Heb nu zo piepding in de tuin staan, voorlopig nog geen kat gezien
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dooie gemak ook hè... hij schrok niet eens toen ik overeind sprong en ksst riep..
Oh hij ziet er niet zo best uit.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfff nu je het zegt.. ik zag vanmorgen vroeg wel buiten een muis op het terras..quote:
Wat een gekkenhuis! Ik zou dus ook nooit in de rij gaan staan om ergens een drankje te gaan drinken. Gewoon next!quote:Op zondag 27 juni 2021 15:36 schreef cafca het volgende:
Ik dacht, ik ga even bij de Trappisten op het terras een biertje drinken.
Kon gewoon een uur in de rij gaan staan om het terras op te komen
Nou, laat dan maar. Bij de lokale kroeg hebben ze ook witte trappist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |