Yes lagertha Queen of Kattegatquote:
Neee wil die nooit meer zienquote:
Veel te veelquote:Op zondag 27 juni 2021 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja zoiets was het ja. Flugel zijn toch van die piepkleine flesjes? Hoeveel had je daarvan op?
Behoorde die woonkamer ook niet aan een mooie dame toequote:Op zondag 27 juni 2021 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
Probeer eens Yen Raki, heb dat hele fles ooit opgedronken op 1 avond, toen had ik verkering met de wcpot en had ik een blackout en werd ik midden in de nacht wakker in een woonkamer die niet van mij was.![]()
Sindsdien nooit meer Yen Raki gedronken
Helaas, anders had ik een beter verhaal dan dit.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Behoorde die woonkamer ook niet aan een mooie dame toe
Doe je de bak of lik je het gat schoon?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Yes lagertha Queen of Kattegat
Dommie, als je het dan doe, doe het dan ook goedquote:Op zondag 27 juni 2021 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Helaas, anders had ik een beter verhaal dan dit.
Zal ik onthouden als ik weer een blackout krijg ooitquote:Op zondag 27 juni 2021 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dommie, als je het dan doe, doe het dan ook goed
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe je de bak of lik je het gat schoon?
F1 ?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Oehh nog 45 min zo spannend . De start vind ik het ergste zo spannend.
Jazeker Onze Maxquote:
Vooral als het boem is ho is gelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Oehh nog 45 min zo spannend . De start vind ik het ergste zo spannend.
Dat Max maar naast de pot mag pissenquote:
Ja moest ook Viva zijn ik heb het in feedback gezetquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gerda is een beetje de weg kwijt
Ohh ik hoop van niet. Hoop P1quote:
quote:
Denk dat onze mod ergens op het water ligt te dobberenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja moest ook Viva zijn ik heb het in feedback gezet
O nu kan je welquote:
quote:
quote:
Da's alleen tegen Hamilton, want dat is een over het paard getilde huilbabyquote:
Waarom. Ik vind Max een over het paard getild jong.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen tegen Hamilton, want dat is een over het paard getilde huilbaby
Tegen Max zijn is gewoon tegendraads
Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom. Ik vind Max een over het paard getild jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |