Aw ik had ook een Tom..is paar maanden geleden overleden. 19 jaarquote:Op zondag 27 juni 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Tom vond dat niet eens lekker.
En pak alvast een pleisterquote:Op zondag 27 juni 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar waar je dat blikje opentrekt, dat randje. Voel eens met je vinger?
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefdquote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger stonden er ook peuken op tafel tijdens een verjaardag
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefd
op 27.6 019 is mijn vater overledenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kamer vol met rook als het feest eenmaal begonnen was
Hij bewaart de rest voor het avondetenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. hij is foetsie lijkt het... maar niet zijn vlijmscherpe blikje leeg gegeten.. ondankbaar ding..![]()
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. hij is foetsie lijkt het... maar niet zijn vlijmscherpe blikje leeg gegeten.. ondankbaar ding..![]()
Ooh en ter info: Er loopt nu een enorm bloedspoor door de tuin.. wat zou dat zijn ?
A moeilijke dag dus vandaag. Sterkte Marioquote:
Dat kon allemaal, kindjes op schoot, net zo makkelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kamer vol met rook als het feest eenmaal begonnen was
Paar bolknaks er tussen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.
En sigarenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.
Ach wat verdrietig, maar wel een mooie leeftijd zeg.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Aw ik had ook een Tom..is paar maanden geleden overleden. 19 jaar
Was het een kater of een poes?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooh en ter info: Er loopt nu een enorm bloedspoor door de tuin.. wat zou dat zijn ?
Ja dat was toen nog geen enkel probleem.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kon allemaal, kindjes op schoot, net zo makkelijk
Echte bikkelsquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefd
Heb je al OPS?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |