Neuh, niet nodig, ze wassen zichzelf weer schoonquote:Op zondag 27 juni 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zeg !! . zal ik hem ook slabbertje geven?
Niet om vervelend te doen maar dat blikje heeft wel een scherpe rand bovenin.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad, melk is voor kalfjesquote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Koemelk is eigenlijk alleen maar goed voor babykoetjes
Zo'n beest jaagt op andere dieren met klauwen en snavels...klimt over daken.. hekken en hekwerken.. . en dan is een blikje gevaarlijk..quote:Op zondag 27 juni 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar dat blikje heeft wel een scherpe rand bovenin.Dus schoteltje was wel beter geweest eigenlijk
![]()
![]()
![]()
* SolidasRock rent weg
Wat liefquote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou... daar gaat mijn tonijnsalade van vanavond....
[ afbeelding ]
Ide Schelling heeft net met succes de bolletjestrui met succes verdedigd, maar om daar nou voor te toeteren....quote:Op zondag 27 juni 2021 16:07 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoor steeds getrompetter buiten. Dacht nog van heeft Max gewonnen want voetbal is pas over 2 uren? Maar F1 is nog steeds gaande toch? (kan hier geen F1 kijken namelijk)
Iemand zonder kat heeft dat sowieso niet in huis, ik ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnt dat er ook speciale kattenmelk bestaat, drm zette ik er koe ervoor. Maar wie heeft die in huis? Is ook geen onderdeel van hun normale eten eigenlijk.
En mes en vork.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
200 jaar lang hebben mensen een schoteltje melk buiten gezet voor die beesten... en toch zijn ze niet uitgestorven... rara..quote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand zonder kat heeft dat sowieso niet in huis, ik ook niet eigenlijk.
heb katten, maar niet van dat melk in huisquote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier drinken de dames ook gewoon waterquote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan dat misschienquote:Op zondag 27 juni 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo'n beest jaagt op andere dieren met klauwen en snavels...klimt over daken.. hekken en hekwerken.. . en dan is een blikje gevaarlijk..
Jullie draaien door.
Vroeger stonden er ook peuken op tafel tijdens een verjaardagquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
200 jaar lang hebben mensen een schoteltje melk buiten gezet voor die beesten... en toch zijn ze niet uitgestorven... rara..
Wij moesten vroeger van Joris Driepinter 3 glazen melk per dag drinken, om de melkplas op te maken. Wij leven ook nog, wij zijn heldenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
200 jaar lang hebben mensen een schoteltje melk buiten gezet voor die beesten... en toch zijn ze niet uitgestorven... rara..
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger stonden er ook peuken op tafel tijdens een verjaardag
Ik snap dat het scherp is.. al valt dat met die lipjes van tegenwoordig iets meer mee als de rafels van een opener.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar waar je dat blikje opentrekt, dat randje. Voel eens met je vinger?
Vanmorgen nog een heerlijk glas koude volle melk opquote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger van Joris Driepinter 3 glazen melk per dag drinken, om de melkplas op te maken. Wij leven ook nog, wij zijn helden
200 jaar? Waren steeds andere mensen, en andere katten, gok ikquote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Tom vond dat niet eens lekker.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb katten, maar niet van dat melk in huisalleen toen ze klein waren
Ja die douchebak, Tom likt hier ook altijd het water uit de douchequote:Op zondag 27 juni 2021 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hier drinken de dames ook gewoon water
Uit een bakje, uit de kraan, uit de douchebak,...
Ja en de kamer vol met rook als het feest eenmaal begonnen wasquote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aw ik had ook een Tom..is paar maanden geleden overleden. 19 jaarquote:Op zondag 27 juni 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Tom vond dat niet eens lekker.
En pak alvast een pleisterquote:Op zondag 27 juni 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar waar je dat blikje opentrekt, dat randje. Voel eens met je vinger?
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefdquote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefd
op 27.6 019 is mijn vater overledenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kamer vol met rook als het feest eenmaal begonnen was
Hij bewaart de rest voor het avondetenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. hij is foetsie lijkt het... maar niet zijn vlijmscherpe blikje leeg gegeten.. ondankbaar ding..![]()
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. hij is foetsie lijkt het... maar niet zijn vlijmscherpe blikje leeg gegeten.. ondankbaar ding..![]()
Ooh en ter info: Er loopt nu een enorm bloedspoor door de tuin.. wat zou dat zijn ?
A moeilijke dag dus vandaag. Sterkte Marioquote:
Dat kon allemaal, kindjes op schoot, net zo makkelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kamer vol met rook als het feest eenmaal begonnen was
Paar bolknaks er tussen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.
En sigarenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met filter, zonder filter, menthol, genoeg keuze.
Ach wat verdrietig, maar wel een mooie leeftijd zeg.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Aw ik had ook een Tom..is paar maanden geleden overleden. 19 jaar
Was het een kater of een poes?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooh en ter info: Er loopt nu een enorm bloedspoor door de tuin.. wat zou dat zijn ?
Ja dat was toen nog geen enkel probleem.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kon allemaal, kindjes op schoot, net zo makkelijk
Echte bikkelsquote:Op zondag 27 juni 2021 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook dat nog.Wij hadden plastic speelgoed, gekleurd met cadmium,snoep vol allerlei chemische geur, kleur, smaak en hulpstoffen. En dat hebben we allemaal overleefd
Heb je al OPS?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |