Wilde net al vragen over die drop. Die is gewoon niet te vreten (en ja over algemeen hou ik best van drop)quote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmm
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zombies vinden ook niet dat ze er slecht uitzien.
Het schijnt daar echt een groot oranje-feest te zijn, mijn neefje is er ook.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:59 schreef chufi het volgende:
Kijk ze gaan dan : https://www.nu.nl/287870/(...)est.html?jwsource=cl
Ja lekker fris mmmmmmmmmmmquote:Op zondag 27 juni 2021 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oooowwww ja limoenijs is lekker, citroenijs vind ik ook altijd lekker
Daarom eet ik die ook niet, nu ben ik ook niet zo dropeter.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wilde net al vragen over die drop. Die is gewoon niet te vreten (en ja over algemeen hou ik best van drop)
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:59 schreef chufi het volgende:
Kijk ze gaan dan : https://www.nu.nl/287870/(...)est.html?jwsource=cl
Het ziet er wel gezellig uitquote:Op zondag 27 juni 2021 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt daar echt een groot oranje-feest te zijn, mijn neefje is er ook.
Dat zat ik net ook te denken maar ben al Defqon aan het kijken en supporters zijn inmiddels in/bij het stadion.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er niet ergen een livestream van de voorpret?
Ja.. en ik al de voorbeschouwing... het is goed zoquote:Op zondag 27 juni 2021 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook te denken maar ben al Defqon aan het kijken en supporters zijn inmiddels in/bij het stadion.
Ik ga de volgende keer wel eerder even zoeken of ik iets kan vinden. Op zich wel leuk.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. en ik al de voorbeschouwing... het is goed zo
Defcon ook livestream?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer wel eerder even zoeken of ik iets kan vinden. Op zich wel leuk.
Jup livestreamquote:
Link?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jup livestreamLaatst keer dat ze het online doen (hoop ik dan
)
Moet je een kaartje voor kopen zelfsquote:
Ooh.. naah ok.. voetbal dan maar en wat youtubequote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je een kaartje voor kopen zelfs![]()
Maar is wel al sinds donderdagavond zo'n beetje non stop muziek.
Enjoyquote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. naah ok.. voetbal dan maar en wat youtube
Ik denk ook dat het 3-2 wordt.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er winnen?
Ik denk 3-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |