Groot feest!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn poezebeest wordt overmorgen 11 jaar oud.
niet moelijk nur ruzie met mom wegenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A moeilijke dag dus vandaag. Sterkte Mario
Ze willen van contant geld af en naar het ( Chinese) social credit systeem.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:27 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch te zot voor woorden, geld betalen over je eigen geld als je het op wil nemen en dubbel ook nog
Extra kosten bij geld opnemen
Het wordt voor sommige mensen duurder om contant geld op te nemen bij een automaat. Als klanten binnen een jaar meer dan 12.000 euro aan contant geld hebben opgenomen, moeten ze bij ABN Amro voor elke volgende opname bij een geldautomaat een paar euro per keer plus een percentage van het opgenomen bedrag betalen.
O dat is minder. Had je geen zin om naar de kerk te gaan?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet moelijk nur ruzie met mom wegen
de kut kerk
Dat kan je je nu toch niet meer voorstellenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was toen nog geen enkel probleem.
Zag wel eens vrouwen die borstvoeding gaven en ondertussen zaten te roken.
19 jaar, nou ik ben benieuwd of de mijne dat ook haalt.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Aw ik had ook een Tom..is paar maanden geleden overleden. 19 jaar
Je zou je haast weer contant uit laten betalen, te gek voor woorden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze willen van contant geld af en naar het ( Chinese) social credit systeem.
Blijf vooral op die idioten stemmen.
Idd, borstvoeding in het openbaar zie je zelden meerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je je nu toch niet meer voorstellen
VVD? Zitten zij hierachter?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze willen van contant geld af en naar het ( Chinese) social credit systeem.
Blijf vooral op die idioten stemmen.
Nee, dat moet je ook niet meer doen nu denk dat de hele wereld op zijn kop staatquote:Op zondag 27 juni 2021 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je je nu toch niet meer voorstellen
Net zo oud als mijn Tomquote:Op zondag 27 juni 2021 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn poezebeest wordt overmorgen 11 jaar oud.
quote:
Ddeeissyy!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer?
( Edit: serieus, ik heb het weleens gedacht ja)
Als ik Google op glitterpoes krijg ik andere zakenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn Tom![]()
Een glitterpoes waard![]()
[ afbeelding ]
Toevallig ook overmorgen jarig?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn Tom![]()
Een glitterpoes waard![]()
[ afbeelding ]
Ja en nee, dit is veel groter. Dit is wereldwijd (althans.. een groot gedeelte van de westerse wereld)quote:
Ik snap niet zo snel 12.000 aan contant geld pinnen, maar dat is ook al een tijdje met geld storten. Voor spaargeld boven een bepaald bedrag moet tegenwoordig natuurlijk ook betaald worden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:27 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch te zot voor woorden, geld betalen over je eigen geld als je het op wil nemen en dubbel ook nog
Extra kosten bij geld opnemen
Het wordt voor sommige mensen duurder om contant geld op te nemen bij een automaat. Als klanten binnen een jaar meer dan 12.000 euro aan contant geld hebben opgenomen, moeten ze bij ABN Amro voor elke volgende opname bij een geldautomaat een paar euro per keer plus een percentage van het opgenomen bedrag betalen.
Destijds wel ja, maar dat is alweer bijna 20 jaar geleden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ddeeissyy!![]()
Echt?Het is ook echt heel slecht om dat te doen. Werk je beroepsmatig met thinner?
snappen me julie??quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef mario390 het volgende:
dit was de steirische grand prix,spielberg
volgende week oostenrijkse grand prix
spielberg
Dat valt jou dan weer opquote:Op zondag 27 juni 2021 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, borstvoeding in het openbaar zie je zelden meer
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?quote:
Ik ook hoor, zijn ze razendsnel weer schoon. Maar later hoorde ik idd dat dat heel slecht is. Gelukkig verf ik niet zo vaak.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassen
Smakelijk! Dat is wel de makkelijke manierquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn frambozenijsje
[ afbeelding ]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Google op glitterpoes krijg ik andere zaken
[ afbeelding ]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaanquote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?
Te laat, maar ik zal er niet wakker van liggen hoorquote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturen
Vraag dat maar aan de Canadezenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaan
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dikke poepquote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?
Zitten die er ook bij???quote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de Canadezen
Dat is ook de schuld van de VVD.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is raar.... zoete frambozen smaken zuur als je ze ingevroren eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |