Beetje scharminkelig iddquote:Op zondag 27 juni 2021 15:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh hij ziet er niet zo best uit.Of het is een oudje. Dat kan ook.
Hij ziet er een beetje scharminkelig uit, mager, vacht niet mooi, misschien is hij zijn huis kwijtquote:Op zondag 27 juni 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op zijn gemak .. nog ff onder mijn bureau door.. en dan moest ik nu wel de hor voor hem opzij doen..
Heb hem gefilmed.. de schavuit !
[ afbeelding ]
Die denkt; 'Ksst? Wat nou ksst? Dat zeg je maar tegen je eigen dierenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dooie gemak ook hè... hij schrok niet eens toen ik overeind sprong en ksst riep..
Kunt u hem melk geven.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff nu je het zegt.. ik zag vanmorgen vroeg wel buiten een muis op het terras..
< Gaat voortaan snachts de tuindeur dicht doen.
Ja graagquote:Op zondag 27 juni 2021 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een vriendin hier vlakbij is zo'n doorgedraaide dieren liefhebster.. die kent ze allemaal uit de buurt, dus ik stuur haar het filmpje en dat weten we alles
Inderdaad, dat dachten wij ook.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gekkenhuis! Ik zou dus ook nooit in de rij gaan staan om ergens een drankje te gaan drinken. Gewoon next!
Hier helaas maar al te vaak, je schrikt je rot als je dan boven komt en zo KUT kat schiet langs je heenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog nooit gebeurd.. meestal rennen en schrikken ze hard weg als ik naar buiten kom.. omdat ze meestal bij mijn vijvers zitten...
Binnen... pffffff... de brutaliteit !
Ik vind sowieso dieren op bed vies, ze lopen overal doorheen zit altijd wel zand in de vacht.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vreemde kat op of onder je bed is ook vies.
Jemig, vergaat je de lust niet dan, ik was doorgelopenquote:Op zondag 27 juni 2021 15:36 schreef cafca het volgende:
Ik dacht, ik ga even bij de Trappisten op het terras een biertje drinken.
Kon gewoon een uur in de rij gaan staan om het terras op te komen
Nou, laat dan maar. Bij de lokale kroeg hebben ze ook witte trappist
Hij heeft misschien honger een stukje worst buiten met wat melk zou hij fijn vinden.quote:
Ik heb dat ook nog nooit gehadquote:Op zondag 27 juni 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier helaas maar al te vaak, je schrikt je rot als je
[..]
Ik vind sowieso dieren op bed vies, ze lopen overal doorheen zit altijd wel zand in de vacht.
Moet door andermans katten ook altijd de kussens van mijn loungebank halen als ik naar bed ga anders gaan ze daarop liggen, zit alles vol zand en haren van andermans katten.
Ik baal daar echt van.
Neequote:Op zondag 27 juni 2021 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch niet een woord wat je vaak hoort
Wees maar blij, ik heb nu een hordeur voor de deur, dus komen ze niet meer. Mar toen die er niet zat een paar keer gehadquote:
quote:
Lagerthaquote:Op zondag 27 juni 2021 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er toch ook niet?
La Gertha Queen of Katte
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn linkeroog is niet helemaal in orde...
Heb wat water buiten gezet.
Binnen kan echt niet.. vogel zit tegen de tralies geplakt.
Of een blikje tonijnquote:Op zondag 27 juni 2021 15:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]en een beetje worst misschien
Nou koemelk is niet zo goed voor katten. Dus niet doen hoor.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij heeft misschien honger een stukje worst buiten met wat melk zou hij fijn vinden.
Ik wwet wel dat de moeder van onze kat regelmatig op rooftocht ging bij de buren. Die kwam regelmatig thuis met sokken e.d., ook een keer met een biekstuk in de verpakkingquote:Op zondag 27 juni 2021 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij, ik heb nu een hordeur voor de deur, dus komen ze niet meer. Mar toen die er niet zat een paar keer gehad
Ja irritant is dan die haren op je bank buiten. Tom komt niet buiten, ja op het balkon, maar daar is het schoon, dus hij mag op het voeteneind slapen, daar ligt een lakentje of kleedje waar hij op slaaptquote:Op zondag 27 juni 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier helaas maar al te vaak, je schrikt je rot als je dan boven komt en zo KUT kat schiet langs je heen
[..]
Ik vind sowieso dieren op bed vies, ze lopen overal doorheen zit altijd wel zand in de vacht.
Moet door andermans katten ook altijd de kussens van mijn loungebank halen als ik naar bed ga anders gaan ze daarop liggen, zit alles vol zand en haren van andermans katten.
Ik baal daar echt van.
Nee denk ik niet. Ik ben een honden baasjequote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok.. maar creëer ik dan niet een blijvertje?
Zullen de buren blij mee zijn geweestquote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wwet wel dat de moeder van onze kat regelmatig op rooftocht ging bij de buren. Die kwam regelmatig thuis met sokken e.d., ook een keer met een biekstuk in de verpakking
Melk is helemaal niet goed voor een kat, dus dat kan hij beter niet doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij heeft misschien honger een stukje worst buiten met wat melk zou hij fijn vinden.
Oke goed dat je het zegt. Ik ben meer honden zeg maar. Maar vind het wel zielig als beesten honger hebben.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou koemelk is niet zo goed voor katten. Dus niet doen hoor.
Als ze niet buiten komen is het een ander verhaal.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja irritant is dan die haren op je bank buiten. Tom komt niet buiten, ja op het balkon, maar daar is het schoon, dus hij mag op het voeteneind slapen, daar ligt een lakentje of kleedje waar hij op slaapt
Jaquote:Op zondag 27 juni 2021 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Scharminkel al niet, scharminkelig nog minder
GDTA dus eigenlijk
Koemelk is eigenlijk alleen maar goed voor babykoetjesquote:Op zondag 27 juni 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Melk is helemaal niet goed voor een kat, dus dat kan hij beter niet doen.
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar heb je het idee dat die poezebeest honger lijdt? Trek in iets lekkers hebben ze allemaal wel maar echt honger lijden?quote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vacht ziet er beter uit op deze foto, maar ik vind hem wel wat mager.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu draai ik me om zit hij hij naar mijn vissen te loeren in de binnenvijver...
Hier een beter shot:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou... daar gaat mijn tonijnsalade van vanavond....
[ afbeelding ]
New friend for life heb je nuquote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou... daar gaat mijn tonijnsalade van vanavond....
[ afbeelding ]
Schijnt dat er ook speciale kattenmelk bestaat, drm zette ik er koe ervoor. Maar wie heeft die in huis? Is ook geen onderdeel van hun normale eten eigenlijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wwet wel dat de moeder van onze kat regelmatig op rooftocht ging bij de buren. Die kwam regelmatig thuis met sokken e.d., ook een keer met een biekstuk in de verpakking
Ja dat is wel het risico.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |