Ik ga gewoon make-uploos voetbal kijken hoor.quote:
Ik krijg te lezen dat het een hype is.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturen
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaan
Te zot toch, belasting betalen over geld waar al belasting over betaald is.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet zo snel 12.000 aan contant geld pinnen, maar dat is ook al een tijdje met geld storten. Voor spaargeld boven een bepaald bedrag moet tegenwoordig natuurlijk ook betaald worden.
Wacht maar tot je een letter mistquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zal er niet wakker van liggen hoor
Zelfde circuit tochquote:
Jij durft. Vind altijd dat vrouwen er ziekjes uitzien en dan blijken ze gewoon geen makeup op te hebben.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon make-uploos voetbal kijken hoor.
Dunne poep is snel, dikke poep is traagquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dunne poep
Ik heb mijzelf gisteren getrakteerd op die limoen ijsjes met een dropstaafje als stokjequote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smakelijk! Dat is wel de makkelijke manier
De peren zijn hier nog steeds niet rijp, de meloenijsjes waren mwah, dus ik heb net maar weer aardbeiijsjes gemaakt
Ja het wordt steeds tragerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dunne poep
Ik heb hem ook gemist, lijkt me ook helemaal niets al die glitters in je huidplooienquote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik krijg te lezen dat het een hype is.Deze hype is blijkbaar finaal langs mij heen gegaan of mijn exen waren niet spannend genoeg.
Dames, even serieus: wie van jullie heeft dit wel eens gedaan? https://www.beautyjournaa(...)oes-ofwel-vajazzled/
Daahaag!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Even mijn harige kinderen uitlaten
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dunne poep is snel, dikke poep is traag
Jij durft ook, ik zie er niet ziekjes uitquote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij durft. Vind altijd dat vrouwen er ziekjes uitzien en dan blijken ze gewoon geen makeup op te hebben.
Ik blijf het een vreemde combi vinden, maar misschien moet ik het gewon eens proberen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf gisteren getrakteerd op die limoen ijsjes met een dropstaafje als stokje
Zo lekker en verfrissend
MIjn poes heeft die glitterzooi niet nodigquote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik krijg te lezen dat het een hype is.Deze hype is blijkbaar finaal langs mij heen gegaan of mijn exen waren niet spannend genoeg.
Dames, even serieus: wie van jullie heeft dit wel eens gedaan? https://www.beautyjournaa(...)oes-ofwel-vajazzled/
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmmquote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf het een vreemde combi vinden, maar misschien moet ik het gewon eens proberen.
Zombies vinden ook niet dat ze er slecht uitzien.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij durft ook, ik zie er niet ziekjes uit
Oooowwww ja limoenijs is lekker, citroenijs vind ik ook altijd lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |