Hoiquote:
Jij niet dan? N00b.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je wel eens door een neger uit elkaar getrokken ja?
@Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we geen namen meer?
Gelachenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:41 schreef yvonne het volgende:
Hoe vonden jullie gister dat verhaaltje van Gijpje over dat Chineesje die zo schrok van een negerpiemeltje dat ie misschien wel van het hotelletje zou springen?
Beide verexcuseerdquote:
Vermoeiend, al 10x gehoord en Gijp moet nodig weer zijn pilletjes nemen. Humor voor debielen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:41 schreef yvonne het volgende:
Hoe vonden jullie gister dat verhaaltje van Gijpje over dat Chineesje die zo schrok van een negerpiemeltje dat ie misschien wel van het hotelletje zou springen?
Mensen uit Twente zijn tof.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die randdebiel van Twente toch. Die zit altijd te janken.
Eens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mensen uit Twente zijn tof.
@:Scrummie
Je verwacht het niet bij supporters van Twentequote:Op donderdag 24 juni 2021 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die randdebiel van Twente toch. Die zit altijd te janken.
En mensen die uit Twente komen maar in Brabant wonen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Mensen uit Brabant niet trouwens.
/jesuisunedebielequote:Op donderdag 24 juni 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiend, al 10x gehoord en Gijp moet nodig weer zijn pilletjes nemen. Humor voor debielen.
ESFquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is Kreator dan? En waar heeft ie ooit gespeeld?
Die zijn vooral heel dom.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
En mensen die uit Twente komen maar in Brabant wonen?
Alleen DennisGod is welkom. De rest blijft maar mooi in de Achterhoek.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
En mensen die uit Twente komen maar in Brabant wonen?
Westerpark, 13:00, see you there.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen DennisGod is welkom. De rest blijft maar mooi in de Achterhoek.
Nee Zwolle is geen Twente.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
Ik werk de laatste maanden heel veel met volk uit Zwolle en omgeving, moet zeggen dat die meer dan prima te pruimen zijn. Hoort dat eigenlijk bij Twente?
Hoi Scrummiequote:
Nee Caland, Zwolle is geen Twente.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
Ik werk de laatste maanden heel veel met volk uit Zwolle en omgeving, moet zeggen dat die meer dan prima te pruimen zijn. Hoort dat eigenlijk bij Twente?
Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Scrummie
Ik hoorde dat je weer aan het janken was, dit keer in het Viva forum
Gaat het alweer een beetje?
Wezep is toch dat jodendorp daar?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee Zwolle is geen Twente.
Best veel Feyenoorders in Zwolle trouwens.
Oh, de achterhoek dus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Caland, Zwolle is geen Twente.
Dat weet ik dan weer niet. Het viel me alleen altijd op als ik met de trein naar Feyenoord ging dat in Zwolle het meeste Feyenoord volk instapte.quote:
Nee, Zwolle hoort niet bij Twente.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
Scrummie aan het janken? Is weer eens wat anders. Normaal is hij vooral heel erg boos.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Scrummie
Ik hoorde dat je weer aan het janken was, dit keer in het Viva forum
Gaat het alweer een beetje?
Drenthe, daar wonen gekkies.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:
Na Zwolle houdt helaas de wereld op.
Nou ja, alleen Drenthe nog
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op wat happers, maar helaas.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
Wat heb je tegen Friesland? @maxi-musquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:
Na Zwolle houdt helaas de wereld op.
Nou ja, alleen Drenthe nog
wtfquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Mensen uit Brabant niet trouwens.
Dat @maxi-mus en @MC-M daar wonen zegt genoeg over die hele provincie.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Friesland? @:maxi-mus
Wie is @MC-M ?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat @:maxi-mus en @:MC-M daar wonen zegt genoeg over die hele provincie.
Zonder publiek schat ik zo in dat oefenpotje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:55 schreef Treinhoer het volgende:
Dag vrienden.
Iemand die weet hoe de Duitse clubs komend seizoen met corona omgaan?
PEC speelt tegen St Pauli begin juli in Hamburg. Wil daar heen rijden en potje kijken, maar nergens staat iets online, behalve de informatie van september 2020.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja doe mij ook maar zo'n labeltje hoor, graag "Beste user ooit".
Wat is dit joh, wij originele users moeten maanden lang wachten op enige activiteit van een rooie, maar sinds dat VIVA gebeuren speelt stroomt het ineens over qua activiteit. Nog los van de 'ja en amen' mentaliteit.
Heb je Reddit?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:55 schreef Treinhoer het volgende:
Dag vrienden.
PEC speelt tegen St Pauli begin juli in Hamburg. Wil daar heen rijden en potje kijken, maar nergens staat iets online, behalve de informatie van september 2020.
Jammer dat mensen uit een bepaalde provincie hier gediscrimineerd worden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Friesland? @:maxi-mus
Ben er ook bang voor helaas. Mooi potje, mooie stad. Zonde om de tribune leeg te houden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder publiek schat ik zo in dat oefenpotje.
Ga ff checken. Thanks!quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je Reddit?
https://www.reddit.com/r/Bundesliga/
Als je die vraag hier stelt heb je grote kans dat je een correct antwoord krijgt (als er genoeg info bekend is)
Ik gok inderdaad dat ze het oefenprogramma zonder publiek gaan afwerken, helemaal in mofrika.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:55 schreef Treinhoer het volgende:
Dag vrienden.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is geen gejank, dat is terechte kritiek op die geldslurpende zooi.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is geen gejank, dat is terechte kritiek op die geldslurpende zooi.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor helaas. Mooi potje, mooie stad. Zonde om de tribune leeg te houden.
een huwelijk te vragen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Helemaal voor iemand die onverhoopt besluit z'n vriendin een huwelijk te vragen.
Jellyquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Helemaal voor iemand die onverhoopt besluit z'n vriendin een huwelijk te vragen.
Pesten? Hij noemt mij leugenaar.quote:
Dat gevoel was vast wederzijds.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik vond Hamburg trouwens verschrikkelijk lelijk, op de laufhausen na.
Een huwelijk?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja ik ben er in 2012 een keer geweest en vrijwel één van de eerste dingen die ik tegenkwam was een dode (of bijna dode) junk/zwerver die vlakbij het station in het gras lag met een spuit ernaastquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik vond Hamburg trouwens verschrikkelijk lelijk, op de laufhausen na.
Ik noem je geen leugenaar.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Pesten? Hij noemt mij leugenaar.
Dat zet ik dan even recht.
Net zoals toen ik racist genoemd werd.
Wanneer werd jij racist genoemd dan?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een huwelijk?
@:scrummie is dit regionale spreektaal?
Ik wist niet dat Stevenmac in Duitsland was te vinden .quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik ben er in 2012 een keer geweest en vrijwel één van de eerste dingen die ik tegenkwam was een dode (of bijna dode) junk/zwerver die vlakbij het station in het gras lag met een spuit ernaast
Maar dat ben je ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe je wel, en dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik noem je geen leugenaar.
En dat was ik niet, leugenaar.
Wow kalm maat.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe je wel, en dat zei ik ook niet.
quote:
Smakelijk heren.quote:
Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehakquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De sfeer is wel een stuk beter met @:yvonne erbij.
Dik varkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Smakelijk heren.
Ik heb niets bij me en er is hier verder ook niets te halen op donderdag dus ik pak maar zo'n klein zakje Croky chips uit de automaat zodat ik niet ompleur aan het einde van de middag
Is het ook wel ja, een soort croissant maar dan niet klef.quote:
Ik kan wel genieten van dat soort reclames.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehak
Hoe vinden jullie Sneijder trouwens als Koning Toto?
Meh.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehak
Hoe vinden jullie Sneijder trouwens als Koning Toto?
Ik kende het nog niet (quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het ook wel ja, een soort croissant maar dan niet klef.
Jij zou de ramadan niet overleven, ouwe reus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Smakelijk heren.
Ik heb niets bij me en er is hier verder ook niets te halen op donderdag dus ik pak maar zo'n klein zakje Croky chips uit de automaat zodat ik niet ompleur aan het einde van de middag
Hier kan je het ook alleen bij de Duitse bakker halen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet () maar eens proberen
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van dat soort reclames.
Maargoed, ik ben dan ook een Tokkie.
Jij?
Ik heb niet zoveel reserves.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jij zou de ramadan niet overleven, ouwe reus.
Zit je nou met me te flirten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dm je 06 maar, gaan we videobellen!
Ik zie maar 1 koter, HazesJr.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De enige reclame waar ik me echt aan stoor is die van "wij zijn oranje" met die koters die lekker vals zingen, bah
Samen op de banken voor oranje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De enige reclame waar ik me echt aan stoor is die van "wij zijn oranje" met die koters die lekker vals zingen, bah
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Treinhomoquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.
Bedankt voor de terugkoppeling hoe je dit hebt ervaren. Wellicht dat ik in de toekomst nog eens wat van je like!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo MCH
Nog bedankt voor je like gisteren dat wordt erg gewaardeerd
Hallo Coco,quote:
@Coco is voor Almelo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Zoals in mijn avatar aan de Enschedese vlag te zien is, ben ik voor Twente. Maar ik moet ook zeggen dat het me aan mijn prontige billetjes zal roesten, want voetbal is niet mijn ding. Formule 1 wel, dat is een echte mannensport.
Voor wie ben jij.
Voor het macaroni-forum?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:26 schreef Treinhoer het volgende:
Blij dat ik van meerwaarde kan zijn voor het moraal hier. Het is goed dat @:yvonne mij hier laat proefdraaien voor het moderatorschap.
Daar heb je er al eenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie zijn al die nobuddy's hier?
@:nattekat
TettenBBQmannenBIER lijkt me prima. Wanneer staat 'ie online?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor het macaroni-forum?
Of mannenBBQmannen?
Namen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avatar?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Zoals in mijn avatar aan de Enschedese vlag te zien is, ben ik voor Twente. Maar ik moet ook zeggen dat het me aan mijn prontige billetjes zal roesten, want voetbal is niet mijn ding. Formule 1 wel, dat is een echte mannensport.
Voor wie ben jij.
Nieuw COR gifje is ook uit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je bedoelt vrienden van Yvonne? Ook niet aardigquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha, volgens mij moeten die kneuzen van FC Twente juist een voorbeeld nemen aan het succes in Almelo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Almelo is altijd wat te doen, behalve in het stadion.
[ afbeelding ]
Ik heb hier jaren als Stijn gepost. Ik was een legend hier,quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:treinhomo @:mch @:kreator @:miss_sly
Mooi dat ik in een rijtje met Maarten genoemd word.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer die eerst voor Feyenoord was en toen je in Zwolle ging wonen opeens deed alsof je diehard Zwolle supporter bent?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb hier jaren als Stijn gepost. Ik was een legend hier,
Ik zat hier al toen je oma nog een hete tiener was, Hans.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekelbaarsquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe gaat het met al mijn VBL vrienden?
Nee ik ben altijd al wel voor Zwolle geweest, Maar toen ik in Rotterdam woonde ben ik een paar keer bij Feyenoord geweest omdat ik er gratis heen kon en het toen nog wel een beetje in de buurt kwam van goed voetbal.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer die eerst voor Feyenoord was en toen je in Zwolle ging wonen opeens deed alsof je diehard Zwolle supporter bent?
Wanne homo johquote:
Ik snap wel waarom @T3hTommay jou niet meer als beste vriend zietquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent.
Laten we dat zo houden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
https://roddelpraat.nl/nieuw-de-roddelpraat-app/quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij stond een tijdje in COR, nu alweer weg.
![]()
[ afbeelding ]
Die gek komt hier met zijn grote waffel binnenvallen over na-apen. Sodemieter op zeg.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom @:t3htommay jou niet meer als beste vriend ziet
Heb medelijden met jequote:
Nee, met advertenties zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://roddelpraat.nl/nieuw-de-roddelpraat-app/
Heb jij de APP al
Laat me toch lekker janken als ik dat leuk vind.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar loopt @:scrummie weer te janken
Goeie genade zeg
Quequote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is geen sport.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Voor wie ben jij.
Ik snap niet waarom jij GGMM altijd als zo'n goede vriend zietquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat me toch lekker janken als ik dat leuk vind.
Altijd dat gedram 'oh kijk 'm eens daar posten oh oh oh'. Donder toch op.
Jij dramt en als wij daar iets van zeggen is het drammen en moeten we opdonderenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat me toch lekker janken als ik dat leuk vind.
Altijd dat gedram 'oh kijk 'm eens daar posten oh oh oh'. Donder toch op.
Nee, dat is geen drammen. Ik had een leuke suggestie om het oranje gevoel te versterken, achterlijke mongool.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dramt en als wij daar iets van zeggen is het drammen en moeten we opdonderen
lol
Sow.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is geen drammen. Ik had een leuke suggestie om het oranje gevoel te versterken, achterlijke mongool.
Dat jij dat dan weer als drammen of janken ziet als forum admin zegt meer over dit forum dan over mij.
Na het zien van Portugal op 1-0 voorsprong gisteren wil je beweren dat balletje schoppen en gras knuffelen dat wel is?quote:
Opdonderen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij is een vriendelijke slowchat beloofd hier.
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo miss_sly
Ga lekker zitten, pak een drankje het is hier heel gezellig!
Oh je vindt dit geen drammenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is geen drammen. Ik had een leuke suggestie om het oranje gevoel te versterken, achterlijke mongool.
Dat jij dat dan weer als drammen of janken ziet als forum admin zegt meer over dit forum dan over mij.
Dan vergis ik mequote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets waar je prima van af kan wijken ja.
Voetbal in de scquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na het zien van Portugal op 1-0 voorsprong gisteren wil je beweren dat balletje schoppen en gras knuffelen dat wel is?
Heb je weer hond2.gif lopen posten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
2 notes gepakt
[ afbeelding ]
@:miss_sly
Gedraag je vlegelquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
2 notes gepakt
[ afbeelding ]
Ik mag daar niet eens mijn mening geven. Puur censuur. En de overheid doet NIKS.quote:
Misschien kan @Paul hier straks mod worden, die doet het bij EK ook erg goed.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben de enige mod die hier ooit wat doet.
Ik ben effe shoppen. Geen tijd voor een drankje. Mag ik later aansluiten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo miss_sly
Ga lekker zitten, pak een drankje het is hier heel gezellig!
Uitstekend idee. @GGMMquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan @:paul hier straks mod worden, die doet het bij EK ook erg goed.
Eens. Leuk een mod die actief topics opent om wat drukte in het forum te creërenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan @:paul hier straks mod worden, die doet het bij EK ook erg goed.
Ben je verbaasd? Dat verbaast mij dan weerquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
2 notes gepakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben de enige mod die hier ooit wat doet.
@Mexicanobakker mag ook wel een spreekwoordelijk bloemetje krijgen voor al zijn bazenOP's.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Leuk een mod die actief topics opent om wat drukte in het forum te creëren![]()
@:skysherrif
Eens, die zijn uitstekend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mexicanobakker mag ook wel een spreekwoordelijk bloemetje krijgen voor al zijn bazenOP's.
Eens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mexicanobakker mag ook wel een spreekwoordelijk bloemetje krijgen voor al zijn bazenOP's.
@yvonne gaat achter even regelen dat FOK Crewlid Mexicanobakker een abo krijgt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yvonne is een goed mens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Yvonne gaat achter even regelen dat FOK Crewlid Mexicanobakker een abo krijgt.
Hallo Kreator,quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Voor wie ben jij.
erg mooiquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bijna weekendgenot.
User @:tong80 komt dit weekend vrij. Erg mooi!
Ik wilde net zeggen, is er wel een plek veilig op Fok?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar loopt @:scrummie weer te janken
Goeie genade zeg
Het warme bad van EK. Daar is @Scrummie rustig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, is er wel een plek veilig op Fok?
Maar daar jankt hij in de Feedback.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het warme bad van EK. Daar is @:scrummie rustig.
Oh, wat leuk zeg. Dat ontbrak er nog net aan in EK.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bijna weekendgenot.
User @:tong80 komt dit weekend vrij. Erg mooi!
@Lenny_Leonard heeft dan werk aan de winkel met topics sluitenquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, wat leuk zeg. Dat ontbrak er nog net aan in EK.
Denk je dat ie de finale haalt?quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, wat leuk zeg. Dat ontbrak er nog net aan in EK.
Nog vóór de halve finale.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je dat ie de finale haalt?
Zo nee, in welke ronde wordt @:tong80 uitgeschakeld?
Gestemdquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb even een poll gemaakt
EK / Uitschakeling tong80
Hopelijk slaap je weer wat beter nu ik een OP heb getikt.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk slaap je weer wat beter nu ik een OP heb getikt.
EK / [Achtste Finales; zondag 21:00] België v Portugal #1:
Niet met een 'x' of blijf je aan het concept sleutelen?quote:
Klein slordigheidje moet kunnen hè.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet met een 'x' of blijf je aan het concept sleutelen?
Zeer genoten van hem en Pogba.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klein slordigheidje moet kunnen hè.
Boh Renato Sanches gisteren hè. Genieten hoor.
Gewoon meteen van EK weren.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je dat ie de finale haalt?
Zo nee, in welke ronde wordt @:tong80 uitgeschakeld?
Je hebt tegenwoordig op FOK! zo'n knopje waarmee je een tweet kan embedden. Echt superhandig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:58 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/Sande(...)792352266276865?s=19
Oh, nou dan klikken ze maarquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig op FOK! zo'n knopje waarmee je een tweet kan embedden. Echt superhandig.
Het zorgt er alleen wel voor dat de servers helemaal naar de touwtyfus zijn.
is mij nog niet geluktquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:13 schreef MC-M het volgende:
Vaccinatiebewijs in de pocket, oftewel op mijn telefoon.
Muggenzifterij. Het is inderdaad negersex, maar deze keuren we ook goed.quote:
Fijn dat je nu eindelijk een goede 5G verbinding hebt maat.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:13 schreef MC-M het volgende:
Vaccinatiebewijs in de pocket, oftewel op mijn telefoon.
Ja foei, schande!!!quote:
Zou die rechter raken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:58 schreef yvonne het volgende:
lukte nu wel maar pas 1 prik gehad en krijg geen NL QR code, wel een internationale per 01/07, verder geen punt want ik ga toch niet reizen of naar een evenement maar meende dat je met 1 prik al ok was nationaal. Mijn 2e prik krijg ik volgende week.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:21 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas na 10/15 keer klikken doorheen.
Filmpje gekeken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:58 schreef yvonne het volgende:
wat een zwevers, die heeft gewoon een fist anaal nodigquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou die rechter raken.
Filmpje verder niet gekeken.
Dan zie ik nog niets, want Sander Schimmelpik heeft voor iemand die de hele dag uitdeelt een erg laag incasseringsvermogen.quote:
Ik vind deze TT nogal racistisch.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:34 schreef yvonne het volgende:
Kom ik na tijden weereens kijken kan in de VBL sc niet vinden, geen negersex
Ze gaan naar Ibiza voor een holistische gangbang met ondernemers.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een zwevers, die heeft gewoon een fist anaal nodig
Dan is het goed om te weten dat het gros hier tegen racisme is.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind deze TT nogal racistisch.
Behalve @GGMMquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is het goed om te weten dat het gros hier tegen racisme is.
Deze TT geeft het probleem van racisme binnen het voetbal goed weer.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is het goed om te weten dat het gros hier tegen racisme is.
Ja, hoezo dan?quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze TT geeft het probleem van racisme binnen het voetbal goed weer.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze TT geeft het probleem van racisme binnen het voetbal goed weer.
Gemeenschap vind ik prima maar kinderen liever niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, hoezo dan?
Mogen donkere mensen geen coïtus hebben of zo?
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, hoezo dan?
Mogen donkere mensen geen coïtus hebben of zo?
Ga wegquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar het woord neger kan tegenwoordig niet meer. Het is persoon van kleur.
Ben jij zo'n verschrikkelijk woke typetje?quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar het woord neger kan tegenwoordig niet meer. Het is persoon van kleur.
Niet gelachen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gemeenschap vind ik prima maar kinderen liever niet.
(dit is een grapje)
Ik benquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens ook maandag weer met stijgende verbazing zitten kijken naar de huidskleur van Frenkie. Hoe kan je zo wit zijn als je vrijwel het hele jaar in Spanje zit?
Zou je niet meer het woord woke willen gebruiken?quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben jij zo'n verschrikkelijk woke typetje?
@Dven heeft mij naar VBL geloktquote:
Ik ben een meisje van 20 en studeer psychologiequote:Op donderdag 24 juni 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je niet meer het woord woke willen gebruiken?
Kut @Dven ik haat jouquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
@:Dven heeft mij naar VBL gelokt
Waar je eerst nog een leuke user leek ben je nu een vlieg die de hele dag om iemand zijn hoofd zoemt en die maar niet weg wil. Ter info.quote:
Als je dit werkelijk dacht dan ging het daar al mis ouwe reus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar je eerst nog een leuke user leek ben je nu een vlieg die de hele dag om iemand zijn hoofd zoemt en die maar niet weg wil. Ter info.
Wil je de TT aanpassen naar POCsex ofzo?quote:
Nee het leek me, je kan toch lezen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je dit werkelijk dacht dan ging het daar al mis ouwe reus.
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar je eerst nog een leuke user leek ben je nu een vlieg die de hele dag om iemand zijn hoofd zoemt en die maar niet weg wil. Ter info.
Donder gewoon opquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je de TT aanpassen naar POCsex ofzo?
Het is een serieuze vraag. Doe eens liefquote:
Het was ook een serieus verzoek.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag. Doe eens lief
Jammer dat je niets aan de racistische TT's wil doen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jammer dat je niets aan de racistische TT's wil doen.![]()
![]()
![]()
Dan ga ik maar weg ja.
Het spijt me dat ik je teleurgesteld hebquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het leek me, je kan toch lezen?
Gelachen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je teleurgesteld heb
Kun je wel lachen maar ik dacht in het begin ook dat wij dikke (hihi) vrienden konden wordenquote:
Jeetje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.
quote:
Spijtig dat je deze VI quote niet kent.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jeetje.
Er zijn psychologen beschikbaar hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |