Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehakquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De sfeer is wel een stuk beter met @:yvonne erbij.
Dik varkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Smakelijk heren.
Ik heb niets bij me en er is hier verder ook niets te halen op donderdag dus ik pak maar zo'n klein zakje Croky chips uit de automaat zodat ik niet ompleur aan het einde van de middag
Is het ook wel ja, een soort croissant maar dan niet klef.quote:
Ik kan wel genieten van dat soort reclames.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehak
Hoe vinden jullie Sneijder trouwens als Koning Toto?
Meh.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehak
Hoe vinden jullie Sneijder trouwens als Koning Toto?
Ik kende het nog niet (quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het ook wel ja, een soort croissant maar dan niet klef.
Jij zou de ramadan niet overleven, ouwe reus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Smakelijk heren.
Ik heb niets bij me en er is hier verder ook niets te halen op donderdag dus ik pak maar zo'n klein zakje Croky chips uit de automaat zodat ik niet ompleur aan het einde van de middag
Hier kan je het ook alleen bij de Duitse bakker halen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet () maar eens proberen
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van dat soort reclames.
Maargoed, ik ben dan ook een Tokkie.
Jij?
Ik heb niet zoveel reserves.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jij zou de ramadan niet overleven, ouwe reus.
Zit je nou met me te flirten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dm je 06 maar, gaan we videobellen!
Ik zie maar 1 koter, HazesJr.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De enige reclame waar ik me echt aan stoor is die van "wij zijn oranje" met die koters die lekker vals zingen, bah
Samen op de banken voor oranje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De enige reclame waar ik me echt aan stoor is die van "wij zijn oranje" met die koters die lekker vals zingen, bah
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Treinhomoquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.
Bedankt voor de terugkoppeling hoe je dit hebt ervaren. Wellicht dat ik in de toekomst nog eens wat van je like!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo MCH
Nog bedankt voor je like gisteren dat wordt erg gewaardeerd
Hallo Coco,quote:
@Coco is voor Almelo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Zoals in mijn avatar aan de Enschedese vlag te zien is, ben ik voor Twente. Maar ik moet ook zeggen dat het me aan mijn prontige billetjes zal roesten, want voetbal is niet mijn ding. Formule 1 wel, dat is een echte mannensport.
Voor wie ben jij.
Voor het macaroni-forum?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:26 schreef Treinhoer het volgende:
Blij dat ik van meerwaarde kan zijn voor het moraal hier. Het is goed dat @:yvonne mij hier laat proefdraaien voor het moderatorschap.
Daar heb je er al eenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie zijn al die nobuddy's hier?
@:nattekat
TettenBBQmannenBIER lijkt me prima. Wanneer staat 'ie online?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor het macaroni-forum?
Of mannenBBQmannen?
Namen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avatar?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Zoals in mijn avatar aan de Enschedese vlag te zien is, ben ik voor Twente. Maar ik moet ook zeggen dat het me aan mijn prontige billetjes zal roesten, want voetbal is niet mijn ding. Formule 1 wel, dat is een echte mannensport.
Voor wie ben jij.
Nieuw COR gifje is ook uit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je bedoelt vrienden van Yvonne? Ook niet aardigquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha, volgens mij moeten die kneuzen van FC Twente juist een voorbeeld nemen aan het succes in Almelo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Almelo is altijd wat te doen, behalve in het stadion.
[ afbeelding ]
Ik heb hier jaren als Stijn gepost. Ik was een legend hier,quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:treinhomo @:mch @:kreator @:miss_sly
Mooi dat ik in een rijtje met Maarten genoemd word.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer die eerst voor Feyenoord was en toen je in Zwolle ging wonen opeens deed alsof je diehard Zwolle supporter bent?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb hier jaren als Stijn gepost. Ik was een legend hier,
Ik zat hier al toen je oma nog een hete tiener was, Hans.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekelbaarsquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe gaat het met al mijn VBL vrienden?
Nee ik ben altijd al wel voor Zwolle geweest, Maar toen ik in Rotterdam woonde ben ik een paar keer bij Feyenoord geweest omdat ik er gratis heen kon en het toen nog wel een beetje in de buurt kwam van goed voetbal.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer die eerst voor Feyenoord was en toen je in Zwolle ging wonen opeens deed alsof je diehard Zwolle supporter bent?
Wanne homo johquote:
Ik snap wel waarom @T3hTommay jou niet meer als beste vriend zietquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent.
Laten we dat zo houden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
https://roddelpraat.nl/nieuw-de-roddelpraat-app/quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij stond een tijdje in COR, nu alweer weg.
![]()
[ afbeelding ]
Die gek komt hier met zijn grote waffel binnenvallen over na-apen. Sodemieter op zeg.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom @:t3htommay jou niet meer als beste vriend ziet
Heb medelijden met jequote:
Nee, met advertenties zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://roddelpraat.nl/nieuw-de-roddelpraat-app/
Heb jij de APP al
Laat me toch lekker janken als ik dat leuk vind.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar loopt @:scrummie weer te janken
Goeie genade zeg
Quequote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is geen sport.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Voor wie ben jij.
Ik snap niet waarom jij GGMM altijd als zo'n goede vriend zietquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat me toch lekker janken als ik dat leuk vind.
Altijd dat gedram 'oh kijk 'm eens daar posten oh oh oh'. Donder toch op.
Jij dramt en als wij daar iets van zeggen is het drammen en moeten we opdonderenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat me toch lekker janken als ik dat leuk vind.
Altijd dat gedram 'oh kijk 'm eens daar posten oh oh oh'. Donder toch op.
Nee, dat is geen drammen. Ik had een leuke suggestie om het oranje gevoel te versterken, achterlijke mongool.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dramt en als wij daar iets van zeggen is het drammen en moeten we opdonderen
lol
Sow.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is geen drammen. Ik had een leuke suggestie om het oranje gevoel te versterken, achterlijke mongool.
Dat jij dat dan weer als drammen of janken ziet als forum admin zegt meer over dit forum dan over mij.
Na het zien van Portugal op 1-0 voorsprong gisteren wil je beweren dat balletje schoppen en gras knuffelen dat wel is?quote:
Opdonderen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij is een vriendelijke slowchat beloofd hier.
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo miss_sly
Ga lekker zitten, pak een drankje het is hier heel gezellig!
Oh je vindt dit geen drammenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is geen drammen. Ik had een leuke suggestie om het oranje gevoel te versterken, achterlijke mongool.
Dat jij dat dan weer als drammen of janken ziet als forum admin zegt meer over dit forum dan over mij.
Dan vergis ik mequote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets waar je prima van af kan wijken ja.
Voetbal in de scquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na het zien van Portugal op 1-0 voorsprong gisteren wil je beweren dat balletje schoppen en gras knuffelen dat wel is?
Heb je weer hond2.gif lopen posten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
2 notes gepakt
[ afbeelding ]
@:miss_sly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |