Hallo Coco,quote:
@Coco is voor Almelo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Zoals in mijn avatar aan de Enschedese vlag te zien is, ben ik voor Twente. Maar ik moet ook zeggen dat het me aan mijn prontige billetjes zal roesten, want voetbal is niet mijn ding. Formule 1 wel, dat is een echte mannensport.
Voor wie ben jij.
Voor het macaroni-forum?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:26 schreef Treinhoer het volgende:
Blij dat ik van meerwaarde kan zijn voor het moraal hier. Het is goed dat @:yvonne mij hier laat proefdraaien voor het moderatorschap.
Daar heb je er al eenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie zijn al die nobuddy's hier?
@:nattekat
TettenBBQmannenBIER lijkt me prima. Wanneer staat 'ie online?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor het macaroni-forum?
Of mannenBBQmannen?
Namen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avatar?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Zoals in mijn avatar aan de Enschedese vlag te zien is, ben ik voor Twente. Maar ik moet ook zeggen dat het me aan mijn prontige billetjes zal roesten, want voetbal is niet mijn ding. Formule 1 wel, dat is een echte mannensport.
Voor wie ben jij.
Nieuw COR gifje is ook uit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je bedoelt vrienden van Yvonne? Ook niet aardigquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha, volgens mij moeten die kneuzen van FC Twente juist een voorbeeld nemen aan het succes in Almelo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Almelo is altijd wat te doen, behalve in het stadion.
[ afbeelding ]
Ik heb hier jaren als Stijn gepost. Ik was een legend hier,quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:treinhomo @:mch @:kreator @:miss_sly
Mooi dat ik in een rijtje met Maarten genoemd word.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:treinhomo @:mch @:kreator @:miss_sly
Jij was toch die gozer die eerst voor Feyenoord was en toen je in Zwolle ging wonen opeens deed alsof je diehard Zwolle supporter bent?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb hier jaren als Stijn gepost. Ik was een legend hier,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |