Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehakquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De sfeer is wel een stuk beter met @:yvonne erbij.
Dik varkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Smakelijk heren.
Ik heb niets bij me en er is hier verder ook niets te halen op donderdag dus ik pak maar zo'n klein zakje Croky chips uit de automaat zodat ik niet ompleur aan het einde van de middag
Is het ook wel ja, een soort croissant maar dan niet klef.quote:
Ik kan wel genieten van dat soort reclames.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehak
Hoe vinden jullie Sneijder trouwens als Koning Toto?
Meh.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, meteen sfeer en kalmte en geen gehak
Hoe vinden jullie Sneijder trouwens als Koning Toto?
Ik kende het nog niet (quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het ook wel ja, een soort croissant maar dan niet klef.
Jij zou de ramadan niet overleven, ouwe reus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Smakelijk heren.
Ik heb niets bij me en er is hier verder ook niets te halen op donderdag dus ik pak maar zo'n klein zakje Croky chips uit de automaat zodat ik niet ompleur aan het einde van de middag
Hier kan je het ook alleen bij de Duitse bakker halen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet () maar eens proberen
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van dat soort reclames.
Maargoed, ik ben dan ook een Tokkie.
Jij?
Ik heb niet zoveel reserves.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jij zou de ramadan niet overleven, ouwe reus.
Zit je nou met me te flirten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dm je 06 maar, gaan we videobellen!
Ik zie maar 1 koter, HazesJr.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De enige reclame waar ik me echt aan stoor is die van "wij zijn oranje" met die koters die lekker vals zingen, bah
Samen op de banken voor oranje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De enige reclame waar ik me echt aan stoor is die van "wij zijn oranje" met die koters die lekker vals zingen, bah
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Treinhomoquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of die Aldi reclame. "lekker op de bank voor oranje". Misselijkmakend.
Bedankt voor de terugkoppeling hoe je dit hebt ervaren. Wellicht dat ik in de toekomst nog eens wat van je like!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo MCH
Nog bedankt voor je like gisteren dat wordt erg gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |