Hoiquote:
Jij niet dan? N00b.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je wel eens door een neger uit elkaar getrokken ja?
@Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we geen namen meer?
Gelachenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:41 schreef yvonne het volgende:
Hoe vonden jullie gister dat verhaaltje van Gijpje over dat Chineesje die zo schrok van een negerpiemeltje dat ie misschien wel van het hotelletje zou springen?
Beide verexcuseerdquote:
Vermoeiend, al 10x gehoord en Gijp moet nodig weer zijn pilletjes nemen. Humor voor debielen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:41 schreef yvonne het volgende:
Hoe vonden jullie gister dat verhaaltje van Gijpje over dat Chineesje die zo schrok van een negerpiemeltje dat ie misschien wel van het hotelletje zou springen?
Mensen uit Twente zijn tof.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die randdebiel van Twente toch. Die zit altijd te janken.
Eens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mensen uit Twente zijn tof.
@:Scrummie
Je verwacht het niet bij supporters van Twentequote:Op donderdag 24 juni 2021 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die randdebiel van Twente toch. Die zit altijd te janken.
En mensen die uit Twente komen maar in Brabant wonen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Mensen uit Brabant niet trouwens.
/jesuisunedebielequote:Op donderdag 24 juni 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiend, al 10x gehoord en Gijp moet nodig weer zijn pilletjes nemen. Humor voor debielen.
ESFquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is Kreator dan? En waar heeft ie ooit gespeeld?
Die zijn vooral heel dom.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
En mensen die uit Twente komen maar in Brabant wonen?
Alleen DennisGod is welkom. De rest blijft maar mooi in de Achterhoek.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
En mensen die uit Twente komen maar in Brabant wonen?
Westerpark, 13:00, see you there.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen DennisGod is welkom. De rest blijft maar mooi in de Achterhoek.
Nee Zwolle is geen Twente.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
Ik werk de laatste maanden heel veel met volk uit Zwolle en omgeving, moet zeggen dat die meer dan prima te pruimen zijn. Hoort dat eigenlijk bij Twente?
Hoi Scrummiequote:
Nee Caland, Zwolle is geen Twente.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
Ik werk de laatste maanden heel veel met volk uit Zwolle en omgeving, moet zeggen dat die meer dan prima te pruimen zijn. Hoort dat eigenlijk bij Twente?
Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Scrummie
Ik hoorde dat je weer aan het janken was, dit keer in het Viva forum
Gaat het alweer een beetje?
Wezep is toch dat jodendorp daar?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee Zwolle is geen Twente.
Best veel Feyenoorders in Zwolle trouwens.
Oh, de achterhoek dus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Caland, Zwolle is geen Twente.
Dat weet ik dan weer niet. Het viel me alleen altijd op als ik met de trein naar Feyenoord ging dat in Zwolle het meeste Feyenoord volk instapte.quote:
Nee, Zwolle hoort niet bij Twente.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
Scrummie aan het janken? Is weer eens wat anders. Normaal is hij vooral heel erg boos.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Scrummie
Ik hoorde dat je weer aan het janken was, dit keer in het Viva forum
Gaat het alweer een beetje?
Drenthe, daar wonen gekkies.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:
Na Zwolle houdt helaas de wereld op.
Nou ja, alleen Drenthe nog
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op wat happers, maar helaas.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
Wat heb je tegen Friesland? @maxi-musquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:52 schreef yvonne het volgende:
Na Zwolle houdt helaas de wereld op.
Nou ja, alleen Drenthe nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |