wtfquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Mensen uit Brabant niet trouwens.
Dat @maxi-mus en @MC-M daar wonen zegt genoeg over die hele provincie.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Friesland? @:maxi-mus
Wie is @MC-M ?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat @:maxi-mus en @:MC-M daar wonen zegt genoeg over die hele provincie.
Zonder publiek schat ik zo in dat oefenpotje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:55 schreef Treinhoer het volgende:
Dag vrienden.
Iemand die weet hoe de Duitse clubs komend seizoen met corona omgaan?
PEC speelt tegen St Pauli begin juli in Hamburg. Wil daar heen rijden en potje kijken, maar nergens staat iets online, behalve de informatie van september 2020.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja doe mij ook maar zo'n labeltje hoor, graag "Beste user ooit".
Wat is dit joh, wij originele users moeten maanden lang wachten op enige activiteit van een rooie, maar sinds dat VIVA gebeuren speelt stroomt het ineens over qua activiteit. Nog los van de 'ja en amen' mentaliteit.
Heb je Reddit?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:55 schreef Treinhoer het volgende:
Dag vrienden.
PEC speelt tegen St Pauli begin juli in Hamburg. Wil daar heen rijden en potje kijken, maar nergens staat iets online, behalve de informatie van september 2020.
Jammer dat mensen uit een bepaalde provincie hier gediscrimineerd worden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Friesland? @:maxi-mus
Ben er ook bang voor helaas. Mooi potje, mooie stad. Zonde om de tribune leeg te houden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder publiek schat ik zo in dat oefenpotje.
Ga ff checken. Thanks!quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je Reddit?
https://www.reddit.com/r/Bundesliga/
Als je die vraag hier stelt heb je grote kans dat je een correct antwoord krijgt (als er genoeg info bekend is)
Ik gok inderdaad dat ze het oefenprogramma zonder publiek gaan afwerken, helemaal in mofrika.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:55 schreef Treinhoer het volgende:
Dag vrienden.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is geen gejank, dat is terechte kritiek op die geldslurpende zooi.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is geen gejank, dat is terechte kritiek op die geldslurpende zooi.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor helaas. Mooi potje, mooie stad. Zonde om de tribune leeg te houden.
een huwelijk te vragen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Helemaal voor iemand die onverhoopt besluit z'n vriendin een huwelijk te vragen.
Jellyquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Helemaal voor iemand die onverhoopt besluit z'n vriendin een huwelijk te vragen.
Pesten? Hij noemt mij leugenaar.quote:
Dat gevoel was vast wederzijds.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik vond Hamburg trouwens verschrikkelijk lelijk, op de laufhausen na.
Een huwelijk?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja ik ben er in 2012 een keer geweest en vrijwel één van de eerste dingen die ik tegenkwam was een dode (of bijna dode) junk/zwerver die vlakbij het station in het gras lag met een spuit ernaastquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik vond Hamburg trouwens verschrikkelijk lelijk, op de laufhausen na.
Ik noem je geen leugenaar.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Pesten? Hij noemt mij leugenaar.
Dat zet ik dan even recht.
Net zoals toen ik racist genoemd werd.
Wanneer werd jij racist genoemd dan?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een huwelijk?
@:scrummie is dit regionale spreektaal?
Ik wist niet dat Stevenmac in Duitsland was te vinden .quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik ben er in 2012 een keer geweest en vrijwel één van de eerste dingen die ik tegenkwam was een dode (of bijna dode) junk/zwerver die vlakbij het station in het gras lag met een spuit ernaast
Maar dat ben je ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe je wel, en dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik noem je geen leugenaar.
En dat was ik niet, leugenaar.
Wow kalm maat.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe je wel, en dat zei ik ook niet.
quote:
Smakelijk heren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |