Ik ben een meisje van 20 en studeer psychologiequote:Op donderdag 24 juni 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je niet meer het woord woke willen gebruiken?
Kut @Dven ik haat jouquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
@:Dven heeft mij naar VBL gelokt
Waar je eerst nog een leuke user leek ben je nu een vlieg die de hele dag om iemand zijn hoofd zoemt en die maar niet weg wil. Ter info.quote:
Als je dit werkelijk dacht dan ging het daar al mis ouwe reus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar je eerst nog een leuke user leek ben je nu een vlieg die de hele dag om iemand zijn hoofd zoemt en die maar niet weg wil. Ter info.
Wil je de TT aanpassen naar POCsex ofzo?quote:
Nee het leek me, je kan toch lezen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je dit werkelijk dacht dan ging het daar al mis ouwe reus.
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar je eerst nog een leuke user leek ben je nu een vlieg die de hele dag om iemand zijn hoofd zoemt en die maar niet weg wil. Ter info.
Donder gewoon opquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je de TT aanpassen naar POCsex ofzo?
Het is een serieuze vraag. Doe eens liefquote:
Het was ook een serieus verzoek.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag. Doe eens lief
Jammer dat je niets aan de racistische TT's wil doen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jammer dat je niets aan de racistische TT's wil doen.![]()
![]()
![]()
Dan ga ik maar weg ja.
Het spijt me dat ik je teleurgesteld hebquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het leek me, je kan toch lezen?
Gelachen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je teleurgesteld heb
Kun je wel lachen maar ik dacht in het begin ook dat wij dikke (hihi) vrienden konden wordenquote:
Jeetje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.
quote:
Spijtig dat je deze VI quote niet kent.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jeetje.
Er zijn psychologen beschikbaar hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |